Hoe vaak handdoeken wassen

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaDeluxe5, 22 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Hier gebruiken we onze handdoek 2x, en dan gaat ie de was in

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij douchen ons om de dag, soms ook dagelijks
    En ik neem toch altijd een zuivere handdoek.. We laten die 1 dag op de badkamer drogen, dan de wasmand in en als die vol is het machine in
    De handdoeken voor ons gezicht/handen gebruiken we wel meerdere dagen

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wij douchen allemaal elke dag, dochter en ik gebruiken onze handdoek 2x voor hij in de was gaat, manlief pakt elke dag een schone. Nou heb ik wel altijd een grote handdoek en manlief maar een kleintje van 50x100 dus vooruit ;)

4. Luja

Luja Niet meer actief

Ik gebruik ze ook 2 a 3 keer.
    Na gebruik gelijk over de verwarming en voor het volgende gebruik toch even ruiken, mochten ze niet meer fris zijn dan gaan ze alsnog in de was

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Man en ik douchen elke dag. Dagelijks een schone handdoek.
    Kids douchen 2-3x per week. Die drogen we meestal met 1 handdoek af en die gebruikt 1 van ons vaak ook weer. Dat scheelt weer een klein beetje was ;)

Witte handdoeken droog ik wel eerst. Gekleurde gooi ik meestal bij de natte doekjes beneden in een emmer bij de wasmachine.
    Dat wordt 2-3x per week gewassen.

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wij douchen om de dag maar een handdoek wordt na 1 keer gebruiken toch echt in de was gedaan en washandje logischerwijs ook.

7. Logan

Logan Niet meer actief

Een keer afdrogen en dan gaan ze de was in. Heb een tijd geleden geprobeerd de handdoeken twee keer te gebruiken maar dat mislukte steeds automatisch :p

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik gebruik ze 1 keer. Daarna gaan ze de was in.

Met kleding ben ik niet na 1 keer al klaar, ondergoed en sokken wel. Spijkerbroeken e.d als het vies is(na 1 dag) of na 2 dagen standaard.

9. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    1 keer, maar elke dag douche is echt super slecht!!!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Een dag of 2. Niets vies aan, je komt schoon onder de douche vandaan als het goed is. Na het douchen hangt ie boven de verwarming en kan hij best nog een keertje gebruikt worden.

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Vriend douche elke dag en doet meerdere keren met een handdoek, ik douche om de dag en pak elke keer een schone, puur wegens haaruitval. Kinderen douchen 2X per week (oh ja heel ranzig) en krijgen dan elke keer een schone handdoek, daar heb ik toch weinig aan te wassen dan.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij drogen ze inderdaad niet en heb nog nooit schimmel in mn was gehad, net zoals NienkeKris al zegt gewoon dezelfde dag of binnen de volgende dag of de dag erna wassen en er is niets aan de hand hoor.

13. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Thuis gebruikte ik vroeger een handdoek 2x. Nu gaat hij na 1x gebruik in de was. Simpelweg omdat ik geen plek heb in de douche om hem te laten drogen

14. tuc

tuc Niet meer actief

Aaa leuk het viezerikkentopic....geintje!!

Ik gebruik elke dag een schone handdoek. Mijn man wil er per se 2 dagen mee doen. De kindjes worden s ochtends gewassen en drogen samen met 1 hydrofiele doek af en gaan om de avond in bad of douchen en gebruiken dan 1 gewone handdoek p.p.

15. p1982

p1982 Niet meer actief

we gebruiken iedere x nieuwe
    om de 3 dagen ong doe ik een was met handdoeken

16. 2jees

2jees Niet meer actief

Wij douchen 2/3x per week en dan gaat de handdoek op een rekje in de douche en de volgende dag (of een dag later) in de was.
    Ik heb zelf zo'n haarhanddoek-towel geval die gaat wel meerdere keren mee.

17. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Wij douchen elke ochtend en gebruiken elke keer een schone handdoek...ben niet anders gewend.

18. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Hier een handdoek voor boven en eentje voor onder, voor wanneer ik bij was. Ik douche meestal om de dag. De handdoek voor boven gebruik ik dan voor mijn hele lijf, de handdoek voor onder gaat op de grond en een schone handdoek voor mijn haar, belandt dan weer aan het haakje om mij de volgende dag weer voor boven te drogen, deze schuift dan weer door als handdoek voor onder. Hoezo moeilijk doen? ;)

Ongeveer 2 keer per week doe ik een handdoekenwas.

19. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier gebruikt iedereen een handdoek 1 x en iedereen een eigen handdoek. Kids gaan 3x per week in de douche en ik om de dag.
    Ik heb geen plek om 5 handdoeken te laten drogen dus meestal douche en meteen handdoeken wassen

20. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Wij douchen om de dag en gebruiken elke keer een nieuwe handdoek.
    We gebruiken de handdoek na het douchen om de kraan ect mee droog te maken en dan hangen we hem in de douche om te drogen en dan de wasmand is, doe nooit natte handdoeken en washandjes in de wasmand eerst drogen ivm schimmel

Deel Deze Pagina