Mijn winkel volledig afgebrand..

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 1 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou, zoals de titel zegt, ik wordt vanmorgen wakker en krijg diverse berichtjes en belletjes, onze winkel is afgebrand..
    Opzich al erg genoeg, maar ik vraag me dan na wat denken af hoe dit gaat met mijn loon.. Stom misschien maar ik kan het niet missen..

Krijg je dan een uitkering of mogen ze je zomaar overplaatsen naar een andere winkel..?

Weet iemand dit?

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    oh nee wat kut... als je in loondienst bent bij een keten dat meerdere filialen heeft mag je idd ergens anders ingezet worden. Je loon wordt doorbetaald maar kan zijn dat het langer duurt.

3. Mama van Dilara

Mama van Dilara Actief lid

10 sep 2012
    102
    0
    0
    Schiedam
    Als je een contact heb zijn ze verplicht om jou loon door te betalen. Het is wel logisch dat ze je overplaatsen naar een ander filiaal. misschien kan je wat doen in het afgebrande pand? ik zou het gewoon even afwachten.

4. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hangt er vanaf, bij ons staat in de contracten dat je ook in een andere vestiging kan/moet werken indien gewenst.

Verder lijkt het mij dat je gewoon in loondienst blijft, dus salaris ontvangt.
    Tenzij bij een 0 uren contract...

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Collega's weten verder ook nog niks, alleen dat we morgen niet hoeven te werken.. In het pand kunnen we niks..

Ik baal hier zwaar van...:(

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dit klopt idd, even je contract nalezen dus.
    Wat naar dat dit gebeurt is joh!

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Bij een keten zullen ze ja waarschijnlijk over plaatsen tot ze weten wat er gebeurd met deze locatie

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Was dat die brand van hoogeveen ?

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja dat was de brand in Hoogeveen, de Hi..
    En het probleem, ik heb een 0 uren, werk al anderhalfjaar via een uitzendbureau..

Heb m'n contract al gepakt.. Ik krijg wel gewoon loon als ik ziek ben, maar met di weet ik het niet:(

10. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Als je via uitzendbureau werkt krijg je denk ik gewoon geld van uwv...maarcduurt miss idd wat langer...balen

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Als ik heel eerlijk ben denk ik dat je niet veel rechten hebt omdat je een nul urencontract hebt en via een uitzendbureau werkt.. Inderdaad sla je contract er eens op na of bel morgen eens met het uitzendbureau waarvoor je werkt.. Het kan zijn dat je een uitkering krijgt als het bedrijf je niet ergens anders wil onderbrengen.

Succes!

12. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Oh ik dacht dat het echt JOUW winkel was.
    Dan was het natuurlijk een heel ander verhaal als (startende) ondernemer.

Ik denk dat je wel wat rechten hebt in dit geval.
    Edit* via een uitzendbureau zal dit inderdaad niet het geval zijn. Ik ken de kleine lettertjes niet.

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ohh dat meen je niet meis :O!!! Hopelijk hebben ze een oplossing voor je :(!!! Anders even bellen met uitzendbureau?

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    jeetje ik dacht dat het jouw winkel was joh. Pfffieeeuw. Desalniettemin alsnog vreselijk natuurlijk.

Ik weet niet hoe en wat nu verder, maar sterkte en succes meid :)

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee niet mijn winkel, maar zo voelt het wel:p
    Het lastige is nu dat we ook niks te pakken krijgen.. Het bedrijf naast ons is al met de grond gelijk gemaakt..

Morgen maar bellen, ik weet het ook niet..:(

16. Fritsie

Fritsie Actief lid

11 dec 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou de CAO er even bijpakken als ik jou was.
    Een paar geleden was het namelijk dat als je in fase B zit en dat zit je volgens mij wel na 1,5 jaar, je wel rechten hebt. Volgens mij bestaat uit het aanbieden van andere baan en als dit niet kan zoveel procent loondoorbetaling.
    Maar of dit nog steeds zo is en of dit ook geld voor een nul uren contract???

Iig veel sterkte en succes!

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Eerlijk gezegd vind ik t vreemd dat je nog niet door een manager of regio manager bent gebeld. Je moet toch op de hoogte gehouden worden?

Sterkte.

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nog niet gebeld verder.. Wel dat er morgen mee bezig gegaan zal worden.. Ze kunnen nu ook niet veel, dat is het nadeel.. M

Ik ben bang dat ik geen baan meer heb..

19. Coortje

Coortje Niet meer actief

ja dat was een flinke brand!! op=op en hi en schuur erachter totaal uitgebrand. Echt niet fijn

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Gewoon even uwv bellen. Neem aan dat je gewoon je geld krijgt. En even je uitzendbureau bellen.

Deel Deze Pagina