hoe vaak gaan jullie naar mc donalds/kfc of burger king

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Die wrap heb ik gister gehad, idd erg lekker! :D Ik had de Chicken Bacon, Beef Pepper was op. :(

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik had uh...

Een met kip mayo salsa saus en kaas:(:(

Geen idee hoe die heet:D

Maar dr zat geen bacon bij:(

3. Djonna

Djonna Niet meer actief

Mijn kerel mag nu wel heel snel komen met het voer want ik word nu lichtelijk vervelend zonder eten... hollebolle Gijs honger :p

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wat een gezelligheid in het topic :p kom ook altijd zelfde persoon tegen bah zeg

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik dacht eerst waar heb jij het over:):D

Tot ik een paar pagina's terug ging:D

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hahaha ;)

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dit was met spek en sla erbij...misschien andere soort wrap hier in Belgie?

8. noukie89

noukie89 Niet meer actief

1 soms 2 en soms 3 keer dat ligt er aan

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Oeh, hamburgers jumjumjum

10. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Burgerking: nooit, vind ik niet lekker.
    Mac: in de zwangerschap erg veel, was zeer verslaaft aan de big macs. Nu eens in de 3 maanden..
    KFC: zo eens in het jaar.

11. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Kom er net nog vandaan :p

Maar soms komen we er 2 keer per maand en dan ineens 3 maanden niet.

BK eten we zelden ik ben er niet zo dol op maar mijn vriend vind het lekkerder dan de Mac.

KFC kom ik nooit.

12. Dana

Dana Niet meer actief

Per week? :):D

13. Maia

Maia Niet meer actief

BK: zo af en toe, vind de burger broodjes zo enorm droog, maar het algemeen wel lekker en ben fan van de frietjes (gewone en die andere)
    MD: iets vaker dan zo af en toe, denk 1x per 3 maanden, wisselt, neem eigenlijk altijd BigMac menu.
    KFC: 1x geweest, vond het nu niet heel bijzonder.

We proberen het wel een klein beetje speciaal te houden voor onze dochter zodat het voor haar wel een klein feestje is als we gaan.

14. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    MD: Is hier bij mij aan de overkant, dus lekker makkelijk maar we proberen het toch te beperken tot 1x per 2 maanden.

BK: Bijna nooit

KFC: Bijna nooit, ze hebben daar wel van die lekkere wraps maar die heeft de MD nu ook, die lijken er erg veel op en zijn ook erg lekker!

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat een bizarre discussies hier zeg... hihi

Wel een serieuze vraag.. als jullie naar de Mac gaan, zeggen dan tegen jullie kinderen dat jullie naar een restaurant gaan?

(ja, ik stel deze vraag omdat ik blij ben dat mijn kinderen de Mikmekdonalds niet zien als 'restaurant'. Ik vind het gewoon een snackbar waar je ook kunt zitten. Een cafetaria)

16. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    nooit geen geld voor, en ik hou er ook niet van, zoonlief is er nog nooit geweest.

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Bij ons is de snackbar of mac de "patatjeswinkel" haha!

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mac eigenlijk alleen als we een 'uitje' hebben, dus verder weg gaan.. .bijv. een voetbalwedstrijd, concert of als we naar Monkeytown (indoorspeelparadijs) geweest zijn ofzo... dus kan zomaar een maand 2 x zijn, maar ook zo 3 maanden niet. kfc en bk komenwe nooit.

19. tulip

tulip Niet meer actief

nee, de mac is de mac;) en dat weet ze heel goed te benoemen, "daar krijg ik toch zo'n doosje mam??":D

Een restaurant is een restaurant, tja voor mij heel logisch, weet eigenlijk niet hoe ik het anders moet omschrijven:(

20. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    We eten er alleen als we op vakantie zijn, onderweg of een dagje uit. Dan vervangt het een warme maaltijd en nemen we een heel menu. Die keren zijn op één hand te tellen. Voor een McFlurry of een milkshake komen we er vaker, zeker als er een nieuwe smaak is. Maar dat is nog niet heel erg vaak, misschien een keer per 1,5-2 maand.

We eten wel regelmatig frietjes, maar bakken dat zelf of we halen het bij de snackbar. Ongeveer eens in de twee weken.

Deel Deze Pagina