Blije doos?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esma, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esma

Esma Bekend lid

Ik heb zo'n 3 weken nog te gaan en heb nog steeds geen afhaal bericht gehad voor de blije doos (Prenatal). Ik was vandaag toevallig in de buurt en ben naar binnen gelopen. Die mevrouw belt op en er werd haar gezegd dat ik m 2 dagen geleden heb opgehaald??????? Ik zeg zo dat dat helemaal niet waar is en dat ik tot op de dag van vandaag op een bericht zat te wachten. Zegt die mevrouw: helaas is al opgehaald.

Ik vind dit zo raar. Weet iemand waar ik een klacht kan indienen?

2. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

:O ik zou even op google zoeken naar de site van de dozen...

3. Esma

Esma Bekend lid

Heb ik gedaan, maar zie alleen waar ik me kan aanmelden.
    Ik wil die doos niet eens hebben, maar vind het zo klant onvriendelijk dat ze beweren dat ie opgehaald is 2 dagen gelden, terwijl dat niet zo is.

4. shirley88

shirley88 Lid

28 dec 2006
    99
    0
    0
    nederland
    probeer je buurvrouw anders met haar naam en adres

5. Que

Que Niet meer actief

Hoofdkantoor Prenatal mailen?????

6. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Dit heb ik net gevonden op internet,

Ik heb een vraag of een klacht. Waar kan ik daarmee terecht?

Bij onze e-mail service kun je terecht met al je vragen en ook als je een klacht hebt kun je die bij ons neerleggen. Je krijgt van ons binnen 3 werkdagen een antwoord. Je kunt ons ook telefonisch bereiken op werkdagen van 08.30-17.00 uur op 036-5493060.

Ik vind het ook belachelijk zal gewoon bellen!

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Vindt het wel heel raar inderdaad dat ze beweren dat je hem al hebt opgehaald.. iemand anders misschien die hem had aangevraagd voor jou?

8. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Misschien is de ophaalkaart wel bij de buurvrouw in de bus beland en heeft zij hem stiekem opgehaald ;)

Toch vraag ik me 1 ding af. Die afhaalkaart krijg je toch in je mail ??? Want dan kan je vragen naar welk mailadres ze hem hebben verstuurd ;)

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik kreeg ook 2 afhaalberichten. Heb er niet nog 1 opgehaald, maar vond het wel vreemd...

10. Esma

Esma Bekend lid

Ik vond het ook raar. Vooral toen ze zei dat ik 'm 2 dagen geleden heb opgehaald. Ik heb noch per mail noch per post iets ontvangen.
    Maar ik bel ze morgen wel even op. Ben erg benieuwd naar wat ze gaan zeggen. En het kan niet zo zijn dat iemand anders m voor mij heeft aangevraagd, want ik moest mijn postcode en huisnummer doorgeven en ze wist me te vertellen dat ik 20 mei ben uitgerekend. Dus ze hebben de juiste gegevens, alleen vraag ik me af: wie heeft dan die doos zgn opgehaald?? Ik heb ook pas 1 keer het WIJ blad ontvangen.
    Ik voelde me echt voorschut staan daar in de winkel toen ze zei: u heeft m 2 dagen geleden opgehaald6.

11. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik vind die naam altijd zo raar. Als je iets níet hebt na je bevalling is het wel een blije doos... :D

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :D heel leuk. ;)

13. Esma

Esma Bekend lid

Hahahahaha... een doordenkertje. Je heb tme aan het lachen gemaakt.
    Hij is nu anders ook erg beurs hoor :), dus daar voor is het al geen blije doos.

Deel Deze Pagina