hoi hoi mijn kleine ventje is erg gevoelig hij heeft vorig jaar rs virus gehad nu heeft ie 6 maand geleden brongitis overgehouden aan de rs virus en kwamen we erachter dat hij bloedarmoede heeft hij moet nu nog een halve fles ijzer 1,7ml 3x per dag en als deze fles op is moet ie nog 2 flessen en over 2 maand terug komen bij de kinderarts en hij heeft net 2 weken geleden oor ontsteking gehad en nu ben iki weer met hem naar de huisarst geweest hij heeft z'n longen weer helemaal vol zitten nu zit ie weer aan de ventolin met een babyinhaler ben er nu wel zo'n beetje klaar mee sorry moest dit even van me af schrijven
agg gut beterschap! mijn dochtertje heeft ook de eerste 8 maanden ventolin gehad vanwege bronchitis maar is er godzijdank overheen gegroeid!
hij heeft altijd melk terug gespuugd en heb eindelijk na een jaar doorverwijzing voor de kinderarts gekregen en ze wou bloed afnemen om voedselallergie enz uit te sluiten en toen kwam er alleen uit dat hij bloedarmoede heeft
hoi misschien overbodig, en heb je dat allang uitgesloten. Maar is jou kleintje ooit op koemelk getest??? Mijn neeftje was ook zoveel ziek en voornamelijk de luchtwegen en oorontsteking en daar kwamen ze pas na een jaar achter dat hij koemelkallergie had?? verder had hij totaal geen symptonen?? denk misschien een tip, want snap goed dat je baalt als de gezondheid van je kleine niet stabiel is... succes ermee groetjes rensje
dank je wel meiden rensje nee hebben ze nooit op getest het enige wat hij deed was spuugen maar kwam wel aan en verder vonden ze het niet nodig om verder te testen tot ik er met een jaar echt klaar mee was en een verwijs brief eiste voor kinderarts moesten we een boekje bij houden wat hij at en waneer hij ging spuugen nou toen was het zo goed als over en nu spuugt hij helemaal niet meer als hij gewone melk krijgt
Het eerste wat ik bij jouw verhaal dacht, is ook Koemelkallergie. Dat ondermijnt het afweersysteem namelijk heel erg. In de reguliere wereld komt een koemelkallergie heel vaak niet aan het licht, omdat bij jonge kinderen vaak niets te vinden is bij bloedonderzoek. Ik heb echter al goede ervaringen in de alternatieve wereld met bioresonantie-therapie. Bij Noelle vermoedden wij al een koemelkallergie omdat ze meteen veel beter reageerde op hypo-allergene voeding, maar bij de bioresonantie-therapeut werd dat vermoedden ook echt bevestigd. Deze therapeute vertelde dat KMA de slijmvliezen aantast, waardoor je dus ook veel verkoudheden, soms gepaard gaand met oorontstekingen, ziet ontstaan. Tevens tast het dus ook de slijmvliezen in de darmen aan waardoor voeding in de darmen gaat gisten. Hierdoor worden de organen in de buik omhoog gedrukt door het middenrif wat tot veel spugen leidt. Noelle spuugde dus ook veel en was snel verkouden en wreef altijd aan haar neus en ogen, waarschijnlijk doordat haar slijmvliezen daar irriteerden. Deze therapeute werkte ook met NAET-therapie en daarmee heeft ze Noelle behandeld voor haar KMA. Ze verdraagt nu weer gewoon koemelk en is nu minder snel ziek. Ik zou je dus willen aanraden om in de alternatieve wereld (Bioresonantie, NAET of Homeopathie) eens verder te kijken. Daar wordt er namelijk meer gekeken naar de mens als geheel en doet men niet alleen aan symptoombestrijding. De symptomen die jouw zoontje heeft zijn namelijk een gevolg van iets dat verstoord is in het lichaam en mijn gevoel zegt me, dat dat wel eens het gevolg kan zijn van een allergie.
hmm als ik dit zo lees had ik er echt eerder op moeten gaan staan op een doorverwijzing maar als dice kma zou hebben gehad dan zou hij nu toch ook nog moeten gaan spuugen als hij gewone melk krijgt nu spuugt hij er niet meer van
Denk niet dat ie nu perse moet spugen als hij evt toch een kma heeft... ik moest er ook aan denken bij je verhaal, hier ook een kleine dame die steeds verkouden was en oorontsteking had en dat is over sinds we op dieet zijn! Wij hebben ook laten testen bij een bioresonant... zie www.bioresonantie.nl
hee nog even snel, ons mannetje heeft dus wel koemelkallergie. En had niet dat hij moest spugen, maar wel verborgen reflux. Dus terug geven en daarna meteen weer inslikken dus niet uitspugen. Dit is nu helemaal over. Ook had ons mannetje verder geen exzeem wat wel heel veel babytjes hebben bij kma. En die van ons niet, dus het uit zich bij ieder kindje anders... groetjes rensje