in het begin ging ze elke dag maar vanwege een heel droge huid en zelfs eczeem is dit niet meer mogelijk ik vind het wel jammer het is zo gezellig om dat te doen. ze gaat nu max 2x per week en dan meestal de douche en max 5 minuutjes dus echt alleen om te wassen. ook wordt ze elke morgen even opgefrist met water en een beetje zeep en daarna wordt ze compleet ingesmeerd met vaseline en op haar armpjes lichtjes met een hormoon zalf. ook ik mag haar 1x in week in bad doen eigenlijk maar omdat ze nu flink begint te bewegen gaat ze toch wel minimaal 2x maar dit is voor haar beter van niet dus probeer het met alleen wassen af te kunnen. nu is ze 2 wk geleden bijv. op de vakantie heel veel gaan zwemmen met ons en dit is helaas aan haar armpjes goed te zien zo droog dat het is.
Ongeveer 2 keer per week, maximaal. En we hebben hier niet echt huidproblemen, los van soms wat schilferige wangetjes. Volgens onze kraamverzorgster is teveel baden niet goed voor het huidje en voor de weerstand. Teveel hygiene is ook niet goed. Al was ik ze natuurlijk wel elke dag met een washandje; soms een gewone en soms de zwitsal.
in principe 2x per week, maar nu hij veel koorts heeft iets vaker, omdat hij veel zweet en soms spuugt.
Hooguit 2x in de week, al sinds haar geboorte. Ze heeft een perfect gaaf huidje. Misschien daardoor? Ik weet natuurlijk nu niet hoe het zou zijn als ik haar wel elke dag zou baden. Ik gebruik rozenolie als ze uit bad komt. Haar nekplooitjes tussendoor met een washandje, dat gaat stinken met de restjes melk enzo...
Hier 2x per week, ivm droge huid en eczeem. En eigenlijk doen we het nog zo vaak, omdat Eva het helemaal geweldig vindt... als ze het niet leuk zou vinden zou het hooguit 1x per week zijn.
Jelle gaat elke avond in bad. En hij vind het geweldig om in het grote bad rond te spetteren... Nou moet ik er wel bij zeggen dat Jelle geen huidproblemen heeft, soms een beetje droog maar dan smeer ik een keer met Zwitsal creme en dan is het weer goed. Ik denk maar zo, ik douche toch ook elke dag? En het bijkomend voordeel voor Jelle is dat hij er lekker rozig van word en daarna heerlijk slaapt..
Hallo, Tamara heeft geen huidproblemen, dus ze gaat elke dag in badje. Ze vindt het hemelaal geweldig in badje, meteen vanaf het begin al. Ik deed haar eerst elke ochtend in bad, maar sinds een paar dagen doen we haar 's avonds in bad. Om 19.30 maak ik het badje klaar en gaan we lekker poedelen, dan krijgt ze haar pyamaatje aan, dan de laaste fles om 20.00. Ze is dan helemaal rozig van het badje en de fles en gaat erna meteen heerlijk slapen. Ze slaapt vervolgens door tot de volgende ochtend 7.30. Liefs Elly.
Damani gaat ook elke dag in bad/tummytub ! Alleen z'n gezichtje een hoofdhuid is droog, dus die worden toch niet echt nat en smeer het ook elke dag flink in ! -xxx-
2 a 3 x per week, ik denk niet dat het goed voor zijn huidje is om meer te gaan. Alhoewel hij er geen last van heeft..... als ik hem in bad doe, zit hij er meestal wel ruim 20 min in!
Eigenlijk mag hij niet zo vaak in bad wegens eczeem maar hij gaat wel 7 keer per week of vaker in bad, mijn dochters douchen ook allemaal minimaal 7 keer per week.
Ja, dat kan ik zelf dus ook niet elke dag doen. Dat wordt meteen afgestraft met enorm veel jeuk. Ik heb dus ervaring met washandjes
Ongeveer 3 keer per week, al dat water droogt de huid uit! Ik was wel elke dag zijn gezichtje, nekplooitjes, handjes en kontje!
Elke dag, het hoort bij zijn ritueel voor het slapen gaan...Ik gebruik trouwens haast nooit zeep. Hij vindt het héérlijk!
Mali gaat elke dag in bad. Zowieso sóchtends en als ze sávonds vies is van de dag dan nog een keer.. En in het weekend gaat ze op zaterdag en zondag met papa onder de douche.. Ik douche zelf ook 1 tot 2 keer per dag, ik vind het zelf ook zo heerlijk. En daarbij komt dat ik het zo heerlijk vind dat haar haartjes dan zo lekker ruiken enz.. Maar zij heeft ook geen droge huid.