Hoe vaak gaat jullie kindje uit logeren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anna84, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ik heb gisteren haar hele geschiedenis hier terug gelezen (ja doe ik echt nooit maar had het met de kids te doen) en helaas het is een bron van ellende die ruby, ze spoort helaas echt niet,
    ze leeft denk ik wel zelf in een groot leugen waarin ze zelf af en toe niet meer weet wat ze waar gezegt heeft, hoe dan ook vindik dat der kids beter verdienen.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

wat ik raar vind is dat ruby overal op reageert met een houding alsof ze echt denkt dat het allemaal heel normaal is ondanks wat iedereen haar verteld,hier klopt echt iets niet
    dan ben je volgens mij ziek of mis je het moedergevoelhersendeeltje ofzo, kan niet anders

3. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    De mensen die alleenstaand zijn mogen een oordeel hebben maar echt niet de mensen die getrouwd zijn of samen wonen in ieder geval aangezien zij niet in zo een situatie als ik hebben gezeten waarin ik hiervoor zat.

4. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    De mensen die alleenstaand zijn mogen een oordeel hebben maar niet de mensen die getrouwd zijn of samen wonen in ieder geval aangezien zij niet in zo een situatie als ik hebben gezeten waarin ik hiervoor zat. Hun hebben samen de verzorging vaak gedeeld en dat is heel wat anders dat is nog vele malen makkelijkere positie

5. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Onze kleine man is afgelopen weekend voor het eerst 1 nachtje wezen logeren bij opa en oma.. Hij is nu bijna 15 maanden..

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En waarom mag iemand die getrouwd is niet reageren?

Denk je soms dat die mannen 7 dagen pw thuis zijn? En dat al die vrouwen niet werken/studeren?!

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Mijn man is regelmatig een aantal weken achter elkaar weg voor zijn werk. Ik ga dan toch ook niet mijn kinderen bij een ander dumpen omdat ik zelf vrije tijd wil hebben??
    Get real!!

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

En nogmaals...

Dan had je je kop moeten gebruiken voor je aan kinderen begon.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Pff ziek hoor, 12 dagen per maand je eigen kindje zien..

Mijn man is ook regelmatig een week weg, dan ga ik mijn kinderen toch niet ergens anders dumpen.

10. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    TS, ik vind het helemaal niet veel. Het lijkt erop dat (hoewel je aangeeft haar bij heel veel uitjes te betrekken) je moeder zich misschien een beetje als oppas gebruikt voelde terwijl ze liever met jou naar dat feestje zou gaan.....

Wat logeren betreft: iedereen moet uiteraard zelf weten of er gelogeerd wordt of niet. Ikzelf vind het prettig om af en toe alleen met mijn man samen wat te doen. Soms gaan de kinderen logeren, soms hebben we oppas. Daarnaast vinden in ons geval beide grootouders het heel erg leuk als de kinderen komen logeren en geldt dat ook voor de kinderen zelf.

Dat moralistische "mijn kinderen gaan niet uit logeren want ik zorg zelf voor ze" (lees: "ik ben een betere moeder") begrijp ik niet zo goed.Het is voor de kinderen en de opa's en oma's zelf toch ook leuk? Het bovenstaande vind ik zelfs een beetje egoistisch. Oma hoort ook bij de familie. Behalve als het kind zelf niet wil, lijkt het mij alleen maar aardig om af en toe aan dit verzoek gehoor te geven.

11. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    O dus mijn man is 24/7 thuis. Tuuuuurlijk

Kom op zeg madam is druk nou er zijn hier zat meiden die studeren en kids hebben.

Een schop onder je reet moet je hebben potverdrie 26 of bijna 26 haar oud en nog geen verantwoordelijkheid nemen. Nee dan ben je goed bezig.

Nou dame ik ben even oud heb bijna 3 kinderen en doe een studie en mijn man werkt 60 tot 75 uur in de week. En ik damp mijn kinderen nooit nog nooit een dag of nacht weg geweest.

12. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Denk je dat alleenstaande mensn hun kind ook bij oma dumpen? ;)
    Misschien de volgende keer nadenken voor je aan seks begint, want je bent duidelijk niet klaar om de gevolgen te dragen.

Zo druk heb je het, dat je wel tijd hebt om hier op het forum te hangen.

13. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Waarom zou ik over dingen liegen? Vertel mij maar over wat? Jullie kennen me niet eens persoonlijk, weten niet hoe ik echt ben en weten niet hoe ik echt ben

Vind het raar dat jullie er zoveel energy in stoppen in iemand die je niet persoonlijk kent alsmaar door omlaag probereert te houden.
    Nogal onvolwassen vind ik dat of hebben jullie prive problemen die jullie maar ff moeten afreageren?

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik denk eerder dat mensen jou proberen te laten in zien dat wat je doet verkeerd is.

Je moet een moeder zijn voor je kind! Niet zijn oma! Maar jij!

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    volgens mij ben jij de gene met problemen en onvolwassen gedrag, nu niet de rollen om gaan draaien kindje.....

16. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Vind jij het een gezonde situatie dan waar jij je kinderen in hebt gebracht? Misschien had je daar aan moeten denken toen je erboven op ging zitten bij je vriend.

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ja, klopt. Wij zijn de mensen met privé problemen ;)

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Haha, ja, wij allemaal. Alle mensen die hier kritiek op je hebben, want het kan toch niet zo zijn dat je het zelf misschien wel fout ziet...

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ruby is fake en anders is ze een echte narcist!

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hahaha privé problemen.

Nou volgens mij ben jij de geen met problemen anders open je er geen topics over...

Deel Deze Pagina