Sanne gaat om de dag, met de warme dagen zweet ze ook veel meer. En elke dag worden haar handjes en gezichtje gewassen, ook de billetjes worden meegenomen. Sanne heeft wel een droge huid, zij gaat altijd in een Balneum badje.
Ik doe Kyano om de dag in bad en als hij heel vies is van bv het buitenspelen dan doe ik hem vaker in bad maar proberen het wel op om de dag te houden want hij heeft heel snel een droog huidje, ik smeer hem daarna altijd in met zwitsal creme ...
Noa gaat wordt elke dag gewassen. Drie keer per week in bad (spelen... ) De rest van de week lekker douchen (snel). Ze moet ook echt gewassen worden, want ze kruipt en schuift buiten over de grond en ze is 's avonds echt zwart van het spelen op de grond. Ik masseer haar daarna helemaal in met natusanolie. Dat vindt ze echt genieten en ze is dan helemaal rustig en loom. Zo gaat ze lekker de nacht in.
Alyssa gaat 3x per week in bad. De andere dagen is het s'ochtends gezichtje en billetjes wassen, en s'avonds handjes en voetjes wassen.
Nathan gaat elke avond mee onder de douche. Vooral met dit plakkerige vieze weer wil ik hem douchen. Bah. We smeren hem elke avond in met Zarqa olie en hij heeft echt geen droog huidje. S'ochtends doe ik zijn gezichtje met een washandje (soms ook tussendoor) en smeer zijn gezichtje dan in met Balneum. In het begin ging hij om de dag in bad, nu past hij niet echt meer in het badje
Jesse gaat elke dag lekker badderen. Meestal in z'n eigen badje, soms mee in het grote bad of onder de douche. Ik smeer hem niet in, daar hou ik zelf ook niet van, veel te plakkerig, en dat doe ik bij hem ook niet. En hij heeft een heel lekker zacht huidje, niks mis mee.
Hier gaat onze knul vanaf het begin elke ochtend in bad. De ene keer met badschuim, de andere dag met badolie en ook wel eens niets in het water. Wel smeer ik hem na het badje in met zwitsal bodylotion en 1 keer in de week met zwitsal oliegel. Hier geen last van een droge huid. Dus zo slecht is het nou ook weer niet. En mijn mannetje geniet elke ochtend weer van zijn badje.
Laura ging tot 3 maanden elke dag 2 x in bad! Nu gaat ze elke dag onder de douche! We wonen hier erg warm en vanwege het zweten moet ze echt iedere dag!
Maar 1 a 2 keer per week vanwege eczeem, want het baden is echt slecht voor zijn huid...Wel iedere dag handjes, snoetje en billetjes goed wassen.
hier gaat hij zo om de 2 dagen in bad. De ene keer `s ochtends de andere keer `s avonds. ik smeer hem altijd helemaal in met bodylotion of olie. wel was ik iedere ochtend zijn gezichtje, handjes en billen. met dit weer gaat hij vaker want hij was helemaal plakkerig van de zonnebrand en het zweten.
Onze kleine doe ik elke dag in bad. Soms zelfs 2 keer als het heel warm is en hij niet kan slapen. Wel met Balneum extra vettende olie en daarna lekker insmeren met bodylotion of met babyolie.
2 tot 3 keer per week. hij heeft last van eczeem, dus niet te vaak badderen, ook al vindt hij het heerlijk. Tegenwoordig gaat hij met ons mee in het grote bad. Handjes en gezichtje doe ik elke dag met een washandje. En kontje wanneer het nodig is, haha.
Hier net hetzelfde. Met dit weer doe ik wel overdag soms haar gezichtje en nekje met een lauw washandje,vind ze helemaal geweldig!
Mijn dochter ging in het begin ongeveer 3x per week, maar sinds ze kruipt, stapt, zelf eet, etc. gaat ze elke avond even kort. Hoort een beetje in het avondritme.
Hier 2x per week, en dan lekker mee in het grote bad met papa of mama. Niet vanwege exceem maar gewoom omdat het helemaal niet nodig is, mama elke dag een badje wel heel veel goedoe vind, en te veel hygiene is ook niet goed (zei onze kraamzorg). Met 2x per week is ze ook nog lekker fris hoor.. hoe vies wordt een babytje? Elke ochtend en avond wel even met een washandje snoet, nekje, handjes, billen etc poetsen, zodat ze wel lekker fris is. Zeker met dit warme weer en als ze naar het kdv is geweest.