Wisseld hier nogal. In de zomer gaan we zeker 1 a 2 x per maand naar de Mac. In de koude maanden misschien 1x per 3 maanden. Totaal denk 10x per jaar. KFC 2x per jaar. Friettent bijna nooit en 1x per maand domino pizza
Hier niet zo vaak.. we krijgen dan wat last van het darmgestel dus doen het maar niet te vaak. Eens per 2/3 maanden. Zowel Burger King als MacDonalds lusten we wel . De snackbar is wel favoriet hier. Iedere zondag een patatje hoor
* mc donalds/burger king hooguit 1 of 2x per jaar (ook nu we een dochter hebben, zij is er 1x geweest toen ze 1,5 was en dat was de enige keer tot nu toe) * kfc nog nooit geweest. * normale friettent, denk 5-10x per jaar (soms na uitgaan of met carnaval).
3/4 keer per jaar als we op pad zijn geweest en we rijden er langs. Frietjes en ijs, mijn man neemt wel een burger of kipnuggets, als ik dat eet zit ik de komende 48 uur op de pot dus ik houd het bij friet. Ik heb ooit op Schiphol een BK-meal gehad, wat was dat goor zeg! Echt nooit meer!
Een keer in de twee maandjes of zo als we naar de Ikea gaan, in de zomer wat vaker, ben gek op milkshakes..
Niet zo vaak, ik vind er niks aan. Alleen als de frietjes net gebakken zijn. Mijn vriend komt er bijna elke woensdag De nieuwe burger testen zegt ie. Als we er heen gaan, dan nemen we meestal 2 menu's en kipnuggets. Trouwens "we" gaan er nooit heen, papa gaat met de oudste naar de mc-drive. Is echt hun ding. Dan gaan ze op de terug weg "stiekem" wat van de kipnuggets snoepen in de auto. De oudste eet dan kipnuggets en wat frietjes van ons.
Nee joh haha. Soms maanden niet, en dan ineens weer een keer en dan 2x in een maand, maar soms dus ook gerust maaaanden niet hoor haha. Heb prikkelbare darm syndroom, sowieso niet verstandig. En ik eet liever een hollands prakkie of een lekker bordje pasta..
Oh en bedoel overigens Mac hoor.. BK bijna nooit, alleen als ik op schiphol ben, daar bij plaza, omdat ik dat echt de enige goeie BK vind!
Wij komen nooit bij de mac of bk. Mijn kids weten ook niet wat die gele M betekend. Wel zo rustig als je langs zo'n gele M rijdt.
wij zijn al 1 keer met Amy-lynn bij de mac geweest en dat was omdat we uit eten gingen bij de chinees en we na 1 uur nog geen eens ons drankje hadden gekregen we zijn weggegaan en toen MAAR bij de mac gaan eten ik vind het helemaal niets....
BK kom ik alleen als ik met de trein via Utrecht ga, het spoor naar Arnhem zit dan naast de BK haha. Misschien is dit 2x per jaar We hebben een mcdrive in de buurt, daar gaan we 1 of 2 x per maand heen, soms alleen ff ijsje eten. Echt avondeten daar doen we eigenlijk niet sinds Mart er is. Wel soms 's middags wat voor onszelf halen als hij slaapt haha. Laatst heeft hij voor het eerst wat meegegeten, Man en ik moesten nog lunchen en toen zijn we er gaan eten, voor Mart hadden we een kleine friet zonder zout besteld, hier heeft hij 1/4 van op denk ik.
hahhaha ja dat is inderdaad zo wij lopen 2 keer per week langs de mac donalds als we naar kinderdagverblijf gaan en mijn meisje zei mam hier wil ik een keertjes eten maar wat eet je hier dan vroeg ik pinazie zei ze toen