Hoe vaak gebruik je een buggy als je een bugaboo hebt?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Zit te twijfelen of ik een buggy erbij moet nemen. Ik heb de bugaboo en die vind ik echt helemaal perfect. Maar een buggy is misschien toch ook wel handig voor aan de fiets bijvoorbeeld.
    Nu ben ik benieuwd of er moeders zijn die ook een goede wagen hebben en daarbij ook een buggy en hoe vaak en wanneer ze die dan gebruiken. Wordt die goede wagen (in mijn geval de bugaboo) dan overbodig?

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik heb dus ook de Bugaboo en sinds een paar weken een buggy erbij. Nu moet ik zeggen dat ik mijn Bugaboo amper gebruik maar de buggy ook nog niet veel gebruikt hebt.
    Mijn Bugaboo wordt elke donderdag door mijn schoonmoeder gebruikt en de andere dagen wordt hij amper gebruikt omdat ik vaak mijn zoontje even snel meeneem zonder kinderwagen of buggy. En als ik de stad inging dan nam ik altijd de Bugaboo maar nu met de buggy neem ik toch de buggy. Als we echt lang gaan winkelen of ergens heen zouden gaan waar hij veel zou moeten zitten dan neem ik zeker de Bugaboo mee.
    Maar ik ben dus niet echt een wandelaar vandaar dat ik beide niet heel veel gebruik.

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb ook een buggy, maar nog niet gebruikt.
    ik ben ook niet zo'n wandelaar maar en buggy lijkt me wel handig voor als ik even de stad in wil ofzo. De grote wandelwagen 9in mijn geval mutsy) is te groot voor in mn auto en dan is zo'n buggy wel weer makkelijker mee te nemen. Voor op vakantie gebruiken we zowiezo de mutsy. Voor lange afstanden is deze veel comfortabeler!

4. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Ik twijfel ook of ik naast de bugaboo een buggy moet halen voor het fietsen.
    Ik neem niet aan dat ik de bugaboo daardoor weining zou gebruiken. Ik moet met de auto naar de stad, zal dan dus gewoon de bugaboo meenemen en niet de buggy. Alleen voor een kleine boodschap hier in het dorp zou ik de buggy gebruiken.

Woon je heel dicht bij de stad en verwacht je dat je strak overal op de fiets naartoe zult gaan dan denk ik dat je de bugaboo weinig zult gaan gebruiken.

5. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Ik heb een Bugaboo en een buggy.

Bugaboo gebruik ik voor lange stukken en de buggy voor bijv een klein boodschapje (buggy ligt standaard in mijn auto), ook op de fiets gaat de buggy mee.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.200
    113
    Brabant
    ik heb ook beiden. de wandelwagen wordt alleen nog maar gebruikt voor wandelen vanuit huis, of naar de winkel vanuit huis ofzo.
    De buggy in alle andere gevallen, dus mee op de fiets en in de auto.

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Wij hebben ook een bugaboo maar ik wil ook graag een buggy, wonen in de stad en reis dan veel met de bus en ik merk dat de bugaboo gewoon te groot is voor dat soort stukken.
    dus daarvoor zou ik een buggy gebruiken en voor in de auto als er een boodschap gedaan moet worden, neemt natuurlijk veel minder ruimte in, maar voor lange wandelingen weer de bugaboo.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik gebruik de buggy meer dan de bugaboo.
    Ik ga dus ook de bugaboo verkopen, heb nog de wandelwagen van m'n zus die ik kan gebruiken voor lange afstanden.

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik ben echt een beetje verbaasd over de reacties hier.
    Wij gebruiken altijd de bugaboo, waar we ook heen gaan en gebruiken em ook echt heel veel. De buggy gaat hier alleen mee op vakantie verder nooit gebruikt. Vind de bugaboo zo heerlijk in gebruik, moet er niet aan denken om met de buggy op pad te gaan

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb de bugaboo en een maclaren buggy.
    De buggy zit standaard in de auto, erg makkelijk als je even wat boodschapjes moet doen.
    De bugaboo gebruik ik bijna elke dag, als we even gaan wandelen.

11. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik gebruik de bugaboo veeeel meer dan de buggy!
    Ik vind een gewone buggy onhandig en minder wendbaar dan de bugaboo maar dat is mijn mening.
    De bugaboo kan ik met 1 hand beethouden en me andere dochtertje nog een handje geven!

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik gebreuk de buggaboo ook meer als de buggy

13. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Ik heb een mooie buggy van chicco, maar gebruik hem echt nooit! Vind de bugaboo veel fijner rijden en mijn zoontje zit er veel beter in vind ik. De buggy is gekocht voor een vakantie en is daarna de schuur in gegaan....

14. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Zelfde verhaal hier.

15. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Ook een bugaboo. Zoontje is nu 16 mnd en de bugaboo wordt bijna iedere dag wel gebruikt (behalve als hij naar kdv gaat). Ik vind het een fijne wandelwagen. Een buggy hebben we afgelopen vakantie pas aangeschaft, omdat dat wel behoorlijk wat ruimte in de auto scheelde met meenemen. Wel hebben wij een buggy uitgezocht waar ons zoontje lekker in zit en kan liggen. Tot nu toe gebruik ik de buggy voor als ik even met de auto om wat boodschapjes moet en bijv. bij winkelen of als we op visite gaan. Buggy ligt standaard in de auto. Heb niet zo'n rek om buggy op fiets mee te nemen.

16. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Verschil met hier denk ik dat we een ruime auto en een klein huis hebben. :D
    Bugaboo ligt daarom standaard in de kofferruimte van de auto.
    Een buggy zou ik dus alleen aanschaffen voor de fiets.

17. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ja ik zit dus ook te denken voor een buggy aan de fiets. Maa ik wil wel een goede ( denk aan de titanium baby breeze) maar die is redelijk prijzig en ik vraag me dus af of het het geld wel waard is. Bugeboo nemen wij nu ook altijd mee en ik vraag me dus af of ik dan de buggy mee zou nemen. Wil op de een of andere stomme sentimentele manier ook nog geen afscheid nemen van de bugaboo ;)

18. shai

shai Actief lid

16 sep 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    ik gebruik de bugaboo elke dag om te wandelen of boodschappen te doen maar ik heb ook een buggy voor op de fiets een maclaren volo lekker licht enige nadeel van de buggy is dat ie geen ligstand heeft maar mijn dochter slaapt toch niet als ze buiten is ha ha

19. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik heb een bugaboo en ook een buggy (Quinny Zapp). De buggy heb ik standaard in mijn auto liggen, zodat ik niet elke keer de bugaboo mee hoef te nemen. Vind het een stuk handiger om voor een boodschapje even de buggy te pakken dan dat ik eerst de bugaboo in twee delen in mijn auto moet leggen en weer in elkaar te zetten en weer uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten ;).
    De bugaboo gebruiken we alleen als een stuk gaan wandelen of verder weg gaan en met de auto van mijn man gaan (daar past ie wat makkelijker in).

Deel Deze Pagina