Hier heel wisselend soms 2x per dag soms een dag niet maar heb niet het idee dat ze er last van heeft dus prima zo.
Ik zou zeker contact opnemen met een arts, maar dit komt vaker voor bij jonge kinderen. Dus wel nakijken, maar je niet meteen zorgen maken. Wij maakten ons ook zorgen hoe het allemaal moest, en nu is het toch opeens helemaal goed gekomen nu hij poepzindelijk is.
Het kan echt geen kwaad. Forlax prikkelt de darmen niet maar maakt alleen de ontlasting zachter. De huisarts geeft het niet zomaar aan om wat langer te gebruiken .
Lastig hè? Mijn dochter is 3 en sinds ze zindelijk is is het poepen ook een probleem. Ze ging altijd minimaal 1x per dag. Maar nu zit er vaak een week tussen. Soms langer. Het word niet heel hard maar wel steviger en compacter. Hoewel vandaag na 8 dagen had ze wel wat bloed erbij. Ze heeft ook forlax junior gekregen maar merk nog niet echt verschil. Ze hield het altijd op. Nu als ze echte darmkrampen krijgt gaat ze wel. Hetzij in de luier die ze dan om wil of op de wc. (Wc doet ze ook pas sinds 3 weken ofzo dat ze daar op poept). Maar denk er ook over om weer bij de dokter langs te gaan. Al denk ik dat het meer psychisch is, dus dat ze het zelf ophoud.