hoe vaak gaan jullie naar mc donalds/kfc of burger king

Discussion in 'De lounge' started by tulip, Mar 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Soms maar 1 keer per 3/4 maanden, en dan ineens 1 x per maand.
    We hebben hier niet echt een Mac in de buurt zitten, en al helemaal geen BK of een KFC.

2. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Mijn dochter en man lusten helaas geen mac :( Dus we komen er echt zelden.. misschien 3 keer in het jaar ofzo. Tenzij ik hard genoeg zeur.. dan rijden we even langs voor zo'n euro hamburger (vind ik zo lekker :D) KFC komen we 1x per 2 mnd. Ik moet wel zeggen dat we op warme dagen makkelijker zijn met de KFC, het zit hier op fietsafstand dus dan ga je sneller even wat halen omdat ik geen zin heb om te koken.
    BK komen we nooit want dat vinden we allemaal niet lekker.

3. happy3

happy3 Niet meer actief

Nooit, mijn vriend wil echt niets weten van de mac donalds of de Quick, mijn broer gaat er vaak met zijn gezin, en zij zeggen dat ze onze dochter dat gaan leren kennen, zodat wij er op vraag van de dochter naartoe zouden moeten:p mijn vriend krijgt het telkens aan zijn hart, als mijn broer ermee lacht ;)
    Maar naar een gewone friettent, ga ik regelmatig iets afhalen hoor;)

4. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

Aug 20, 2010
    1,298
    18
    38
    Nooit! Vind het niet lekker, zeker niet nadat ik die foto's van mac-voer van X jaar oud zag. Die troep wil ik mijn kind niet geven...

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

tja de ene keer 1x per maand en dan zomaar weer 4 maanden niet. ligt er een beetje aan. met mooi weer halen we wel s avonds vaak een flurry, maar dat tel ik niet mee als eten. Das gewoon lekkers..

6. Jazzlyn

Jazzlyn Niet meer actief

Ongeveer 1 keer per jaar, soms 2.. Maar dan hebben we het over op vakantie een keer bijv.

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Wij gaan 2 keer in heT jaar of zo.
    Als ze we een dagje weg zijn geweest komen we er wel eens langs.
    Verder komen we er eigenlijk nooit.
    Ik vindt die mc flurrys heerlijk.

8. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Regelmatig naar de MC, zon 1 a 2 keer per maand. Als het lekker weer is komen we er vaker voor een milkshake ofzo. Rijden altijd door de drive.

KFC heel af en toe. Meestal als we naar Ikea gaan, want KFC zit daar zo'n 5 min van af. Denk zo'n 3x per jaar.

BK vind ik lekkerder dan MC, maar hier in het centrum is hij failliet waardoor hij alleen nog op het station te vinden is, daar komen ze dus ook niet vaak meer. Denk zon 4 a 5x per jaar.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    welke ikea is dat??

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hihihi vast en zeker breda

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oh nee ze woont in overijssel zie ik wel

12. Alita

Alita Niet meer actief

Wij heeeeeel af en toe....en dan meer naar de Burger King die is veel lekkerder.

13. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    1 keer per half jaar ongeveer. Soms ook maar 1 keer per jaar. Bijna nooit dus.

14. Skye

Skye Niet meer actief

Kfc nog nooit geweest!!, Mac komen we de ene keer 2x per maand, de andere keer 3 maanden niet. Burger King is eigenlijk mijn favo, maar aangezien hij hier niet echt in de buurt zit, komen we er bijna nooit. Dus extra verwennerij als we er wel een keer zitten hahaha!!!

@Knor: Dat onderschrift van je........geweldig!!

15. Chai

Chai Niet meer actief

1 keer per week, haha.. :D

16. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    Bijna nooit, misschien 1 of 2 keer per jaar, ik vind het stiekem wel lekker, maar vind het echt TE slecht eten (qua zout, vet en heul veul conserveringsmiddelen).
    Mijn dochtertje van bijna 3.5 weet niet wat de Mac is, en dat wil ik echt zo lang mogelijk zo houden....

en voor de mensen die niet geloven hoeveel conserveringsmiddelen er in zitten, hier een link naar een "experiment" wat is gedaan door iemand, zet je happy meal op kamer temperatuur op de kast en kijk wat er gebeurt.... niets dus, na een jaar ziet het er nog hetzelfde uit: geen schimmel, geen rotting, geen vlieg die er op af komt. Shocking.

Happy Meal is ageless: no decay in a year on a shelf - Boing Boing

17. Triskele

Triskele Niet meer actief

nou daar zegt het happymeal restje is mijn oude auto wat anders over haha en die lag er nog geen maand, die was ik vergeten eruit te halen en ik maak mijn auto elke maand schoon :p

18. Chai

Chai Niet meer actief

Volgensmij zijn vogels er ook gek op en ratten, dus vliegen vast ook. :D

19. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Zeker 2 keer per maand, onze kleine vind het superlekker en wij ook, bij mij zijn een quarter pounder, wraps en de garnalen favoriet.

20. bloempje28

bloempje28 Actief lid

Aug 17, 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij komen nooit bij de mac, vind ik echt niet te eten, laatste keer is echt meer dan 6 jaar geleden. Bk en kfc vind ik wel lekker, maar die zitten niet in de buurt, of handig, laatste keer is alweer meer dan een jaar geleden

Share This Page