hoe vaak hebben jullie buikpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sandy25, 13 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

ff een vraagje ik ben bijna 9 weken heb zo af en toe pijn in mn onderbuik.
    Nu weet ik niet hoe een buikpijn van een miskraam voelt, maar als ik pijn heb dan is dat natuurlijk mijn eerste gedachte.

Hoe vaak hebben jullie buikpijn en hoe voelt dat bij jullie?

Voor degenen die heel jammer genoeg een miskraam hebben gehad, hoe voelde je buikpijn toen?

alvast bedankt

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb buikpijn gehad tot een week of 10, net zoals menstruatiepijn. Dat was dagelijks, daarna een paar keer per week en daarna was het weg. Ik vond het erg vreemd dat dezelfde pijn als bij je menstruatie, nu betekende dat ik zwanger ben. Maar het is nou eenmaal zo. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

3. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    pijn bij miskraam herken je zeker weten, deed zo'n pijn dat ik niet eens rechtop kon staan en van pijn gewoon uitschreeuwde, ik wist meteen dat het eruit zou komen, dat samen met veel bloed verlies.

Maak jij je geen zorgen zulke krampen horen erbij, heb ik nu ook, je baarmoeder moet groeien!

4. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Ik heb voor deze zwangerschap n miskraam gehad
    en je herkent t echt wel
    ik heb zo n vreselijke pijn gehad 3 weken lang...

en bij deze zwangerschap, heb ik ook altijd krampies
    nu zelfs nog steeds...

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hoi

Ik heb wisselend, steekjes en trekjes rondom mijn baarmoeder en een of twee keer per dag een licht zeurend ongigevoel, maar heel licht..

Ik ben vroeger in een eerdere relatie 2 keer zwanger geweest, een keer een missed abortion en een keer een leeg vruchzakje, en beide keren geen enkel pijntje gehad en geen druppel bloed gezien. Ben 2 keer gecurreteerd.

Ik heb donderdag mijn echo, dan zien we of alles oke is en of ik zwanger ben van 1 of 2 kindjes..

6. Pilar

Pilar Lid

29 jul 2008
    54
    1
    0
    Ik heb de eerste 8 weken van mijn zwangerschap verschrikkelijke stekende buikpijn gehad. Zo erg dat ik er soms haast bijna van flauwviel.
    Alles is goed gegaan, want ik ben nu alweer 28 weken zwanger. Was wss bandenpijn.

7. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Ik herken het ook hoor, regelmatig steekjes in mijn onderbuik. Het komt omdat je baarmoeder aan het oprekken is. Niet te ongerust maken!

8. DeboravB

DeboravB Actief lid

12 sep 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Wildervank (Groningen)
    Heb ik ook veel last van, vooral als ik te druk bezig ben geweest.
    Maar het is heel normaal, in je buik groeit een klein wondertje.
    Ik was de eerste weken zo onzeker dat ik elke week een test deed om te kijken of ik echt wel zwanger ben.
    Het hoort er allemaal bij.
    Geniet er lekker van.

Groetjes Debora

9. Ikke20

Ikke20 Actief lid

13 okt 2008
    379
    1
    0
    Hoi Allemaal,

Ik heb ook een vraag over buikpijn. Ik ben nu bijna vijf weken zwanger. Maar ik heb dus regelmatig van die ongikrampen. En dan echt behoorlijk. Het is niet de hele tijd, maar ik schrik er iedere keer wel van. Ook heb ik het gevoel dat mijn baarmoeder naar beneden drukt. Is dit normaal?
    Ik vind het echt super om zwanger te zijn, maar ik voel me ook best onzeker. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Groetjes Ikke

Deel Deze Pagina