Onze Amy gaat 2 a 3 keer per week in bad, en elke dag was ik haar met een goede morgen washandje (als ze niet in bad gaat). Waar worden ze nou vies van, nergens.... ik vind het dus onnodig als ze elke dag in bad gaan laat staan 2 keer per dag.....
2 soms 3 x in de week in bad of onder de douche en natuurlijk als ze echt vies is! Verder gewoon wassen met washandje...
Hier iedere dag even spetteren en spelen in bad. Wel zo fris na een hele dag binnen en buiten spelen. Toen ze nog een baby was, ging ze om de dag in de tummytub en sinds ze kruipt iedere dag.
weetje ts,mischien heeft jou buurvrouw wel een heeeeeeeel vies huis!! dat daarom het kindje elke dag in bad moet. hier zuig ik en dweil iedere dag,dus om de dag of 3x per week kan best wel
elke avond voor het naar bed gaan. of als hij buiten gespeeld heeft voor het eten, daarna lekker eten in pyama en na een half uurtje spelen, tanden poetsen en bed in. zo is onze dagelijkse routine voor het naar bed gaan onderdeel van het ritueel dus.en eigenlijk hetzelfde als bij de andere 4 leden van ons gezin, wij gaan allemaal voor eht slapengaan ff douchen.
Toen Ayla echt nog klein was ging ze (bijna) elke dag wel in bad. Maar momenteel is haar huidje zo ontzettend droog dat ik haar zo'n 2 à 3 keer per week badder. Verder gewoon wassen met een washandje. Ze kruipt en/of loopt verder nog niet, dus heel vies wordt ze ook niet echt.
mijn dochters gaan elke dan voor het middagdutje in bad, en de dagen wanneer ze naar de pzs gaan, douchen ze ook savonds nog even voor het slapengaan..... wel zo fris vind ik zelf... vooral omdat ze mega smeren de hele dag door..... en om ze dan zo in bedje te leggen vind ik geen fijn idee.... gebeurd weleens hoor als ze echt heel moe zijn of wanneer we weg zijn geweest en laat thuis zijn.. dan gaat er even een warme washand over hun gezichtjes, handen en voeten en dan het bed in.....
Ik vind om de dag niet vies. Ik doe zelf wel elke dag mijn zoontje in bad/douche, maar dit is omdat hij veel spuugt. Ook wordt hij er rustig van en is het op dit moment nog echt onderdeel van zijn dagstructuur. Ik vind het ook wel een lekker moment 's morgens om samen met mijn zoon te douchen. Hij is nu ook pas 6 mnd. Als hij minder zou spugen zou ik hem gewoon met een washand even opfrissen na het slapen en het hier bij laten.
Ons zoontje gaat vrijwel nooit meer in bad. We wassen minimaal 1x per dag zijn gezichtje, handjes, voetjes en billetjes. Ongeveer 2 of 3 keer per week gaat hij mee onder de douche.
Hihi, ben blij dit te lezen momo! Hier ook zoiets, 1 a 2 keer per week een echt bad, voor zoon van 4 en ook voor dochter van 8 maanden. Ik heb het niet zo op al dat gebadder, is volgens mij niet goed. Tussendoor wordt er wel met washandjes gewassen en als mijn zoon echt vies is van buitenspelen gaat ie ook even in bad / onder de douche zodat ie niet in een zanderig bed ligt En stofzuigen en dweilen doe ik ook echt niet elke dag! Maar we moeten nu wel weer wat vaker want dochter kruipt bijna!
Ivm exceem 1 keer per week in bad. Handjes worden elke dag gewassen met wat water. Soms wel meerdere keren op een dag.
Zo'n beetje 3 keer per week douchen, badderen of zwemmen. Verder met een washandje. Wij doen dit alles eigenlijk altijd s'ochtends. Maar als hij groter wordt, denk ik s'avonds. En een enkele keer is het alleen een doekje over het gezicht. Gaat ie ook niet door aan.
2 a 3 keer per week in bad of douche. Iedere dag gezichtje, oksels en billen met een washand. En ik smeer d'r iedere dag in met olie.
Hier hetzelfde, tenzij ze echt vies zijn van buiten spelen, dan nog een snelle douche. Ik vind al dat geschrob van tegenwoordig echt overdreven, en eigenlijk ongezond om kinderen het idee mee te geven dat ze 'vies' zijn, tenzij ze 2x per dag douchen.
Om de andere dag vind ik momenteel genoeg Soms laat ik er nog wel ns een dagje extra tussen zitten ook..
2-3 keer per week. Zolang het geen zwetende, stinkende puber is hoeft mijn kind niet iedere dag gebadderd of gedoucht te worden. Lijkt me ook niet fijn voor het huidje en mama zou er ook te lui voor zijn