hoe vaak gaan jullie naar mc donalds/kfc of burger king

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Nou ik ben benieuwd, is het bij jullie echt iets speciaals, of ga je er regelmatig?? En wat is regelmatig:p, ik noem expres deze tenten omdat ik het net wat anders vind dan de gewone friettent.

Kom je er nooit, kun je dat ook aangeven natuurlijk..:D

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    het enige wat ik echt niet kan weerstaan is een hot brownie met ijs van de BK, dat dus misschien 4x per jaar.
    voor de rest de Mac echt never nooit, de BK buiten de brownie denk zo'n 2x per jaar.

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

1 keer in de twee/ drie maanden naar de mac. ik wil niet dat mijn kleine er te veel van krijgt. ik zelf laat mijn man soms een ijsje of een broodje halen als de kleine op bed ligt:)
    mijn man lust geen mac/ burgerking enz. die eet liever turkse pizza's

4. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    bijna nooit. Het enige wat we er wel eens halen is een mc flurry. Verder bakken we zelf zo eens in de 3 maanden patat en dat is zo ontzettend lekker dat die vieze slappe frietjes er bij in het niet vallen. Verder ben ik vegetarier en valt er voor mij bij de mac niets warms te kiezen.

5. Jel

Jel Niet meer actief

We komen er een aantal keren per jaar. Zeg maar 2 of 3 x per jaar. En dan niet eens altijd voor frietjes of een of andere burger, maar ook lekker in de zomer voor een milkshake of ijsje (Mc Flurry). En eigenlijk komen we dan ook niet in de mac zelf, maar we rijden dan door de mac Drive.
    Ik vind de Mac helemaal niet echt lekker voor een maaltijd. En mega-duur.

Bij de KFC ben ik nog nooit geweest en bij Burger king ƩƩn keer in mijn leven of zo, lang geleden.

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wij gaan zo'n 4 keer per jaar naar de Mac.

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik rij regelmatig langs de Mac.. Voor een ijsje.. Of een small wrap;):).. We gaan meestal 2 keer in de maand echt eten bij de Mac.. Niet daar trouwens door de Mac drive.. Al die gillende kinderen kan ik niet aan mijn Hooft hebben op mijn rustige zondagmiddag

8. Dana

Dana Niet meer actief

Hooguit 2 keer in het jaar maar dat komt ook omdat onze dochter het niks vindt.

Die keren dat we het doen komt het voort uit gemak, onderweg zijn en dan stoppen bij mc donalds dan hebben we vast gegeten.

9. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    2x per maand. Pas nog geweest omdat er een leuk expressokopje bij een menu zat.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij halen ook regelmatig Mac, liever als friet van de friettent..

11. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Voor mij is het echt iets 'speciaals', haha:p Na of tijdens het winkelen gingen m'n vriendin(nen) en ik nog wel eens naar de mac of bk, maar zo vaak winkelde ik ook niet, misschien 1x in de 3 maand ofzo(?) En dan is het meestal alleen een mcflurry (to go, haha). Tijdens m'n studie nam ik wel vaker wat mee van de bk op het station, voor in de trein, maar dat is inmiddels alweer 3/4jr geleden.
    En met ons gezin gingen we misschien 1 of 2x per jaar naar de mac, daar gingen we alleen maar heen als we van een pretpark/dierentuin kwamen en het dus al wat later was.

Nu ben ik er al een hele tijd niet meer geweest en ben ook niet van plan om vaak te gaan, omdat ik niet wil dat m'n dochter opgroeit met het idee dat het 'normaal/gewoon' is om zo vaak junkfood te eten.

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij gaan eigenlijk nooit naar de Mac (BK en KFC hebben we niet bij ons in de stad). Vroegah ;) gingen we bijna elke zondag. Dan waren we echt mega-gaar van het stappen, waren we om 06.00 uur thuis, doken we ons bed in en als we er dan ergens in de middag uitkwamen gingen we linea recta naar de grote gele M :D.

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Vroeger ongeveer eens per maand, toen kwamen de kinderen en werd het eens per 3 maanden. Nu ben ik op dieet en mag ik het wel eten maar het is me de punten niet waard ;)
    We waren laast wel bij de mac maar ik had braaf een salade :)

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Toch wel 2x per maand ofzo.
    Met z'n 2-en dan, met de kleine misschien 3 keer per jaar. ;)

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    We gaan er eigenlijk alleen heen als onze zoon een schoolvakantie heeft en wij er zin in hebben om te gaan.

Maar als je het hem vraagt dan gaat hij net zo lief naar huis waar papa voor Mc Donaldje speelt :D (houd in dat papa patat bakt met wat erbij en we het voor de tv opeten)

16. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier 1 of 2 keer per maand. Ze zijn hier helemaal gek op de happy meals....
    Ik vind vooral het ijs erg lekker:D

17. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

2 a3 keer pj

18. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Toen ik zwanger was bijna elke avond laat nog:). Daarna bijna elke week na voetbal. Maar de laatste maanden bijna niet, misschien eens in de 2/3 maand. KFC zit er tegenover en eerst deden we da menu bij de MC voor vriend en KFC voor mij (heeeeerlijke maiskolven!) maar KFC is duur geworden. Nu miss 1/2x in het jaar als ik va die bonnen door de bus krijg.

19. Babbs

Babbs Niet meer actief

Wij komen er bijna nooit (hooguit 1 keer per jaar). Ik vind het eten vreselijk (je boert er ook zo lekker van op daarna, haha), ga liever verse vis halen en groenten en zelf lekker kokkerellen, maar ieder zijn ding...

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    uhmmm bijna nooit :) eerste keer dit jaar was afgelopen donderdag bij de geldredome :) Toen we naar Anouk gingen

Deel Deze Pagina