Die is lekker alleen wel met kaas voor mij please Maar dan ga ik in eerste instantie voor de Mars is hij er niet dan Kittekat
...durf dat bijna niet meer te zeggen nu.... Maar het is idd wel een raar bruinig sausje. Maar de cranberrie meuk vind ik dan wel weer erg lekker erbij...maar dat is eigenlijk ook off-topic On topic Ja, de Mc Flurry Mars is nieuw en lekker.
Hmm misschien 1x in de 2 maand ofzo? En dan vaak alleen voor een mcflurry..alleen ik vind caramel niet lekker dus er is momenteel zo weinig keus! Vond die van een paar jaar terug lekker, de crunch... en de cornetto was ook lekker.. en nu alleen maar met caramel en stroopwafel brrr... De mcflurry mars heb ik wel geprobeerd(zonder de saus! haha) Smaakte wel goed, maar ben sowieso dol op ijs
Dat is roomsaus en gisteren zag ik dat je tegenwoordig ook die dingen bij de winkel na de kassa's kan krijgen om mee te nemen.. Jum! Wist je trouwens dat bij de IKEA alles gestoomd word op de friet na? Over de Mc Donalds; Voor mij of de filet o'fish, of de McChicken. Verder ben ik verslaafd aan de honing mosterd wrap.
Ja ijstijd gaat aanbreken dus kom maar op met al dat ijs. Met deze zwangerschap kan ik er zo van genieten.
Jemig, lastig om te schatten... Ik denk dat ik één keer in de 3 maanden een menu eet bij de mac. Met de kinderen komen we er echt bijna nooit (toevallig gisteren omdat de jongste een gi-gan-ti-sche poepbroek had toen we onderweg waren ) en als we er dan zijn krijgen ze alleen frietjes. Wat ik nog wel regelmatig haal is een mcflurry. We wonen praktisch naast de mac namelijk en als hier iemand komt eten en we zijn het toetje vergeten, dan ga ik even snel een ijsje halen. BK en KFC komen we nooit.
Vandaar dat die balletjes zo stuiteren... Tegenwoordig pak ik vaak een visfilet gratin. Ook wel lekker voor de verandering. Alleen die groente die daarbij zit wordt wel erg lang gestoomd denk ik, want die kun je een baby nog voeren zo zacht...
Toch kun je best wel een gezonde happy mail samen stellen zelfs met biologische melk McDonald's - Happy Meal
Oh, zitten er bij de MD geen vitaminetjes meer in? Wisiknie! Damn! Jammer dat Ike Anderson niet bio is, dan ga ik daar natuurlijk met mijn rechtsomgebreide geitenwollenstinksokken niet zitten natuurlijk!
maar de mcFlurry mars is dus een aanrader!? Is ie net zo ZOET als de stroopwafel? Want daar vallen de gaatjes spontaan van in je kiezen
Whahaha sorry hier moest ik echt heel hard om lachen!! me moeder zegt dat het goed voor me is omdat er zoveel pietamientjes inzitten stom he ik vind het gewoon lekker joehooeee me collega is nu naar de MC aan het rijden voor een flurry!! mars of kitkat
Ik zou nu een moord doen voor een hele grote big tasty maar die ********piep piep piep******** hebben die uit het assortiment gehaald die at ik echt elke week!!!! Ikea eten... mwah niet zo bijzonder Macro eten mjammie vooral nu la place hem over heeft genomen....... BK krulfrietjes jammieeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! Zoals jullie kunnen zien ja ik hou er wel van
Zwangerworden Mag jij van meneer Anderson best je eigen biologische zonnepit-triangel meenemen hoor Ik weet wel dat de broodjes die je bij de soep kunt eten van de Ikea wel bio zijn trouwens... Mc Flurry Mars is natuurlijk beyond zoet...