Dag meiden, Ik ben nu 31 weken zwanger en sinds vorige week heeft mijn baby regelmatig de hik. Ik las dat dit vanaf 30 weken gebeurt als je baby teveel vruchtwater heeft gedronken. Nou vraag ik me af of ik een heel gulzig kind krijg want ze heeft zo'n 1 a 2 keer per dag behoorlijk de hik! Hoe vaak voelen jullie het?
Ik vraag me echt af hoe dit voelt en of je dan meteen weet dat het de hik is? Af en toe voel ik ook al regelmatige tikjes, die soms wel 5min aanhouden. Meestal onderin mn buik. Maar aangezien ze bij de laatste echo (27weken) met haar kopje boven lag, lijkt het me niet dat dit dan de hik is wat ik voel?
Volgens mij heeft die van mij het 4x per dag. Maar een gulzig kind krijg je er niet van denk ik hoor. Het kindje is bezig om zijn ademhaling te oefenen en te slikken. Het is normaal dat de kleine regelmatig de hik heeft.
Ik soms wel 6 keer per dag. En ja dat kan je ook helemaal onderin voelen. Ik voel het soms tikken tegen mijn *** Zelfs `s nachts wordt er wel eens van wakker. Ik vind het wel aandoenlijk.
Hier zeker twee keer per dag..'s ochtends als ik naar het toilet ben geweest en weer terug naar bed ga en dan meestal 's avonds nog een keer Vind het wel een grappig gevoel
Soms voel ik het dagen niet (ik denk dat ik er dan niet goed op let). Maar er zijn dagen net zoals vandaag, dat ons kleintje al 3x de hik gehad heeft. Ik vind het zo superlief en zielig tegelijk hihi! Ik herken het door tikjes helemaal onder in mijn buik.
aha is dat de hik.... dat getik tegen mn *** heb ik ook inderdaad. Vroeg me al af of het de hik zou zijn. Hahaah dacht dat het meer iets was van hallo ik zit hier en wil naar buiten hahahaha. xx sas
Mijn jochie hikte ook meerdere keren per dag. Soms wel 8 keer per dag.. En na de geboorte hield hij dat vol. Dat werd wel langzaam beter en bij 4-6 maand was het pas over..
sem had zeker 3x per dag de hik. Soms wel 30 min aan een stuk. Ook nu heeft hij heel vaak de hik als hij bv een boertje laat. En ook nu houd het zo lang aan soms word ie er gewoon boos van
Geen idee... Ik weet zelf ook pas sinds een paar weken hoe het voelt. Het zijn van die ritmische tikjes, veel te licht en regelmatig voor schopjes. Misschien als je er echt op let dat je het eens voelt? Maar ik voel het ook niet altijd hoor
Nou als ik dit zo lees valt 1 a 2 keer wel mee! Het zijn inderdaad regelmatige tikken. Meestal heb ik het rechts onderin maar het ligt er aan hoe de baby ligt en hoe heftig het is. Soms voel ik het amper en soms beweegt mijn hele buik mee. Ik vind het trouwens erg handig als ik iemand de baby wil laten voelen. Normaal is het lastig omdat ze ophoud met bewegen maar als ze de hik heeft kan iedereen het voelen!
Mijn meisje had in mijn buik heel vaak de hik, zeker tussen de 3 a 7 keer per dag. Nu ze er is heeft ze nog heel vaak de hik. Mijn gynaecoloog vertelde mij dat het op zich een goed teken was in de buik, omdat het kindje dan echt al slikken e.d. oefent...of dit waar is? Geen idee...
Onze kleine man had in mijn buik regelmatig de hik. Voelde het soms zowel boven als onderin de buik. Z'n hele lijfje deed mee. En zelfs nu heeft hij regelmatig de hik. Soms ondergaat hij dit met een lach maar soms wordt hij ook heel boos.
leuk is dat he dat je buik helemaal op en neer gaat ik kan er ook erg van genieten! ik lig ook vaak in het ziekenhuis aan het ctg dat is helemaal grappig want dan hoor je het ook