Houd je nou op om door te gaan over mijn zoontje Isabel? Je verdraait mijn woorden. Normaal ga ik niet in op zielige reacties, maar hands off mijn onschuldige zoon, die zichzelf niet kan verdedigen! Hoe zou jij het vinden als ik jouw halfdove zoon Dean belachelijk maak? Nou? Je gaat maar door en gaat maar door, straks moet je voor de zoveelste keer een nieuw account aanmaken omdat je door al je grofheid je kop niet meer durft te laten zien. Of werd je onder je vorige nick nu geblokkeerd door het beheer vanwege je wangedrag? Stuk verdriet, ga iets zinnigs doen met je leven.
o het topic is nog open.. Zakje chips en cola erbij pakken...o nee.. het gaat over gezonde tussendoortjes Weet je wat mijn kinderen lekker vinden? Van die kleine worteltjes. Als ik vraag: een koekje of worteltje? Dan zeggen ze altijd worteltje... Nou ja. Isabella want Julian doet alles gewoon na
Excuse me ? Ik weet niet of jij goed kan lezen maar volgens mij reageer ik al pagina's lang niet dus doe niet zo bijdehand. En over begrijpend lezen, lees je zelf wel goed dan ? Blijkbaar niet, dan had je namelijk kunnen lezen dat ik mijn woorden terug nam omdat ik het fout was, dus ga niet iemand de les proberen te lezen terwijl je het zelf niet eens kan
Ik denk dat sommige meiden ff een pilletje moeten nemen. Ademmmmmmmmmmmmmmmmmmmm in ademmmmmmmmmmmmmmm uit. Laat elkaar kinderen hier buiten. Zogelukkig jij doet het nu net zo hard. (nee hoef geen commentaar van je). Wat maakt het uit wat elk kind krijgt? Tis toch niet jou kind als het in de ogen iets verkeerds krijgt? sjees
Nou zo gek is dat niet hoor. Als mijn dochter mag kiezen tussen een koekje en een appel kiest ze 9 van de 10 keer die appel. Terwijl ik dus een makkelijke mama bent. Ze is stapel gek op komkommer krijgt ze dan ook gewoon vaak. Patatje.s we eten het een keer per week. Maar ze kiest dan toch nog voor haar gezonde potje( die ik in geval van nood nog hebt staan). Vlees ze krijgt het vaak genoeg voor geschoteld ze taalt er nog niet naar. Dan niet. Mijn zoon het zelfde die kiest graag bijvoorbeeld spinazie rijst met bruinen bonen dat soort dingen ze zijn hier beide stapel gek op hun avond eten.
Bofkont. Enige keer dat Mar hier haar bord leeg eet is als we een pasta soort voorschotelen. Matsje vreet echt alles das onze vuilnisemmer haha
Misschien even goed lezen ik zeg tegen kippiekip dat ze onzin zegt en dat ze dus haar woorden moest terugnemen, wel even lezen he Ik maak jouw zoon helemaal niet belachelijk doe even normaal zeg, als ik iemand belachelijk maak is het jou vanwege die rare kronkels die je in je hoofd hebt over eten daar hoef ik niet je zoon bij te halen.. Je mag best mijn zoon belachelijk maken als je ook maar iets kan verzinnen (doe je best zou ik zeggen) dat zegt dan meer over jou als over mij, wij weten gelukkig toch beter... Ik hoef niet anoniem te zijn (dat probeer ik ook niet) ik ben vorige keer gebanned omdat ik mijn mening sprak over het beleid van ZP daar staat dit volledig buiten naar mijn mening (over off topic gesproken ) En wie zegt dat ik niets zinnigs doet met mn leven ook alweer zon oordeel. Wat een oordelen allemaal die zielig loopt te doen omdat ik mijn twijfels heb over een bepaalde levenstijl, ik heb nergens jouw zoon erbij gehaald maar puur je eigen geworden gebruikt om een discussie aan te gaan maar je staat zelf ook totaal niet open voor enige discussie want iedereen heeft het mis behalve jij en inderdaad dan heeft een discussie naar mijn mening ook weinig zin dus zal hierbij ophouden maar je moet wel even normaal blijven doen, jemig ik zeg iets in jouw voordeel en dan krijg ik nog een grote mond ook! :x