Hoi allemaal, Wie kan zien wat het wordt? Ik ben hier 13 weken zwanger. Bij de verloskundige deden ze geen uitspraak meer over het geslacht onder de 16 weken. Bij onze zoon hadden ze wel een vermoeden tijdens de echo... Maar nu heeft ze niks gezegd. Ik ben zo nieuwsgierig. Wie kan me helpen???? Groetjes Maaike
hihi dank je. Heb je het vaak goed. En hoe kan je het zien? Ik heb zelf het gevoel dat het een meisje word. Maar mijn vriend denkt dat hij alleen jongens maakt hahaha. Zijn er meer mensen die het kunnen zien.
Ik heb het in 70-75% van de gevallen goed! (op basis van nub uitspraken) Ik ben hier 85% zeker van een meisje De nub heeft een vorkig einde en staat duidelijk naar beneden
Ik zag het in je pol idd. Hihi. Nou voor echte duidelijkheid moeten we nog een paar weken wachten. Als ik het zeker weet zal ik je pol invullen
ja ik zie hem ook op de eerste foto met het vorkachtige einde, op de tweede foto vind ik dat het meer een jongensnub lijkt. Ik ga er toch tegenin met een gok op een jongen.
Hier, heb ff je echo bewerkt. Overigens zie ik de nub alleen op deze foto, op die andere 2 zie ik hem niet View attachment 243631 En hier zie je het tandvorkige nubje omcirkeld View attachment 243632
ohw... ik sluit me toch aan bij rogijuli. Zag iets anders aan voor de nub. Nu ze hem zo heeft bewerkt vind ik het ook een meisje