Klopt, van kruipen zelf vind ik ons meisje niet vies worden, maar voor haarzelf lijkt het me fijn om lekker na de hele dag spelen in bad te kunnen, maar wij hebben ons ook niet aangewend om elke dag te gaan. Dit ook nog vanaf toen ze geboren was ze adviseerden het niet elke dag te doen. 'k Was daarom gewoon benieuwd hoe vaak jullie kind(eren) in bad gaat!
Mijn dochter gaat iedere ochtend mee onder de douch. Ze vind het heerlijk en speelt graag met de waterstraal en haar badspeeltjes. Soms heeft ze wat droge beentje en dan smeer ik haar in met een crème, daar geniet ze ook weer van en wil graag meehelpen met smeren.
Hier 1x pw mee onder de douche en 3x pw in bad. Ligt er ook aan of hij buiten is geweest ( zomer) met zand aan het spelen etc Wij hebben een hond in huis en dus ook haren. Dus niet echt heel fris om hem dan zo in bedje te leggen. Soms was ik hem dan nog ff voor dat hij op bedje gaat ( gezichtje,handjes,billen en edele delen)
Standaard 2x in de week. Mocht ze heel vies geworden zijn dan gaat ze ook gewoon eronder. Maar normaal gesproken vind ik 2x in de week echt voldoende. Ze krijgt anders zo'n droge huid. Wassen met een washandje wordt ook alles goed schoon van
Onze kids gaan elke dag in bad, af en toe een keer onder de douche i.p.v. in bad. Ik vind het wel zo fris.
Paar dagen geleden zei ik dat hij (bijna) iedere dag ging. Maar ineens wil hij niet meer... Dus hoe vaak gaat mijn kleine: nooit.