Ik gebruik cremebad van weleda en daardoor droogt z'n huidje niet uit, het lijkt net of dat hij dan al ingesmeerd is als hij uit bad komt, heeeeeeeeeeeerlijk! -x-
2-3 x per week vaker wanneer ze zich 'ondergepoept" heeft (gebeurd gelukkig niet vaak)... de andere dagen wassen met wasbak...kheb ze nooit elke dag in bad gedaan mijn andere 2 kids niet en Zoë ook niet..vindt het niet nodig en vindt het niet goed voor het huidje om elke dag zo te "weken" .... gr.smoekie
bijna wel iedere dag het kan wel eens gebeuren dat we overslaan maar Daan zijn urine ruikt heel zuur dus even 's morgens onder de doche f in bad
Amber gaat 1x in de week in badje, ook ivm haar extreem droge en gevoelige huid. Verder wel iedere ochtend met een nat washandje de plooitjes.
Elke dag! Maar goed, hij heeft geen last van droge huid. De haartjes doe ik om de dag wassen. Zijn hoofdhuid is soms wel wat droog. Hij vind het erg lekker!
zo zit het hiernu dus ook met eten betreft en ik doe haar nu in het grote bad dus dan gaat alles een stuk sneller en handiger ze loopt nu dus en smeren met eten kan ze als geen ander je wil niet weten hoe die eruit ziet aan het einde van de dag en om haar dan niet in ba te doen vind ik zelf geen fris idee ik heb dus gekozen voor 7 keer elke dag dus
2 keer in de week omdat elise een erg drooghuidje heeft wel fris ik haar elke avond op met een washandje
bridgett gaat meestal om de dag maar als t dan niet uitkomt (vriend heeft continu) dan wordt t de volgende dag.we doen t altijd gezellig samen.maar meestal wel sochends ff met een washandje.
Hier 1 a 2x per week. Ik ga zelf ook niet elke dag. Want dat trekt mijn huid echt niet, zit dan gelijk onder het eczeem.
2 tot 3 keer per week. Ons ventje had last van eczeem dus toen kreeg ik het advies om hem gewoon 3 dagen niet te wassen. Ik was hem zowiezo nooit met zeep. Groetjes, Ellis