Hier ook 2 à 3 keer in de week. Hij heeft en gevoelig huidje en als hij vaker in bad gaat krijgt hij droge plekken of eczeem. Met het warme weer trouwens wel wat vaker...
Met het warme weer ging mijn meisje elke dag even in het badje in de tuin om af te koelen. Normaal gaat ze ook maar 2 a 3 keer per week in bad of douche. De dagen dat ze niet gaat was ik haar even met een washandje.
hier gaan ze elke dag onder de douche en dan sop ik ze wel. haren wassen met zeep vd oudste doe ik om de dag en jongste elke dag omdat die een vreselijk grote bos krullen heeft en haarvet erin etc...
Tot dat ze kroop 3x per week en nu toch bijna elke avond want ze is dan zo vies! En ze vindt het zo leuk om in bad te gaan!
Met het warme weer eigenlijk elke dag omdat ze zo kan zweten. Maar normaal 2-3 keer per week. Als het nodig is dus vaker. Ze vind het heerlijk!
Bij mij 2 a 3 keer in de week. Soms minder, soms meer. Is maar net of het nodig is. Soms wel 2x per dag ) Maak je geen zorgen. Ieder kind is anders en iedere ouder ook. Als jij je er goed bij voelt, is het de juiste frequentie!
Is dat dezelfde buuf die je verbaal op je vingers tikte omdat je een wijntje dronk terwijl je oudste wakker was . Zo ja, dan zou ik me er maar niet teveel van aantrekken .
Dennis gaat 3 / 4 x in de week in bad, dat zijn dan de dagen waarop ik niet werk en alles wat rustiger kan (gaat 's ochtends). Hij vindt het zo lekker om met water te spelen dus houdt het wel even vol. Ik doe meestal wat badolie in 't water. Haren wassen doe ik 2 / 3 keer per week. De andere dagen is het 's ochtends een snelle wasbeurt en 's avonds dan vaak een snelle douche met een van ons en dan alleen met water. Met het warme weer zat hij veel in zijn badje in de tuin dan deed ik hem natuurlijk niet meer uitgebreid in bad of onder de douche.
Wij hebben een heel groot bad en het duurt 3 kwartier wanneer hij half vol is dus echt onwijs veel water ! ( bad zat er al in toen we het huis kochten) Onze kinderen gaan meestal 1 keer per week in de bad en de andere dagen gaan ze douchen voor ze naar bed gaan
Elke dag. Maar dat is meer omdat ze het zo leuk vindt en het echt papa zijn ding is nadat hij haar de hele dag niet heeft gezien. Lekker tutten met z'n meisje.. Haren kammen die ze nog niet heeft, insmeren, tandjes poetsen hihi
Hier gaat ze om de dag in bad. Elke ochtend wel even met een washandje dr gezichtje, hals en handjes.
Herkenbaar Alleen doen we het toch echt om de beurt, want mama vindt het ook leuk Wij staan soms tegen elkaar 'maar het is toch MIJN beurt om met hem te douchen?' Als 2 kleuters
Hier elke avond douche, en 1 keer per week in bad. Ze heeft voor der 18 weken oud een behoorlijke bos haar en geeft regelmatig terug op een dag. Dus der haar ruikt vaak zeur en het hoort bij ons bed ritueel en vind het bovendien geweldig om te doen
de oudste meestal 3 x pr week, kleine nog 2 xper week..te vel douchen is slecht voor je huid en elke dag is ook niet goed.
Ik deed Femm tot een maand geleden om de dag echt in bad. Maar toen ik schrale plekjes ontdekte op haar huid ben ik overgestapt naar 2x per week. Haar huid ziet er nu veel beter uit. Ik was haar wel elke dag met een washandje.