Hoe vaak gaat jullie kindje uit logeren?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anna84, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Misschien dat je eens een stapje terug moet doen en luisteren naar ons "mensen met prive problemen", die je allemaal - lees ALLEMAAL - laten weten dat wat je doet gewoon vreselijk fout is. Dat moet er gewoon een belletje gaan rinkelen. Je hoeft het niet toe te geven, maar alsjeblief voor je kinderen en je schoonmoeder, neem je verantwoordelijkheid. Of is die plaat voor je kop zo dik dan?

Het is gewoon bijzonder om te lezen dat jij in een wereld leeft waarin jouw manier van leven en omgaan met je kinderen volstrekt normaal is. Dat is het niet namelijk ...

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113

Ik zorg alleen voor mijn kinderen en ja ik heb privéproblemen, want mijn vriend komt en gaat wanneer hij wil. Dus mijn situatie is ook verre van ideaal en mijn verleden kan ik een boek over schrijven. Maar het is niet dat ik je omlaag wil houden oid. En even er van uitgaande dat het waar is wat jij schrijft, meid ik ben in shock wat ik van jou lees. Ik hoop dat je gaat nadenken, hulp zoekt en gaat redden wat er te redden valt.
    Eigenlijk zou ik ook geen energie in je moeten stoppen maar ik vind het gewoon zielig voor je kinderen. En niet alleen dat ik denk zelfs dat het schadelijk is voor ze.

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Snap je dan niet, dat als je een kindje krijgt, je er zelf voor zou moeten zorgen? Anders had je er misschien voor moeten kiezen geen kindje te krijgen. Kinderen zijn geen huisdieren oid.. :( En eerlijk, met huisdieren ga je nog niet eens zo om.

Je kind kent op zo'n manier zijn/haar moeder toch niet?

Voel jij je zelf goed bij deze situatie? Vraag ik me oprecht af, Ruby.

4. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik vroeg iets heel anders en onderwijl vinden jullie het blijkbaar super interessant om in mijn prive leven te kijken doe ik dat bij jullie?

Reageer ik me af op jullie? Als ik 1 van jullie heb aangevallen zeg t maar en dan bedoel ik niet als tegen reactie. Wil dat toch wel heel graag even weten schrijf t hieronder ook maar op

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Maar Ruby, je moet toch zelf ook wel inzien dat dit gewoon funest is voor je kinderen? Waarom wilde je dan kinderen??

De hele reden dat er zo veel mensen op jou situatie reageren is omdat dit een absurde situatie is. Dit is zo verkeerd op zo veel vlakken. Je trekt het ene kind voor op het andere, het andere zie je 12 dagen per maand, je vind de wet belangrijker dan hoe jou kinderen in het leven staan en je denkt dat het allemaal wel even opgelost is met 2 of 3 daagjes leuke dingen doen per maand.

Als kers op de slagroom ga je er gewoon vanuit dat "je je jongste terugneemt" alsof er niets gebeurd is en dat je gewoon door gaat met je leven.

Het is gewoon fout fout fout ... je zet jezelf voor je kinderen.

6. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Goh TS, je topic is overgenomen door Ruby & haar tegenstanders ;)

7. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    in plaatst van je tijd hier op het forum te verdoen (je zit toch op school, blijkbaar niet je was alleen op woensdag vrij schreef je elders) had je die uren in je jongste kind kunnen steken, maar onee wacht dat kost te veel energie.
    weet je je shockeerd mensen met je ziekelijke gedrag. kan eeerlijk gezecht ook niet begrijpen dat er nog niemand ingegrepen heeft,

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Jij zet het toch zo hier neer? En wij geven onze mening. Als jij dat niet kan hebben dan moet je je mond houden.

Punt blijft het ik geen gezonde situatie klaar geen discussie over mogelijk. Je mist 2/3van de maand van je kind. JOU KIND JE BLOEDVERWANT.

9. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    tja soms gebeuren soms die dingen, heeft niets met tegenstanders te maken, maar met recht voor die kids, daar maken vele zpers zich TERECHT zorgen om..

TS heeft al lang andwoord gehad op der vraag, :D

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Zo lijkt het net alleen op de wereld. O wacht dat is ze misschien ook wel want ik kan me niet indenken dat een andere moeder zo met haar kinderen om zou gaan.

11. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    mijn dochter gaat nooit logeren omdat dit drama gaat worden ze wil in haar eigen bed slapen en het hoeft voor mij ook niet

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

maar ruby je schoonmoeder werkt toch ook 40u per week, waarom heeft zij tijd en jij niet? zelfs zij vind dat jij je verantwoordelijkheid moet nemen daar luister je ook niet naar want dan is volgens jou dan surinaamse? mentaliteit, dat is het niet

voel je je echt niet schuldig tegenover je kinderen? vind je het niet erg dat je schoonmoeder waarschijnlijk de jongste zijn eerste lach, eerste keer zitten, eerste keer spelen enz,...heeft gezien?
    mis je je kleintje dan niet? wil je hem niet tegen je aan hebben?
    zij gaat waarschijnlijk zijn eerste woordje horen, vind je dat niet erg?

het is toch bekend dat de eerste levensjaren en vooral het eerste levensjaar het allerbelangrijkste is voor de hechting en zeker voor de ontwikkeling, ook de psychishe hoor!

wat denk jij dat dat mannetje gaat denken als hij een jaar of 14 is en weet dat jij hem naar je schoonmoeder bracht omdat jij het te druk had met school, vakanties, liefdesproblemen,...?
    denk je echt dat hij met trots naar je gaat kijken als hij een volwassen man is?

13. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Euhm sorry... ben getrouwd maar zorg ook vrijwel alleen voor ons kind hoor! Mijn man werkt gewoon, ik werk drie dagen, twee dagen gaat mijn kind naar het kdv, en de andere dag zorgt mijn man voor hem, maar zodra ik thuis ben zorg ik weer voor hem!

Zoals jij met je kinderen omgaat en erover praat... het spijt me, maar mijn hond behandel ik nog beter!

14. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

** laat maar **

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goh, leuk topic weer

16. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Omdat hun man waarschijnlijk werkt en hun man brengt de vrouw niet in een vervelende positie waar vooraf veel is beloofd kortom kom maar op met dezelfde verhalen want naar vrouwen die samen wonen luister ik niet naar zou wel graag iemand horen met soortgelijke positie al ben ik nu wel samen maar heb alleen een luisterend oor voor de vrouwen die in de positie zitten waar ik in zat

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

lees dan in het topic alleenstaand en zwanger en alleenstaande moeders, genoeg moeders die alles voor hun kindje overhebben!

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar even een oprechte vraag dan he

Als dit zo is en je hebt het moeilijk.

Waarom breng je dan neit beide kindjes 1 of 2 dagen pw weg ipv 1 18 dagen en de ander helemaal niet?

Als je het zo zwaar vind is de eerste toch een veel betere oplossing dan de tweede?

Zo zie je beide kindjes net zo veel en heb je tijd voor jezelf.

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Waar gaat de oudste dan heen als je naar school gaat? Kan de jongste daar dan ook niet heen?
    Ik weet niet hoe dat zit hoor met kinderopvangtoeslag ed. Maar je kan toch gewoon je kinderen naar de opvang laten gaan onder schooltijd en ze daarna weer ophalen? Kindjes verzorgen en als ze op bed liggen je huiswerk maken?

20. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ten eerste haalt hij geld binnen ik neem aan ook voor jou en de kid(s)en ten tweede gaat hij vreemd? Of is hij ooit vreemd gegaan?

Deel Deze Pagina