Hoe vaak gaat jullie man/vriend stappen?

Discussie in 'De lounge' gestart door boannan, 10 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn man gaat weinig weg s avonds. Hij sport en drinkt wel eens met vrienden wat. Van mij mag 'ie gerust hoor. Maar hij wil liever thuis bij zijn gezin zijn. Hij werkt ook zoveel.
    Ik ben vaker een avondje op stap, haha. Maar ook hooguit een paar keer in de maand. Bijna al m'n vriendinnen zijn vrijgezel en staan iets anders in het 'stapleven' dan ik 😝

Samen doen mijn man en ik trouwens wel veel. Weekendje sauna, festivals, concerten incl hotelovernachting etc.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik vind 1x per maand niet veel. Daarnaast denk ik dat het voor jouw man ook vreselijk zwaar is thuis en is dit voor hem echt even ontspannen.

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Mijn vriend speelt 2 avonden in de week een jamsessie en gaat 1 avond repeteren. Dus hier gaat hij 3x in de week een avond iets voor zichzelf doen.
    Maar ik vind 1x in de maand ook prima ;)

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    1 keer in de week gaat hij naar vrienden en dan is ie ergens midden in de nacht thuis. Het is een standaard avond dus als hij moet werken slaat hij m over. We zijn beide niet echt stappers en ook geen drinkers dus dat doen we eigenlijk niet. Ik ga ook minimaal een keer per week iets doen maar ik kies vaker voor overdag omdat ik altijd vroeg slaap :D
    Het zal wel verschil maken dat de kleine er nog niet is. Ik wil dan nog steeds dat we dan deze tijd voor onszelf hebben maar dan zal er wat meer gepland moeten worden.

5. IH5

IH5 Niet meer actief

Jullie situatie met jullie zoon is moeilijk te vergelijken, wij hebben twee gezonde kinderen.

Mijn man gaat twee avonden per week sporten en daarna borrelen met vrienden en dan meestal op vrijdagavond stappen.
    Ik ben 1-2 avonden per week weg om te sporten en daarna wat te drinken.

Weekend is voor ons samen, maar op doordeweekse avonden zijn we hooguit 1 soms 2 keer samen thuis.
    Voor ons werkt dat perfect. We hebben ook een leven naast papa en mama zijn en ook een leven naast elkaar.

Dus ik vind eens per maand (!) een avondje weg heel weinig. Misschien wel juist als het thuis zo zwaar is.

6. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Nooit echt op stap.. wel eens avondje op verjaardag ofzo
    Eigenlijk doen we alles samen :D

7. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    #67 Catootje80, 11 apr 2015
    Laatst bewerkt: 11 apr 2015
    Op stap gaan doen we altijd samen eigenlijk. Verder hebben we doordeweeks onze eigen dingen (sport, hobby) en werken we allebei veel, dus we zijn blij als we elkaar eens een avond/weekend zien :p

In dat gat waar ik woon doen mensen ook weinig, behalve zichzelf lam zuipen in de kroeg 2 avonden achter elkaar. Ondernemen ook nooit eens leuke dingen buiten die kroeg. Persoonlijk niet zo mijn kopje thee en mijn partner vind dat tegenwoordig ook allemaal wel prima geloof ik. Ik heb vanaf mijn 16e ook alle houseparty's wel bezocht die er waren, dus ik vind het op mijn 35e ook wel even best heur :p

En ik vind je niet unfair :) uiteraard moet je elkaar wel eens even een avondje of momentje voor jullie zelf gunnen, maar hoeft niet tot het randje o.i.d. te gaan toch, vooral niet als jullie een zoon hebben die extra zorg nodig heeft. Dat doe je gewoon samen :)

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Mijn man gaat op een vaste avond doordeweeks naar zijn stamkroeg. Daar ontmoet hij zn beste vrienden. Hij is dan rond 3u 's nachts thuis. Hij ging vroeger vaker, dit is ons compromis.

9. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Ik snap je wel, maar ik denk inderdaad dat af en toe een adempauze voor jullie beide nodig is!

Mijn vriend gaat wekelijks op vrijdag de kroeg in met vrienden tot in de late uurtjes (wij hebben dan ook geen zorgintensief kind)
    Ik werk echter wel in de zorg met zorgintensieve verst. Gehandicapten en ik zie hoe ouders het af en toe nodig hebben om even op adem te komen.

Ik denk dus dat je hem dit moet gunnen, maar zelf ook op tijd eens de deur uit moet met vriendinnen. Ga een dagje shoppen, stappen, etentje..
    Je bent moeder (en ook nog eens met extra veel zorgen) maar je bent daarnaast ook nog vrouw/vriendin... Gun jezelf die relax-momentjes, je hebt het al zwaar genoeg!

10. Jo85

Jo85 Niet meer actief

2x per week ongeveer.
    En ik wens m veel plezier.
    voordeel is wel... hoe laat hij het ook maakt de volgende ochtend is hij er gewoon weer om 7 uur. Zonder geklaag of gezeur En helpt dan actief met de kinderen.

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Een enkele keer, maar echt stappen noem ik het niet. Hij gaat dan een potje darten in de kroeg oid. Ik ben ook bijna altijd wel thuis. Gisteren voor het eerst sinds tijden met vier meiden op stap geweest!

Deel Deze Pagina