De poll is voor mij niet geschikt! Mijn man gaat hooguit een keer per maand s avonds alleen weg, maar dat kan net zo goed eens in de twee of drie maanden zijn...
Mijn man is ook meestal sávonds thuis. Behalve als hij dan moet werken. Misschien 1 keer in de maand a 2 maanden gaat hij sávonds weg. Hij heeft er niet echt behoefte aan..
Lekker rustig Hij is meestal rond 18:00 thuisen gaat dan meestal weg als hij dochterlief gedouched heeft en deze in bed ligt. Als hij wel thuis zou zijn zou hij inzijn muziekkamer bezig zijn met spelen dus dat maakt dan ook niet uit.
1 avond sporten en daarnaast gemiddeld 1-2 x per maand. Van mij zou hij vaker weg mogen gaan... goed voor hem
Dat ligt er maar net aan. De ene keer vaker dan de andere keer. Gemiddeld genomen zo'n twee keer per week nadat onze zoon op bed ligt. Hij gaat dan op bezoek bij z'n oom en tante of z'n vader. Ik heb er geen problemen mee. Vind het heerlijk om het huis even voor mezelf te hebben.
Ik ben zelf vaker weg als hij. Hij 1 a 2 keer per week en ik ben zelf vaak 3 avonden weg en vaak een dagdeel in het weekend. Hier is dat geen probleem
Ik ben zelf vaker weg dan heb. Zeker 3 keer een deel van een avond om te sporten. Hij misschien 1 keer per maand een keer een kroegje met vrienden.
Bedankt voor je tips! Heb het geprobeerd, maar dat is dan echt schone schijn, want vanbinnen voelt het voor mij niet goed. Trouwen en een kindje krijgen was een bewuste keuze van ons samen. Maar nu sta ik er vaak alleen voor.
De uitslag van deze poll geeft natuurlijk geen juist beeld van hoe het hoort binnen een relatie. Je bepaalt samen hoe het in werkelijkheid of eigenlijk binnen jullie relatie "hoort" te zijn. Het feit dat jij je niet goed voelt bij de vele avonden alleen zijn zegt voor mij al dat er iets niet goed zit. Mijn vriend trainde tot voor de geboorte van onze dochter zeker 4 avonden in de week en gaf ook nog 2 avonden per week training. Tevens was hij alle zaterdagen de hele dag weg. Destijds werkte dat prima (alhoewel ik het soms best pittig vond alleen met onze zoon), maar nu ik ook een baan heb en er twee kinderen zijn hebben we samen besloten dat hij iets meer thuis. Ik kon nu rustig wennen aan het ritme van een 32 uurs baan en kinderen en af en toe ook even iets voor mezelf doen. Het belangrijkste vonden we echter dat we een gezin zijn en tijd met ons viertjes heel belangrijk vinden. Juist die avonden dat we samen de kinderen in bed stoppen en samen even de dag doornemen zijn echt de momenten waar we van kunnen genieten. De afgelopen maanden heeft hij 2 avonden per week getraind, maar hij gaat straks weer 3 dagen trainen.
Denk max 2, en dat is niet eens elke week. Dan is hij vaak aan het studeren tot laat op school. Verder gaat hij niet zo vaak weg, heel af en toe met vrienden of met zijn broer maar dat is het.
Iig twee avonden pw sporten.En dan 1x per maand op stap oid met zijn vrienden.En 1x per maand samen zonder kids. Ik ben overigens net zo vaak weg
Hier moet je niet vanuit gaan. Wat normaal is bij de een hoeft bij jullie niet normaal te zijn. Al is hij 1 avond weg per week, als het voor jou niet goed voelt, is het iets om samen op te lossen
3 avonden sporten en vaak in het weekend een avond sociale verplichtingen waar ik niet altijd zin in heb. Daarnaast is hij 4 dagen niet voor 7 uur thuis van zijn werk, voetbalt hij op zondag en heeft 1 keer in de maand bardienst op zaterdagmiddag. Vergeet ik nog dat hij veel in huis klust en ook zijn broertje met een klusjes verl helpt. Hij is gewoon lekker druk! Je went er aan en we proberen vaak de avonden dat we wel samen zijn echt gezellig samen door te brengen meteen filmpje of spelletje. Sinds de kleine er is is dat wat lastiger omdat ik dan op tijd mijn bed in duik en hij later komt met de kleine man. Ik zou er persoonlijk kriegel van worden om elke avond samen op de bank te zitten. Ik vraag me dan ook af wat de dames die hun man veel thuis hebben elke avond doen?
Mijn man is dan wel veel weg maar gaat never nooit naar een kroeg, hij drinkt ook niet. Samen weggaan zit er nou eenmaal niet in met kinderen en vaak mensen hier over de vloer heb ik ook niet altijd zin in na een lange dag, ik ga niet met hem en zn vrienden zitten dus die komen hier wanneer ik in bed lig.