We zijn er net nog geweest; Faith zag de grote gele M en riep: Kippetje Happe MAMA... Nee vandaag niet, oh Faith Shake?? Dus maar een appel peer shake gehaald ....
Misschien helpt ze je, denkt ze aan je, en wil ze niet dat je iets mist joh....toch lieeeeeeeeeeeeeeeefffffffff
Door jullie heb ik t hele bakje met bali hotmix pinda's leeggegeten hahaha. Moet hier ook niet zo lang blijven hangen. Maar ik ga vanavond wel braaf aan de andijvistampot met heel veel spekjes
ik kan niks pakken hiero, want dan heb ik meteen 2 blagen om me heen hangen.....ook van die vreetzakjes....zucht...
Dat is het ja! Maar dan zou ik persoonlijk naar de burger king gaan voor ene WHOPPER.......KWIJLLLLLLL
Ik vreet me altijd helemaal vol als ze naar school/PSZ zijn hahaha, dan wil je niet weten wat ik wegprop hahahaha
nie zeiken jij...je doet er maar mooi vaker over, bevallen is zooooooo leuk...echt een feestje in mijn buuk en doos...
Ik ga zo ff een nieuw bakkie bali mix halen en deze vast achter in de kliko gooien haha, anders krijg ik weer gezeik dat ik nooit wat voor em overhou hahahaha