Hoe vaak gaat jouw man alleen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Summer2012, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel avonden per week is jouw man weg?

1. 1 avond

2. 2 avonden

3. 3 avonden

4. 4 avonden

5. 5 avonden

6. 6 avonden

7. 7 avonden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haast nooit, een paar keer per jaar moet hij voor het werk 's avonds nog weg, maar dat vinden we beiden niet echt leuk. En dat terwijl we overdag ook niet heel erg ver van elkaar verwijderd zijn, we hebben namelijk samen een zaak aan huis. We bevinden zich dus over het algemeen hooguit in een ander vertrek.

Maar zelfs na 9 jaar zijn wij niet liever als constant bij elkaar. :)

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

dit alleen dan 13 jaar bij elkaar

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wij gaan eigenlijk altijd samen. mijn man werkt veel en als hij thuis is vindn we beiden gewoon fijn om samen te zijn. heel af en toe moet hij naar een vriend en dan heb ik geen zin om mee te gaan, dan gaat hij alleen. maar dat is maximaal 1 a 2 keer per maand

4. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb gekozen voor 1 avond.

Nu ik zwanger ben gaat hij alleen tennissen, normaal gesproken gingen we sowieso 1x in de week samen.
    Zijn ouders wonen naast ons dus daar wipt hij af en toe even binnen maar dit is niet noemenswaardig.

Uitgaan oid is meestal naar festivals of de wat grotere feesten dus dat is max 1x in de maand.

Ik werk wisseldiensten dus vaak is hij degene die alleen thuis zit.
    Dit is soms wel vervelend en dat laat hij ook weten, de dagen dat we dan samen kunnen zijn savonds proberen we ook wel "leeg" te houden dan.

Hoe dat straks met een kindje erbij gaat moeten we nog meemaken :).

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mijn man sport 3 a 4 keer per week savonds, dan is ie 2 a 3 uur weg en op zaterdagavond is er zaalvoetbal. Ik vind het prima, tijd voor mezelf.

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Geen vaste avond per week. Soms naar het Nederlands elftal en verder altijd werkgerelateerd. Ik ben ook alleen werkgerelateerd weg 's avonds en af en toe voor de kerk. Per jaar misschien vier avonden voor de gezelligheid.

7. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Een a twee keer per maand voor een vereniging, waar hij voorzitter van is en verder alleen werkgerateerd, 2-4 x per week (artiest). Maar verder is hij altijd thuis, doordeweeks en overdag. Van mij mag hij wel uit hoor maar daar heeft hij eigenlijk geen behoefte aan.

Zelf ga ik ook niet vaak weg, zou ik aan de ene kant wel willen, maar het komt denk ik doordat we laat ouders zijn geworden, dat we er minder behoefte aan hebben en graag thuis zijn bij de kindjes....

8. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Heb niet alles gelezen..

Man is meestal 2 avonden in de week sporten en een keer in het weekend overdag. En vaak ook wel een avondje naar vrienden toe.. Normaal gesproken sport ik zelf ook 2 avonden en gingen we samen naar de sportschool, maar dat zit er nu even niet in. Ik ben vaak ook wel 1x in de week naar vriendinnen..

Maar als hij gaat sporten is ie 2 uurtjes weg, dus dan zie ik hem met het eten en als hij terug is ook weer..

Ik zou het niet fijn vinden als hij zo vaak weg is en dan ook pas na 12en thuis komt hoor.. Lijkt me toch dat daar afspraken over te maken zijn.. Maar misschien wel lastig aankaarten omdat ie dan ws. snel denkt dat ie helemaal niks meer mag..

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier is het anders.. Mijn man werkt nl middag/avonden en na zijn werk sport hij dan nog twee keer in teamverband + een avond in de week wedstrijd. Hij is alleen op dinsdag en zondagavond echt thuis. Maar als hij overdag gewerkt had had hij ook alleen die drie avonden van sporten een deel van de avond weggeweest en verder misschien eens incidenteel een avondje uit met vrienden. Hij is liever s avonds gezellig thuis hihi :)

10. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    3-4 avonden en de hele zaterdag.
    ma-wo-vrijdag avond is hij weg, en ik ga straks op di sporten weer. dit is voor hem hobby. alles is overleg. dus als ik t ff niet trek door slechte nachten dan kan ik dat aangeven en helpt ie ff de kinderen naar bed te brengen.

zaterdags zien we elkaar s morgens bij de koffie, daarna ga ik weer naar huis. meestal is ie tegen 4/5 uur weer thuis s avonds.

de zondag is voor ons 4-en heilig!

heb er soms moeite mee, maar ben ook wel een einzelgänger, dus vaak vind ik t heerlijk lekker op de bank en beetje prutsen.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik vind dat ook echt heerlijk hoor, beetje domme programma's kijken (huisje boompje barbie en dat soort gein) en ondertussen de was vouwen. Mijn man is een enorme kletser dus dat lukt echt niet met hem erbij haha.

12. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 pw sporten, soms als er een wedstrijd is 2 keer. Maar dan altijd op mijn werkavonden helaas. Ik juig het toe als hij weg gaat, vind het heerlijk, even een beetje eigen tijd omdat ik het juist altijd druk heb.

Komt ook omdat hij een sociale fobie heeft gehad, heeft hij deels overwonnen maar hij voelt zich ongemakkelijk als hij onder de mensen is.

Doordat ik een echt een sociaal kuddedier ben vind ik het gewoon soms jammer voor hem. Hij heeft het juist andersom, volgens hem heb ik geen rust in mijn kont ;)

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Werkt 6 dagen altijd met t eten thuis. Geen vaste hobby maar vind een avond voor mezelf heeeerlijk! En 2 ook hoor haha!!
    T is geen kroeg ganger

Maar straks in de zomer kan hij wel lkkr tijd in de schuur klussen enzo dan is die wel thuis maar niet hangend op de bank

14. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    eens in de 3 maanden gemiddeld. Dat geldt voor ons allebei.

Verder werkt hij onregelmatig en vinden we het gewoon lekker om zo nu en dan eens samen op de bank te hangen. We hebben ook weinig energie om weg te gaan 's avonds. Als we dan eens iets afspreken met iemand lopen we altijd tegen elkaar te klagen van tevoren omdat we moe zijn en ons op moeten dirken hihi. Eenmaal daar gaat het altijd wel dus we houden het er zeker in.

15. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn man gaat 1 avond in de week sporten en is dan van 20:00 tot ong. 22:30 weg. Voor hij weggaat helpt hij met de kinderen naar bed brengen enz.
    Hij gaat af en toe (1x in de 2 maanden ofzo) een middagje bij zijn zwager gamen, maar ook dan is hij voor het eten weer thuis. En heeel soms heeft hij een borrel of etentje van zijn werk, maar ook dan is hij nooit laat thuis.
    Ik ben meestal op zaterdagavond naar een vriendin, even bijkletsen.

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik kan ook niet meedoen met de poll:) mijn man is altijd thuis savonds....heeeeel af en toe heeft hij een etentje van het werk,maar dat is 2 keer per jaar ofzo.Wij doen ook alles samen...ik vind dat heerlijk:)

17. sjak

sjak Niet meer actief

Bijna nooit... Een keer in de twee maanden om met zijn maten voetbal te kijken en een keer per maand bij ons voetbal kijken. Naar de kroeg of feestjes gaan we samen.
    Ik ga een keer per week naar school s'avonds en een keer tennissen.

18. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier een man, die naar mijn mening veel te weinig weg gaat!
    Niet omdat ik 'm kwijt moet, maar omdat ik het hem wel gun;), maar manlief wil niet weg zonder mij.
    Dus in de praktijk gaat hij (na hevig enthousiasmeren van mijn kant) zo'n a 1 keer per kwartaal in zijn up weg (iets drinken ofzo met vrienden of collega's)

19. p1982

p1982 Niet meer actief

2* pw en ik.zelf ook.2* pw

20. Username

Username Niet meer actief

Mijn man gaat 2 avonden per week sporten.

Deel Deze Pagina