1x in het jaar onderweg op vakantie. Als we 14 uur moeten rijden hebben we sinds in iets zouts en vets haha. Alleen dan gaan we naar de MAC en halen een hamburgertje en patatje.
Wij wonen naast Mc Donalds, en eten ong. 1 keer per 2 weken iets van de mac. Zal in de zomer wel vaker naar binnen lopen voor een mcflurry ben ik bang...
ga effe zoeken..mijn vriend maak het namelijk altijd ...en precies hetzelfde is het niet maar komt aardig in de buurt....het echte recept kent niemand natuurlijk
Regelmatig, maar niet elke week. We gaan wel eens iets halen als we klaar zijn met werken of als we naar een concert zijn geweest (of ervoor, standaard eigenlijk)
ik schat eens in de maand... dan krijgen de kids een happymeal en wij nemen altijd een bigmac menu.... vind het niet zo heeeeel erg geweldig eigenlijk.... eet dan liever een patatje oorlog met een kroketje ofzo...
ja dat zegt mijn man ook, dat gewissel steeds word je hor en dol van, pas hadden ze opeens geen aardbeien shake meer (was volgens hun uit assortiment) maar ik denk dat ze zoveel klachten kregen want een tijd later was ie er weer..
Vriendlief en kind regelmatig. Ik zelf ga wel mee, steel wel eens een patatje van ons zoontje maar zelf bestel ik meestal een salade ofzo. vind het helemaal niet lekker. behalve de macflurry natuurlijk.
ga ik dalijk maar eens aan mijn vriend vertellen...die wordt gek hahahaha...big tasty eruit....hoe kunnen ze!
die is er al uit sinds die 1955 ofzo erin kwam. wij stonden toen in mc drive en zei vrolijk 'een big tasty aub' mevrouw die hebben we niet hoor. alsof ze t nooit gehad hebben lol. maar ook ik was niet blij!
Nooit, mijn vriend en ik zijn allebei vegetariƫr. We bestellen wel vaak pizza, die heb je ook in vegetarische varianten. Dus dat is ons "makkelijke" eten.
water loopt me in de mond...... Wij hier heel wisselend, soms maanden niet en soms 2x per maand. ligt er ook een beetje aan wat we te besteden hebben hoor. Maar zo is het eigenlijk ook met afhaal pizza oid... vind het allemaal duur maarrrr wel mmmmmmjummie! Een lekker mac chicken menu of een ander kipmenu {zo pittiger} en/of een lekker mac kroket mmmmm *vertrekt uit dit topic want moet lijnen!*