Hoe vaak gaat je baby in bad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mary Jane, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak gaat jouw baby in bad?

1. 7 x per week

2. 6 x per week

3. 5 x per week

4. 4 x per week

5. 3 x per week

6. 2 x per week

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik gebruik cremebad van weleda en daardoor droogt z'n huidje niet uit, het lijkt net of dat hij dan al ingesmeerd is als hij uit bad komt, heeeeeeeeeeeerlijk!

-x-

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    2-3 x per week vaker wanneer ze zich 'ondergepoept" heeft (gebeurd gelukkig niet vaak)...

de andere dagen wassen met wasbak...kheb ze nooit elke dag in bad gedaan mijn andere 2 kids niet en Zoë ook niet..vindt het niet nodig en vindt het niet goed voor het huidje om elke dag zo te "weken" ....

gr.smoekie

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    bijna wel iedere dag het kan wel eens gebeuren dat we overslaan maar Daan zijn urine ruikt heel zuur dus even 's morgens onder de doche f in bad

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Amber gaat 1x in de week in badje, ook ivm haar extreem droge en gevoelige huid.
    Verder wel iedere ochtend met een nat washandje de plooitjes.

5. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Elke dag! Maar goed, hij heeft geen last van droge huid. De haartjes doe ik om de dag wassen. Zijn hoofdhuid is soms wel wat droog. Hij vind het erg lekker!

6. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    zo zit het hiernu dus ook met eten betreft en ik doe haar nu in het grote bad dus dan gaat alles een stuk sneller en handiger
    ze loopt nu dus en smeren met eten kan ze als geen ander je wil niet weten hoe die eruit ziet aan het einde van de dag en om haar dan niet in ba te doen vind ik zelf geen fris idee ik heb dus gekozen voor 7 keer elke dag dus

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

ELKE dag in bad!

8. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    2 keer in de week omdat elise een erg drooghuidje heeft wel fris ik haar elke avond op met een washandje

9. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    bridgett gaat meestal om de dag maar als t dan niet uitkomt (vriend heeft continu) dan wordt t de volgende dag.we doen t altijd gezellig samen.maar meestal wel sochends ff met een washandje.

10. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hier 1 a 2x per week. Ik ga zelf ook niet elke dag. Want dat trekt mijn huid echt niet, zit dan gelijk onder het eczeem.

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Elke dag!

12. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    hier ook maar 1x per week i.v.m exzeem.
    was haar wel elke dag met een washandje

13. 2 tot 3 keer per week. Ons ventje had last van eczeem dus toen kreeg ik het advies om hem gewoon 3 dagen niet te wassen. Ik was hem zowiezo nooit met zeep.

Groetjes,

Ellis

Deel Deze Pagina