Ik denk dat wij 1x in de 2 a 3 maanden een keer naar de Mac gaan. Naar de andere gaan wij echt nooit.
Zo'n 2x per jaar (voor een sundae caramel ) maar sinds de zwangerschap elke maand wel een keer. Heb vaak zin in zoute friet en als je dan toch al op de weg zit ist wel erg makkelijk. Iets anders halen we zelden, ja vriendlief een paar hamburgers als ze in de euroknaller zijn
Ik ben echt een tijd mac verslaafd geweest. Ging iedere week wel en soms 2 x in de week. Nu is het 1x in de maand.. Soms 2 Bij die andere kom ik eigenlijk nooit.
ja hier de garnalen, small wrap (honey mustard) en ik neem ook heel vaak een maaltijdsalade (cesar) eigenlijk nooit een hamburger menu heel vaak als ik iets lekker vind halen ze het weer weg (zo heb ik ooit eens zo'n italiaanse kipburger gehad, JUM en een mcdeluxe (met komkommer e.d.) allemaal weg dus ik ga niet meer voor de bijl. Ik moet zeggen dat ik qua burgers ook de Burger King wat beter vind!
ik kom eigenlijk nooit bij de mac, bk of kfc. alleen in de zomermaanden wil ik bij de mac, als ik er toevallig eens langs kom, wel eens een milkshake of mc flurry halen. een enorme nadeel van zulke dingen vind ik dat het niet vult, je hebt zo weer honger! en daarkomt bij, zoveel smaak zit er niet aan en die patat is zo slap, das niet lekker.
Neeeeeeee Tulip wat doe je me aan!! Ik heb de hele zwangerschap geroepen dat ik zooooo'n zin had in KFC. Maar er zit er hier geen in de buurt... En nu heb ik weer zin in KFC....
Als wij er komen, hoouit eens per jaar, dan delen de kids er ook een. Neem meestal kipnuggets, de hamburgers lusten ze niet. En bestel dan voor een van de 2 nog een fristi erbij. Anders laten ze ieder toch de helft staan, vind ik ook zo zonde.
hier wordt de hm ook gedeelt zoontje eet een paar patatjes hooguit 2 nuggies en dan zit het wel goed.. knijpfruitje erachter aan tussendoor fristi zit best veel in zon ding oh ja en papa speeld met de speelgoedjes.. er zitten nu van die muziekdingetjes in die hm ik heb er filmpje van gemaakt heb ik een deuk gelegen.. omg ik neem zelf altijd die honingmoster wrap en 6 kipnuggets met bbqsaus ohhhh die is zoooo lekker manlief neemt altijd zon medium menu.. vorig week had hij die hollandse burger hij was erg lekkur... ook die american burger is favo
Misschien eens in het jaar naar de Mac. Wel eens een frietje met vis aan het strand, in de zomer vaker dan in de winter
Ik denk dat ik 2 a 3x per jaar ga. Vind het wel heel erg lekker maar het komt er eigenlijk nooit van om vaker te gaan
hi! Vroeger kwam ik er echt regelmatig en dan vooral de chilly chicken wrap met frietjes ( en lekker veel saus) en lekker sunday ijsje met warme caramel met nootjes! pff ik krijg trek als ik dat lees!! maar nu kom ik er echt zelden maybe 2x per jaar? 1x om te eten als we bijvoorbeeld onderweg zijn en misschien nog een keer met mooi weer voor een ijsje voor mij en een milkshake voor mn vriend. Het ligt gewoon niet meer op de route en ik denk er niet aan! maar moet wel zeggen dat het inderdaad errrrrrg duur is.!
Vaak 3x per maand, maar sinds ik zwanger ben 2x geweest maar mijn maag kan er niet meer tegen denk ik.
weetje wat ik mis, de mac salade shaker!! die was toen zó lekker. nu hebben ze salades met kaas en kip enzo. ik had toen gewoon naturel en 1000 island dressing jummmm. en waar ik helemaal niet blij mee ben is dat ze de big tasty eruit hebben gehaald, hoe durven ze!!