Hier gaat ze elke avond of even in bad of onder de douche. Soms zo als gisteren. Dan gaat ze in de gootsteen. Vind ze helemaal leuk. Ze past er alleen haast niet meer in. We houden het dus wel leuk. Maar elke dag gaat ze schoon gewassen haar bedje in. Is ook haar ritueel. Douche bad of wat dan ook en dan pyjama aan en dan weet ze dat het bedjes tijd is.
ons meisje gaat elke avond in het badje want ze smeert zich helemaal onder met eten!! maar niet altijd met zeep en soms heel snel
Mijn dochtertje vindt het heerlijk om s´avonds na het eten ff in bad (babybadje van de standaard gehaald en in de douchecabine gezet) te gaan,...ff lekker spelen en daarna naar bed. Douchen vindt ze eng dus daar wachten we nog ff mee.....ga haar niet dwingen. 2X in de week haren wassen.
Hier gaan ze om de dag in bad/douche en op de dagen dat ze niet gaan even en washandje eroverheen. Maar het ligt er natuurlijk ook aan wat ze gedaan hebben, gespeeld met zand e.d., warme dag dan gaan ze gewoon even snel in bad. Maar ze hebben beide een gevoelige huid dus daar moeten we ook mee oppassen.
2 a 3 keer per week. Deed het vaker, maar haar huidje was op een gegeven moment zo vreselijk droog! Op aanraden van de arts dus nu 2 keer per week, en verder gewoon met een nat lapje wassen.
Hier zon'n beetje om de dag of twee dagen. En dan bad, tummy of douche. De oudste gaat ook bijna elke avond tegenwoordig.
steeds als ik de titel van dit topic voorbij zie komen denk ik, zijn er mensen die erover liegen dan?