Hij gat hier elke dag wel ergens heen. Dan blijf ik thuis met de kleine omdat hij geen rekening houd met zijn etenstijden/slaapjes etc.
Mijn man werkt in de horeca, gelukkig maar 4 dagen per week maar hij is voor 11 uur nie thuis, hij gaat ook wel 1x in de week wat drinken met vrienden, soms gaat hij na z'n werk en soms op een vrije dag. Dus ik ben 4 à 5 avonden alleen thuis, waarvan 2 hele dagen want manlief werkt altijd in de weekenden.
Klinkt als een goed team Sorry, maar dat zou ik niet kunnen. In het andere topic lees ik dat je zelf nooit weg kan omdat je partner niet alleen durft te zijn met kleine. Wat als jij ziek in bed ligt of je been breekt?
Buiten zn avonddiensten om, nooit... Ja soms ff wat halen bij zn vader en moeder, maar echt de kroeg in, uitgaan, of sporten doen we beide niet. We genieten van de avonden samen, lekker toastjes op tafel, lekker chippie, nootje, en bijkletsen. We zijn beide geen mensen voor onze "eigen" dingen te doen, hebben we geen behoefte aan.
Ik zou eens met hem gaan praten.... Dit is toch niet goed voor jullie relatie? Zijn jullie ooit samen thuis 's avonds? Lekker een filmpje kijken? En idd, zo kun jij ook nooit eens ergens heen. Ik vind ook dat je man veel weg is. Hier mag manlief best wat vaker weg, ik zou het fijn vinden als hij een leuke hobby of sport had. Hij doet ongeveer 1 keer per maand iets voor zichzelf. Ikzelf ben 2 avonden in de week weg om te sporten, maar ben wel op tijd weer thuis. De volgende dag zijn de meiden toch weer vroeg wakker.
Mijn vriend gaat 4 keer in de week weg... Hij traint 3 keer in de week en is dan 2 uurtjes weg. Verder heeft ie ook nog een hobby waar hij 1 avond in de week heen gaat. 1 keer in de maand gaat ie een keer stappen of naar de kroeg.. Verjaardagen gaan we meestal gezamelijk heen.
Buiten zijn werk om ( begint om 18 uur en is vaak pas om 5 uur in de nacht thuis en soms later ) Gaat hij amper weg Ik ga soms lekker een dagje weg naar vriendinnen of ga lekker lunchen met een vriendin en onze kindjes..
Hier eigenlijk bijna nooit, soms moet hij wat langer werken. Uitgaan doet hij alleen als er iets is dus eigenlijk nooit zomaar, nu toevallig hier kermis en daar gaat ie dan 3 avonden heen.
ik begrijp het eigenlijk niet zo heel goed. IN een relatie houdt je toch rekening met elkaar. En je hoeft echt niet elke avond handje in handje op de bank te zitten. Maar als de een maar komt en gaat wanneer die wil terwijl er kinderen zijn dan moet de ander zich helemaal aanpassen en thuisblijven . Als je zelfs je werk opgeeft om vaker thuis te zijn dan gaat de ander waarschijnlijk nog vaker weg omdat jij er toch bent. Als je kinderen samen bewust krijgt dan houdt dat toch in dat je vrije leventje voorbij is. En dat geldt voor allebei.
Hier waren we voordat de kleine geboren was allebei pas rond 22 uur thuis door werken sporten en vrienden, nu gaat vriendlief direct na zijn werk sporten zodat hij om half 7 thuis is om mee kleine in bad te kunnen doen en om 7 uur flesje kan geven en dan naar bedje waarna we daarna samen lekker op bank kunnen of ik moet dan nog werken meestal 1 of 2 avonden per week werk ik 's avonds een uurtje of 2.. (Knippen bij mensen thuis) op die avonden nodigt hij dan vaak wat vrienden uit.. Dus plannen het samen gewoon goed.. Zijn nu zowiezo veel meer samen 's avonds nu kleine er is..
ik heb niet gestemd het is verschillend, ene week 5 keer andere 1 of 2. Tja, veel nevenfuncties helaas. maar moet ook gebeuren ik bewonder hem er om!