geluidsoverlast

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jalou, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Hallo meiden,

Ik heb een vraagje. Binnenkort heb ik een teamuitje mijn mijn team, we gaan lekker uit eten en daar na stappen. Nu ben ik zwanger en wil ik dolgraag mee uiteten en misschien nu even een drankje doen. Nu kan ik de alcohol zonder problemen laten staan en er wordt binnen niet meer gerookt, maar ik maak mij nu eerder zorgen om de muziek. Soms staat dat zo hard met diepe basgeluiden. Kan dit kwaad voor het kindje. Mijn team weet het nog niet en dat wil ik nog even zo laten, dus misschien moet ik gewoon een smoes verzinnen om eronderuit te komen

2. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    nou ik zou gewoon lekker meegaan,als dat niet kan wat kan dan nog wel?? het is allemaal ook zo beschermd daar...maar misschien een vraagje voor je verloskundige of huisarts....:(

3. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik zou gewoon lekker mee gaan hoor, voor je kindje kan het echt geen kwaad.
    lekker genieten :D

4. kimmss

kimmss Actief lid

22 okt 2009
    161
    0
    16
    je kindje kan nu nog geen geluiden horen, dus daar zal je beeb geen last van hebben hoor:D

5. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Bij 7 weken kan dat zeker nog geen kwaad, en ik vraag me af of het überhaupt tijdens de zwangerschap kwaad kan.

Ik stond met 12 weken gewoon vooraan bij een concert van Paul McCartney, en dat ging hard hoor! Beebje is gewoon blijven zitten :p

6. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

Ook ik zou gewoon meegaan hoor!!! Alleen inderdaad wel de drankjes laten staan ;)

7. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Ik was 1,5 week geleden bij het concert van Rihanna en niks aan het handje hoor!
    Hij heeft lekker mee zitten swingen :D

8. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    oohhh gelukkig,

ik was al zo bang dat ik reacties zou krijgen van overbezorgde moeders die mij sterk zouden af raden om ook iets van uitgaan te doen. We kunnen kampioen worden dit jaar, dus het moet een leuk feestje worden. Wordt ik eindelijk een keer kampioen mag ik niet drinken :( Nou ja krijg er iets mooiers voor terug

9. giraf

giraf Niet meer actief

Ik woon samen met een DJ, dus mijn kindje zit elke dag in de harde muziek... Kan echt geen kwaad hoor.

10. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    ik zat met 20 weken bij de grand prix in Monaco, ook dat ging hard:$
    en ze scoorde met de gehoortest een prima;)
    dus ik zou gewoon gaan,het gehoororgaantje is nog lang niet af zeg maar:D

11. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Je kindje kan pas met 16 weken gedempte geluiden horen, dus nu hoef je je echt nog geen zorgen te maken. Doof of schade kan echt niet de weken daarna, hooguit geirriteerd omdat ie de muziek niet mooi vindt..hahaha

12. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik ben zaterdag naar een feest geweest, mijn kindje is altijd heel erg actief sávonds in de buik, en nu onder invloed van de muziek etc. was het heerlijk rustig, volgens mij was het gewoon lekker aan het mee genieten.

13. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    okey okey, ik ben om. Ik ga al lekker dansen.
    Bedankt meiden!!

Deel Deze Pagina