Gisterenavond zou mijn pakketje bezorgd zijn door DHL tussen 18-21u. Dus niet! Op de site staat ie als bezorgd en zowel DHL als de site wijzen op het feit dat het pakket officieel is afgeleverd. Heb ik het echt niet dan moet ik 5 officiele bezorgmomenten wachten en dan een klacht indienen / verzoek tot onderzoek. Heb niet betaald overigens. Iemand meegemaakt?
Moest ervoor getekend worden? Dan moeten ze een naam en handtekening hebben als bewijs dat jij het pakketje hebt ontvangen. Overigens is de verzender verantwoordelijk voor het pakket tot jij het hebt ontvangen en zou hier achter aan moeten gaan.
Als t goed is kun je op de site zien met wat voor naam/handtekening getekend is. Misschien ken je de mensen dan? Hoop dat de buren het vanzelf komen brengen. Ik heb het ook gehad met vergrotingen van foto's. Bleken bij de plaatselijke fotograaf te zijn afgeleverd paar wijken verder. Zag ik aan de naam waarmee getekend was. K zou ze even bellen ik vind ze vriendelijk. Ik heb ze toen gebeld en ze stuurden de chauffeur direct terug om mn bestelling op te halen en bij mij te brengen. Met excuses.
Je zou idd moeten vragen voor de bewijs van de levering. Moet je het betalen ook als je het niet ontvangen hebt? Mocht je er echt niet uitkomen stuur me dan pb. Ik werk voor DHL☺ alleen niet voor express maar ik kan waarschijnlijk iets in hun systeem vinden.
Hier hebben ze het gepresteerd afgelopen week om een buspakketje in de brievenbus te duwen (met als gevolg dat de rest van de post eruit stak), terwijl we een paar dagen niet thuis waren. En wie had er getekend?! Ik volgens DHL, grapjassen. Wist niet dat er die dag geleverd ging worden, anders had ik eventueel een ander bezorgmoment kunnen kiezen. Heb wel direct de leverancier op de hoogte gesteld dat ik zelf dus niet getekend had, mocht er iets mis zijn gegaan. Ze zijn ook in staat om het hier (buitenaf) op de oprit te gooien ofzo.
als het ergens anders bezorgd is zoals bij buren dan hoort er een kaartje in de brievenbus te zitten over waar ze het dan gebracht hebben. hier geen ervaring met pakketjes die volgens de site afgeleverd zijn maar niet dus.. hier word het altijd zo naar binnen gedonderd door postnl en dhl..
Ja mijn buren vorige week. Bleek de slimme bezorger het een paar straten verder het afgegeven te hebben op zelfde nummer maar hele andere straat. De gozer (puber) die het pakketje aannam dacht dat het voor zijn moeder was en had helemaal niet door dat er een andere straat op het pakketje stond. Buurvrouw heeft behoorlijke tijd aan de deuren gebeld waar het eventueel afgeleverd was.
Gewoon even bellen. Ik had het laatst ook. Bleek het gewoon mee terug genomen te zijn en ze zouden het later aanbieden. Ze kunnen je pakket traceren.
Mogen ze niet vertellen. Eerst moet het bedrijf onderzoek doen naar de chauffeur. Ik ga er vanuit dat ik niet hoef te betalen want ik heb het niet! Ik heb in de flat een brief opgehangen gisterochtend zonder resultaat... Ik hoefde niet te tekenen en er is geen brief door de bus gegaan. Denk dat diegene denkt: leuk kinderkleding!! hij is ongetwijfeld verkeerd bezorgd of ergens gedumpt omdat ze geen zin hebben om naar boven te lopen. Dhl heb ik nare ervaring mee.
Hoezo, dat mogen ze niet vertellen? Via track&trace kan je online toch gewoon kijken welke handtekening gebruikt werd? Ik doe dat elke keer, gewoon voor de lol, om te zien of mijn mama of papa mijn pakje aangenomen heeft.
Hebt de code niet meer? En je zegt eerst dat online staat dat hij afgeleverd is? Dus je pakje is zoek en nu ineens je code ook
op de site van Wehkamp staat op afgeleverd en DHL kan in het systeem kijken op postcode dat het is afgeleverd.
Wehkamp levert doorgaans af bij een DHL punt. Ik heb iig nog nooit een pakje van DHL aan de deur gehad. Even checken wie her dichtbijzijnde aflevering is misschien? En anders wehkamp bellen, die kunnen je zo de track en trace sturen.
Wehkamp moet achter het pakket aan gaan, ze moeten contact opnemen met DHL en DHL moet het dan gaan uitzoeken. Jij hoeft dat niet te doen, Wehkamp moet dat doen en met een oplossing komen. Ik werk zelf in de logistiek (en we leveren ook aan Wehkamp en die komen dus bij ons aankloppen als ze een pakket missen )
Probleem opgelost, het is net geleverd. Als ik iets bestel bij Wehkamp kan ik kiezen: of ze brengen het bij zo'n Point of ze bezorgen het thuis.