Echt knallende ruzie met deuren slaan of iets kapot smijten gebeurde vroeger toen we net samen woonden wel eens per maand ( oops) nu zijn we 10 jaar verder en gebeurt het zelden. Ik heb aangeklikt paar x per jaar maar als het 1x of 2 x gebeurt is het veel. We zijn beiden veel rustiger geworden en denken ook wat beter na voor we iets gillen of kapot gooien hihi De laaste ruzie was voor we verhuisden ( sowieso stress ) Vroeger konde we echt heel heftig ruzie maken en dagen boos zijn maar nu is het kibbelen en hooguit even dat we boos zijn.
Ik heb op minder dan 1x per jaar gestemd...ik ben heel makkelijk in het onderuit komen van ruzies, door gewoon maar gelijk te geven. Ik hou namelijk totaal niet van ruzie! Het gelijk geven zie ik totaal niet als zwakte, sommige dingen vind ik het totaal niet waard om ruzie over te maken, zelfs als ik zeker weet dat ik gelijk heb. Als ik gelijk heb, komt er vanzelf wel een moment dat hij daar achter komt en vind ik heerlijk kan zeggen "told ya so" !
Vurige en koppige karakters is nou eenmaal een goede combinatie voor wat vuurwerk Ach, hier worden ook wel eens wat deuren te hard dichtgetrokken, en ik ben nogal van het bom-type, dus als die op barsten staat... ga ik altijd even in mijn eentje afkoelen