Vroeger ging ik elke week wel! Dus eens in de maand ofzo.. Of 2x in de maand.. Ik vind het heerlijk!!!!!
1x per week Maar dan geen heel compleet menu, maar bijv 1 hamburger, of een fishfilet,of een portie kipnuggets, of een ijshoorntje Giorgio krijgt 1x per week of een klein frietje of 4 kipnuggets van de Mac Verder eten we eigelijk nooit friet uit de frietzaak of thuis
Tot vorig jaar gingen we wel zo'n 2 keer per maand naar de mac maar het laatste jaar 1 keer per 3 maanden ongeveer Ik stoor me echt dat je als je een groot menu bestel je maar een half bakje patat krijgt en dat is bijna elke keer weer zo en je betaal een hoop geld voor weinig !
Hier gaan we 1x per 1 a 2 maanden. Voordat de kleine kwam wel iets vaker. (snap heus wel waarom we zo zwaar zijn geworden) Maar vorig weekend waren we bij de burger en ons zoontje (14 mnd) eet voorheen hooguit een paar frietjes mee. Voor hem hebben we normaal een zelfgemaakt prakje mee (fastfood restaurants zijn super handig, omdat ze daar die prakjes voor je op willen warmen zonder moeilijk te doen). Nu was meneer toch een partij kwaad omdat onze friet op was die hij aan het pikken was, hij heeft alles bij elkaar gegild daar. Nu durven we niet meer. Ach, toch gezonder voor ons.
Nooit. Letterlijk 'Vroeger' kwam ik er misschien eens per 1a2 jaar hooguit. Laatste keer was toen ik zwanger was, dus ook alweer 3 jaar geleden. Ik vind het gewoon echt niet lekker en heb na een uur alweer honger, dus vind het vreselijk zonde van mijn geld. Ik frituur dan liever zelf Veel lekkerder en stukken goedkoper
Steeds en steeds minder. Ik denk dat we nu op 3x per jaar zitten. En dan nemen we toch weer wat en dan na een halve hamburger (en als we even kunnen bij de burger king en zeer zeker niet bij zijn kleffe broertje met de rode neus ) hebben we zoiets van... nee.. En zijn we het gelijk weer voor een hele tijd afgeleerd! KFC ben ik trouwens maar 1x geweest en dat was ik meteen voor de rest van mijn leven afgeleerd GATVERDAMME wat een troep zeg!
Elke dag Nee dat is een grapje hoor. 1x per maand? Alleen toen ik zwanger was elke week en soms wel 2x per week de mac was verslaafd aan de big mac!
Als ik op de weg ben, wel redelijk vaak, om wat te drinken te halen bij de drive, meestal Cola Light. En ik ben verslaafd aan de McFlurry Stroopwafel . En de milkshakes mango-passiefruit en caramel-macchiatto. Helaas zijn die twee seizoenssmaken dus ik moet weer braaf wachten totdat die er zijn. Voor hamburgers ga ik liever naar de BK, want die zijn echt veeeeel lekkerder, maar die eten niet zo handig in de auto. Daar moet je echt voor gaan zitten.
uhmm mac kfc niet maar toen ik zwanger was leefde ik de eerste 13 maanden op broodjes kroket !!!!!!! zo erg maar dat was het enige wat erin bleef ! en toch 9 kilo afvallen hahahah nu kom ik er bijna nooit alleen als we gezellig dagje in de stad zijn
hmmm denk 2x per maand. maar meestal niet een heel menu maar even een hamburgertje, ijsje, brownie of wat drinken. meestal als we onderweg zijn en we zoetjes aan trek krijgen zeg maar. echt geweldig vind ik het niet. de burgers gaan wel maar de friet is niks. de muffins zijn wel lekker hihihi toevallig vorige week bij de burger king geweest toen we op vakantie waren. die zijn veel lekkerder vind ik maar zit hier niet in de buurt. de kfc kom ik nooit. 1x alleen binnen geweest en ik had al gegeten en gedronken.
Heel verschillend hier, de ene keer om de week de andere keer zo drie maanden niet, dus ik heb geen idee .. BK en KFC hebben we hier niet in de buurt dus het is zowieso bij de Mac, en echt niet alleen maar voor elke keer hamburgers ofzo maar in de zomer vaak voor een sunday chocolade met nootjes of een lekkere milkshake, daar maak je ons blijer mee dan met een hamburger
"vroeger" idd regelmatig na een avond stappen, geen beter anti-kater voer dan een lekkere vette bigmac Ik denk dat onze jongens nu zo'n 3 a 4 keer bij de grote gele M zijn geweest, dan krijgen ze samen 1 happy meal. De keren dat we er zijn geweest met ze, was na een dagje uit of na een dagje zwemmen bijvoorbeeld, omdat het ff lekker snel en makkelijk was. Maar dat had net zo goed dan een gewone friettent kunnen wezen.
veel te vaak!! haha. sinds ik zwanger ben, ben ik verslaafd aan hamburgers, vooral die van burger king. normaal vind ik BK echt niet te vreten maar nu kan je me er voor wakker maken en de mac komen we nu ook wel 1x in de week a 2weken langs jummy! krijg weer hongerrrr. KFC kom ik helaas heeeeel zelden, vind dat zó lekker maar mn man lust het niet
samen 1 happy meal? moet ik bij mn zoontje niet proberen die zit me dan smerig aan te kijken wat ik hem nu weer flik haha. Die eet dat helemaal alleen op. kleine vreetzak, kind heeft geen grammetje vet aan m ben jaloers op hem haha
1x per jaar ongeveer naar de Mac Donalds voor een softijsje/milkshake. Verder vind ik alles van de Mac Donalds niet te vreten. De broodjes zijn net stukken spons... En de patat mag je geen patat noemen... Kleine stukjes...
Nooit. Ben er nog nooit geweest met mijn zoontje. Kan best eens gaan eigenlijk, de patatjes bij de Mac zijn erg lekker! Ben er gewoon nog nooit op gekomen om eerlijk te zijn, haha Wij eten geen vlees, dus dan heb je al snel niks te zoeken in zo'n tent.
Hahaha, hier ook 2 lichtgewichtjes, nog geen 11 kg met 2 jaar. Maar ze zijn er gewoon niet zo dol op. Maar geef ik ze een allebei een hele frikandel, dan kijken ze me aan van; hey ma, waar blijft de rest??