Ik gebruik ook een aparte hydrofieldoek voor mijn haar Wordt het een stuk droger van. Ik fohn namelijk niet en dan is dat wel erg fijn. Verder doen we met de handdoeken zoals het uitkomt. In elk geval vaker dan 1/2 keer. Gooi ze altijd over de douchecabine en dan zijn ze de volgende dag droog. Heb echt geen zin in megahoeveelheden was oid
Wij douchen iedere dag en ieder gebruikt zijn handdoek 1 keer. Daarna wassen en weer opruimen. Vind ik zelf een fris idee.
Wij douchen 3- 4 keer in de week en gebruiken dan wel elke keer een schone handdoek. Dat komt meer omdat we de douche goed droog moeten/willen maken na het douchen. Dus het zou niet echt schelen. Maar het is ook wel een idee om dat anders te doen. Moeten er maar eens over nadenken. Nu gebruiken de kleintjes nog hydrofielen dus dat scheelt al behoorlijk in de was.
Ik heb lang haar dus wikkel mn haar meteen in een haarhanddoek en dan droog ik me af/kleed me aan. Anders heb je continue dat natte haar op je rug, dat werkt niet echt. Een haarklem zou ook kunnen bijvoorbeeld. Verder vind ik meerdere handdoeken ook apart ja.
Ik wil je niet bang maken hoor, maar wist je dat jouw telefoon/tablet/toetsenbord van de computer nog véél meer bacteriën bevatten?
Ik gebruik een handdoek 1x en gooi hem dan in de was. Persoonlijk vind ik het niet fris om een handdoek dan vaker te gebruiken, ook al ben ik schoon gewassen...
Vroeger gebruikte ik een handdoek 2 of 3 keer. Maar na de zoveelste blaasontsteking ben ik hiermee gestopt. Nu dus elke dag een schone. Gelukkig heb ik nu een wasdroger! Oh, wij douchen trouwens elke dag.
Ik gebruik een handdoek voor mijn haar 2x Voor mijn lichaam gebruik ik 1x per dag een schone handdoek. De kinderen ook allemaal een schone en man ook.
Ligt er een beetje aan, maar max een week. Als ze echt vies zijn na 1 keer gebruiken, dan uiteraard direct in de was, maar doorgaans ben je gewoon schoon als je onder de douche vandaan komt Zeker als je een groot huishouden hebt, zou ik wel betere dingen met m'n tijd weten dan elke dag/twee dagen een handdoekenwas moeten draaien... Ook kleding: zolang het schoon is nog en niet stinkt, kan ik het nog een dag dragen. Afhankelijk daarvan dus 2 en soms 3 dagen. Ondergoed verschoon ik wel elke dag.
En heb je dan nu ook minder vaak blaasontsteking? Zoja: was de handdoek het enige wat je verandert hebt? (En sorry, ben een beelddenker, maar HOE in vredesnaam droogde je je dan wel niet af, als de handdoek de oorzaak van de blaasontstekingen was? )
Ik knijp m'n haar eerst uit en dan ga ik met m'n hoofd ondersteboven hangen en dan droog ik eerst m'n lichaam af en dan m'n haar en dan wikkel m'n haar er gelijk in.
2 soms 3 keer. Ik kom schoon uit de douche. Mijn man pakt wel dagelijks een schone, hij zweet erg veel.