Zwanger of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cati28, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cati28

Cati28 Lid

1 aug 2008
    16
    0
    0
    Ben sinds half mei gestopt met de pil..hierna na 5 weken uit mezelf ongesteld geworden en in juli had ik t gevoel dat ik zwanger was en teste mij op 17 juli en bleek het negatief te zijn.
    Op 18 juli werd ik ongesteld (wel maar 2 dagen echt bloeding en normaal heb ik dat 4 dagen) Daarna een week niks van bloedingen gehad tot vorige week zondag 27 juli. Toen zag ik bij het plas afvegen een druppel bloed. Dit heb ik nu al 6 dagen dus het is niet zoveel bloed dat ik een maandverband in moet maar inlegkruisje toch wel. Het is fel rood met bruin.
    Nu heb ik vanmorgen 1 augustus weer opnieuw een zwangerschapstest gedaan en tot mijn verbazing dit keer wel twee streepjes dus zwanger!
    Heb alleen twijfels hoe dit nu komt dat ik steeds blijf bloeden. Ben ik nu wel of niet zwanger en is dit normaal?

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Als je test twee streepjes aangeeft ben je inderdaad zwanger, gefeliciteerd!

Dat bloedverlies...daar kunnen we je vanuit hier natuurlijk niet veel over zeggen. Wat ik zou doen is een verloskundige in je buurt bellen, zeggen dat je zwanger bent en hoe lang, en dat je al een tijd bloedverlies hebt. dan kan zij je uitleggen wat het kan zijn en wat je eventueel moet doen.

Succes!

3. Cati28

Cati28 Lid

1 aug 2008
    16
    0
    0
    Ik hoop t echt!
    Heb ook een drukkend gevoel rechts onder in mn buik. Kan dat de baarmoeder zijn?
    Ik kan niet wachten totdat ik zekerheid heb.
    Ik kan helaas pas maandagmorgen naar de dokter gaan omdat het weekend is.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja dat kan je baarmoeder zijn, maar het kunnen ook een miljoen andere dingen zijn. Irritant he! Je wilt het zo graag weten, maar je kunt alleen maar afwachten. Maar je hebt in ieder geval een positieve test. En dat is al wat! Sterkte komend weekend!

5. Cati28

Cati28 Lid

1 aug 2008
    16
    0
    0
    steeds als ik naar de 'grote'wc moet komt er naar mijn gevoel meer bloed uit me. Ik durf bijna niet meer naar de wc hierdoor.
    Is dit wel normaal? Verder heb ik vandaag een afspraak bij het ziekenhuis om te laten kijken wat er aan de hand is. Vanmorgen opnieuw getest en weer zwanger.

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen, het kan idd van alles zijn.

Gefeliciteerd met je zwangerschap, dat alles goed & gezond mag zijn!

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Jee Cati wat vervelend die onzekerheid. ik hoop dat het meevalt vandaag in het ziekenhuis. Laat je het nog even weten?

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi Cati, sterkte in het ziekenhuis vandaag! Hopelijk krijg je goed nieuws.

P.S. Heb je vraag verplaatst naar Zwanger worden, want het onderdeel Ik ben zwanger is alleen om gefeliciteerd te worden en niet om vragen te stellen. Zo houden we het forum een beetje overzichtelijk.

Groetjes, Wendy
    Moderator

9. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Wat spannend allemaal zeg, ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen. Sterkte in ieder geval.

10. Trees

Trees Niet meer actief

Spannend ik hoop dat vandaag goed nieuws krijgt en dat het nog wat bloed van de innesteling is!

11. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Heel veel succes in het ziekenhuis.

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Cati, hoe is het gegaan?

13. Wannabemommie

Ben ik ook wel benieuwd naar :D

14. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Een streep is een streep zou je zeggenbeetje lastig vanaf hier bepalen wat het bloeden inhoudt. Ik hoop dat je vandaag wat meer e wetenbent gekomen.

15. Cati28

Cati28 Lid

1 aug 2008
    16
    0
    0
    Op het ziekenhuis zeiden ze idd dat ik zwanger ben op dit moment maar dat het nog te vroeg is voor zekerheid omdat het vruchtzakje nog afgestoten kan worden de eerste weken.

Ben dus nog steeds niet gerustgesteld nu :(
    Heb de hele tijd angst dat ik opeens veel meer ga bloeden, durf niet meer hard te bewegen en geen sex meer te hebben etc.
    Morgenvroeg naar mn huisarts en hopelijk kan hij wel meer zeggen dan die huisarts van de ehbo.

16. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik ben bang dat de huisarts niet meer kan zeggen als de arst van de EHBO. Helaas kan niemand voorspellen hoe dit zal aflopen. De een bloedt tijdens de zwangerschap een beetje en de ander helemaal niet. Een vriendin van mij heeft tijdens haar 2 zwangerschappen een flinke bloeding gehad en deze zwangerschappen heeft ze allebei voldragen het hoeft dus niet iets naars te zijn. Maar helaas kan het ook duiden op een miskraam zeker als je er ook buikkramp bij gaat krijgen. Ik wil je veel sterkte wensen, het is nu alleen maar afwachten en dat is best lastig.

Sex zou ik trouwens nu niet meer doen want een als je bloed verliest heb je ook kans op een infectie. Voor de rest kun je wel alles doen behalve zwaar tillen dit zou ik ook even laten. Je moet het zo zien, als het mis gaat gaat dat toch gebeuren hoe vervelend dat ook is.

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Succes met afwachten meid..

18. Cati28

Cati28 Lid

1 aug 2008
    16
    0
    0
    Ja dankjewel, dat succes heb ik echt nodig.
    Ik word er gek van dat ik niet weet of ik nu blij kan zijn of niet.
    Ik zal met sex wachten totdat ik niet meer bloed.
    Gisteravond was t bloed weg maar vanmorgen was het er weer. Wel telkens maar heel weinig dus met een inlegkruisje heb ik genoeg.
    Heb ook geen sex meer gehad dus daar kan t niet aan liggen.
    Kan dit nu nog steeds innestelingsbloed zijn?
    Of heb ik een poliep op mn baarmoeder ofzo omdat het ook erger wordt bij harde ontlasting?
    Wat ben ik blij als ik morgenvroeg bij mijn huisarts antwoord krijg op mn vragen. Hopelijk weet hij toch iets meer.. Ik slik ook sinds 3 dagen foliumzuur en let erg op mijn eten. Geen rauwe eiergerechten, geen roomkazen, geen filet americain, geen cafeine, ik rook al 9 maanden ni meer etc.
    Als t toch misgaat heeft het dus niet aan mij gelegen al ben ik wel vorige week een stuk van de trap gevallen en had ik pijn aan mn staartbeen en was duizelig hierna. Twee dagen hierna begon dat lichte bloeden en dat duurt nu dus al 7 dagen.

19. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Wat er mis is kunnen wij helaas niet zeggen. Wij hebben er niet voor geleerd al zou ik je erg graag willen helpen en geruststellen maar helaas.... het kan gewoon 2 kanten op. Ook de huisarts kan niet niet zo veel. Het si nog tevroeg om een echo te maken en dan te kunnen zeggen dat het goed zit en ook hij zal ws zeggen dat je moet afwachten.

sterkte

20. Wannabemommie

Heel veel sterkte met wachten meis, hopelijk gaat alles goed.

Deel Deze Pagina