Geslachtsbepaling bij 14 weken. Daarna bevestigt op 15, 16, 20 en 28 weken. Heb in het begin enorm getwijfeld door de internetverhalen over meisjes die toch jongens bleken te zijn. Daarom ook geen roze gekocht tot aan de 3D echo. Nou is internet toch al niet je beste vriend tijdens een zwangerschap maar goed Ik zou ook nooit meer zo'n vroege geslachtsbepaling laten doen, aangezien ik toch wel een twijfelkont ben.
3 keer gehoord bij 20 wkn echo en ze hebben me alle keren ook aangewezen, dacht ook zelf: dat is duidelijk. Dat was voor mij voldoende. Alleen bij nr 3 was het ander geslacht dan mijn eigen gevoel had aangegeven, dus toen heb ik gevraagd of de gyn (die om andere redenen tijdens dezelfde 20 wkn echo na de echoscopiste ook nog ging kijken) kon checken, maar die was ook overtuigd.
Bij 15 weken een twijfelachtig meisje Bij 16 weken toch waarschijnlijk een jongen maar ook weer twijfelachtig Bij 17,5 toch een meisje Met 19 weken naar 3D bureau gegaan voor zekerheid en idd was toch een meisje. Afgelopen donderdag 20 weken echo gehad en zowel Door de gynaecoloog als door de verloskundige bevestigd dat we idd een dochter krijgen. Ik snap je twijfel helemaal hoor 😊😊 Denk alleen dat je er nu echt wel zeker van kunt zijn na al die bevestigingen 😆😆😆
haha herkenbaar je twijfels. wij hebben met bijna 17 weken een pretecho gedaan, net als bij onze dochter bij het zelfde bureau. ze zei een Jongen,maar twijfel soms nog steeds en ben benieuwd wat de 20weken echo zegt. ik vind de echos nou niet bepaald duidelijk, heb 1 foto die wel echt op een jongetje lijkt maar de rest? haha maar lijkt me na zes keer dat ze het toch wel goed gezien hebben..anders kan die mevrouw of meneer beter een ander beroep gaan kiezen
Dit is de foto waarvan ik denk: ohja ik zie het ..een piemeltje als het goed is haha maar bij die andere foto's vind ik het helemaal niet zo duidelijk, we hebben ook nog maar niet te veel geshopt !
Op zich had voor mij 2 X genoeg geweest ; geslachtsbepalingsecho met 16 weken en de 20 wekenecho. Maar ik heb veel echo's gehad door vriendelijke vk, pechtecho en het meedoen met studie voor echoscopisten en daardoor is het nog vaker bevestigd. Op zich geloofde ik het na de eerste X ook wel. Ze was zo zeker.
Hier voor het eerst het geslacht gezien bij de standaard 20-weken echo. Daarop beide keren duidelijk jongetje. Bij allebei moest ik rond de 30 weken nog een groeiecho, daarop was ook een jongetje te zien. Maar geen extra echo's verder zelf geregeld.
De nub zei het één. De 16 weken-echo zei hoogstwaarschijnlijk het ander (maar onder voorbehoud). Met 20 weken was niks te zien. Met 22 weken een bevestiging van de 16-wekenecho (met de woorden: het zou me verbazen als het niet zo was). Met 24 weken overduidelijk de bevestiging van de 16-wekenecho.
16 weken geslachtsecho, 30 weken bevestiging. hooguit met een liggingsecho dat ik er naar vraag, maar ik ga dat niet nogmaals laten bevestigen. heb ook nog een volledige meisjesuitzet, dus is beide welkom!
Mijn zoontje had op de 15w echo z'n duidelijk piemeltje dat het meteen duidelijk was😂. Het was 1% kans op verdikte schaamlippen maar dan was het wel heeeeel extreem.
Hier ook gevraagd bij de twintig weken echo en maandag bij mijn proefkonijn echo nog een keer. Beide keten dezelfde uitslag. Straks met 30 en 36 nog een echo dus zou het nog een keer kunnen vragen. Al geloof ik wel dat ze beide keren juist zaten.
Vandaag naar de gynae geweest en hij zag ook een meisje (Net zoals de mevrouw v/d pretecho), hij is 99% zeker.. Dus nu heb ik er wel vertrouwen in
Op 14w 3d gehad voor het geslacht, 16w zei gyn het, bij 16w ook nog is 3d gehad omdat ik bij 14w geen mooie beelden had, op 20w zei andere gyn het geslacht, op 24w zei mij gyn oom hetzelfde, maar heb het zelf al tig x gezien.
Ik ben benieuwd volgende week donderdag hebben we de 20weken echo, op de eerste plaats hoop ik echt heel erg dat alles goed en gezond is, en dan ben ik benieuwd of het echt nog een piemeltje is wat ze zag met 17 weken haha
Hier met 15,4 weken duidelijk een jongetje gezien, heb geen seconde getwijfeld het was hartstikke duidelijk. Maar ik heb wekelijkse echo's in het ziekenhuis dus ondertussen nog zeker 7 keer bevestigd door verschillende gynaecologen.