Jij zei toch net dat het ging om niet lusten.... och jeetje meis kan je niet tegen een grapje..... Mijn mama zei vroeguhh altijd dat ik wel moest proeven
Ze maakt een grapjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Zucht, met welk been ben jij vandaag uit bed gestapt?? Doe dat morgen met de andere zeg, je bent niet te genieten.
Je zegt het of je me al jaren kent, maar volgens mij spreek je me nu pas voor het eerst. Ik heb alleen gezegt te biologisch zeker??? Jij voelt je aangevallen. Ik heb never nooit gezegt dat jij hiermee wat te maken heeft. Ik heb zelf kippen in de tuin lopen en ben gek op fruit groente uit eigen tuin. En onbespote groente helemaal top! Jij noemt mij Relnicht en gaat gelijk tegengas geven. Volgens mij heeft Deesdees gezegt dat er wat meer respect getoont moest worden. Of heb ik haar verkeerd begrepen. Je doet me aan iemand denken die ouwe koeien uit de sloot haalt.
haha Djonna die van mij zei dat ook altijd, je moet 10 keer iets proeven voor je het lust jaja, zoveel keer had ik niet nodig bij de mac, na de eerste keer was ik al verkocht
whahahahaa heb net lopen roepen tegen mijn gyn dat ze er na dit kindje een touwtje in mag binden, dit spelletje speel ik maar 1x mee
Kom Djonna we gaan samen bevallen in de mac. Ik zit er scheinbaar (????) toch heel veel maken we er een dagje uit van
Dan nog niet want dan krijg je iemand anders op je dak dat je aan het wegrennen bent etc. Ben er een btje klaar mee. Biologisch heel logisch maar op zon manier krijg ik er een naar bijsmaakje van. Ach hopen dat de mac met een biologische lijn komt. Zijn we van dag gezeik af
euhm juffrouw .. jij was diegene die het terug opnieuw aanhaalde hoor .. jeetje hoe onrespectvol kan je omgaan met een zwangere vrouw !!!!
Dat gaat niet lukken want bij assertiviteitstraining zeiden ze altijd dat iemand best een eigen mening mocht hebben dus daar hou ik mij dan maar aan