Hallo, Ik heb met mike eigenlijk wel een duidelijk ritme. En daarin bedoel ik niet dat ik op vaste tijden iets doe. Maar wel dat ik bijv. Weet dat hij vanaf dat hij wakker is zo'n 3 uur wakker kan zijn voordat hij weer moe word. Enz enz. Nu had hij een mooi ritme van slapen tot half acht. En dan tussen 11 en half 12 een slaap. En dan om half vier weer een slaap tot half vijf zo'n beetje. Nu is het ritme helemaal weg!!!. Ik snap er niks van. Van de één op andere dag slaapt hij tot half vijf s ochtends. En hij is dan ook echt wakker wakker!. Vervolgens wil hij om half acht weer naar bed. En is hij om 8 uur al weer wakker!!. En nu is hij dan om 14.00 naar bed gegaan. En slaapt hij dan tot rond half vier. Ik vind het echt kei iritant dat hij nu ineens dat ritme zo heeft omgegooid. Want ik heb echt wel moeite met om half vijf naast mijn bed staan. En wat natuurlijk geen verassing voor jullie is is dat wanneer ik hem later op bed leg s avonds hij daar s ochtens niet langer van blijft slapen. Verder krijgt hij op het moment ook een tandje door. En is hij erg lief en speelt hij goed. Maar krijgt hij zijn zin niet dan schreeuwt hij de tent bij elkaar.. Hebben jullie enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?? En anders hoe ik dit ritme weer op de rit krijg? Alle hulp is welkom. Groetjes van een mama die wil slapen..
die van mij is sins eergister weer ze ritme omgegooid hij word wakker om half 6 a half 7 voor ze fles en dan moet hij een uurtje spelen in ze box en is die klaar wakker en rond half 9 9 uur lig die opeens te slape in ze box en ken ik hem weer rustig in ze bedje leggen.... zorg dat hij wat later ze voeding krijg zodat hij wat langer kan doorslapen... en als die wakker is laat hem ff spelen en ga samen dan na bed hij is 1 jaar dus kan die makkelijk wel ff tussen jullie in neem ik aan zodat hij kan zien dat jullie ook slapen en dat hij ook nog ff moet slapen.. misschien is dat een optie