Hoe vaak gaat jouw man alleen weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Summer2012, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel avonden per week is jouw man weg?

1. 1 avond

2. 2 avonden

3. 3 avonden

4. 4 avonden

5. 5 avonden

6. 6 avonden

7. 7 avonden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Al sinds het begin van onze relatie, nu 9 jaar geleden, is hij 1 x per week een hele avond weg met de mannen, biljartavond.
    Vanaf afgelopen september sport hj ook 2-3 keer per week. Het ligt eraan wat hij doet die avond hoelang hij weg blijft.

Ik ben bijna nooit weg, soms een vergadering, PVuitje, of avondspreekuur draaien. Nu het voorjaar eraan komt...ooit ;), wil ik weer gaan hardlopen en dat moet het met een avondje minder doen

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

In het seizoen(camping seizoen, wifi) bijna elke werdagn laat thuis. Maar voor zichzelf 1 x per 4 mnd ofzo.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    1 keer in de week sporten

En verder: als hij een maand op zee zit dan elke avond voor 4 weken :D

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Eigenlijk nooit...

Nu we 1 auto hebben breng ik hem savonds wel eens weg voor werk maar dit is niet veel.
    In begin was die vaak weg maar nu al een hele tijd niet.

Wel gaat die op zondag wel eens naar de koers met zijn vader , ik vind dat niet leuk en ga vaak niet mee heerlijk zown zondagje alleen maar savonds zijn we altijd lekker samen...

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Man sport 3 avonden in de week maar doet dit pas rond 22uu daarnaast is hij standaard op donderdagavond later thuis omdat hij dan een borrel drinkt met de maatschap.

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mijn man sport 2 avonden en de zaterdagochtend sport hij van 8 tot 13. Verder werkt hij onregelmatig en dat zijn gemiddeld zo'n 2 avonden.
    Ik werk zelf ook onregelmatig en werk 2 tot 3 avonden in de week.
    Ik vind avonden alleen heerlijk. Lekker mijn eigen gang gaan. Alleen wel eens vervelend als je zo'n 3 keer in de week alleen eet met de kinderen. Is toch wat minder gezellig. Voordeel is wel dat we overdag vaak 's morgens samen zijn met de meiden.

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

2 avonden, van 20.30-23.00 teamsport (1x trainen en 1x wedstrijd). Zelf ben ik 1 avond weg. Verder bijna altijd samen.

8. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    1 avond per week moet manlief trainen (voetbal). Verder niet standaard avondjes weg. Soms gaat hij een biertje drinken bij vrienden of iets, maar dat is niet zeker niet wekelijks.

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Wij werken allebei onregelmatig dus meestal is 1 van ons s'avonds weg.
    Ik ben om 22.30 uur thuis van een late dienst en hij om 00.30 uur.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.910
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben meestal 1x per week weg, soms 2x. En mijn man meestal 2x per week. Dus we houden 3 of 4 avonden per week over dat we samen zijn. Meestal 3 avonden thuis en één avondje uit/visite . Dat vind ik prima zo.
    Voor we onze zoon hadden, waren we wel vaker weg. Maar dan ook wel dat we op dezelfde avond iets hadden, zodat we nog steeds wel een paar avonden per week samen zijn. We hebben dus wel wat moeten 'schrappen' sinds onze zoon er is.

11. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Gemiddeld 4 avonden denk ik hij is oa geluidstechnicus en werkt daarnaast ook gewoon nog 40u pw maar mocht er een kleintje komen dan stopt hij met het geluid gebeuren. Maar dan nog denk ik niet dat ik hem elke avond om me heen hoef te hebben hij mag van mij altijd weg wanneer die zou willen als ie het maar ff laat weten;)

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    1 a 2 avonden per week naar vrienden toe...
    Voetbal kijken, game-en enzo
    Ach ik weet waar hij is! En altijd in overleg..

Kan ik lekker op tijd mn bed in

13. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Mijn man is 1 avond in de week weg naar zijn hobbyclub. En soms werkt hij door, maar dat is niet iedere week zo. Vind het prima zo. Ik ben om de 2 weken een avond weg. Wij zijn best een stelletje huismussen.

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    #134 Kletskoek, 31 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2013
    Hier 2 avonden; donderdagavond trainen voetbal en vrijdag avond met vrienden. Ik heb deze avonden ook tijd voor mezelf. Lekker in bad, wijntje erbij en een goed boek, heerlijk!

15. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hij is elke vrijdag weg met vrienden. Ik vind het heerlijk dan een avondje alleen. ook fijn als hij keer thuis is hoor. Soms gaat hij ook weleens met vrienden naar de film of eten of gamen. Maar dat is niet elke week standaard.

16. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    5 avonden per week. Mijn man is kok ;)

17. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Eigenlijk nooit. Zo heel af en toe spreekt hij wel eens een avondje met een vriend af, maar dat is niet structureel of zo. Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde, af en toe ga ik lekker met vriendinnen of mijn zussen wat leuks doen, maar ook dat is incidenteel. Meestal zijn we 's avonds gewoon lekker thuis, voelen wij ons prettig bij.

18. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Betreft uitgaan, gaan wij overal met zijn tweeen naar toe of met vrienden. En wij doen thuis samen leuke dingen.

Maar mijn vriend gaat denk ik 2 keer per maand even een avond naar zijn broers om samen te gamen. En ik ga zo nu en dan ook een avondje naar een vriendin.

19. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Niet heel veel, hij heeft een seizoenskaart van psv, dus als die thuis spelen gaat ie erheen, en zo'n 3x in de maand gaat ie met vrienden naar de film en soms gaan ze bij iemand thuis gamen of werkt hij wat langer door.

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

1 keer in de 2 weken maximaal, hij spreekt elke avond met een vriend af, de ene week komt die vriend naar ons de andere week gaat hij naar daar

Deel Deze Pagina