1 week 2 dagen en de andere week 3 dagen. Mijn ouders komen om de week oppassen. Soms als ik extra moet werken of ik heb een afspraak staan en ze kan dan echt niet mee gaat ze ook naar de gastouder. 2 dagen is niet zoveel. Mijn dochter heeft het bij de gastouder reuze naar haar zin. Gaat ze vanaf dat ze 6 maanden was al heen. Dus ik voel mij ook niet bezwaard om haar een dagje extra te brengen als dat nodig is.
Gemiddeld 2x in de week naar de oppas oma Heel soms 3x. Werk ook in de weekenden dus, dan is mijn man thuis om voor de kleine te zorgen
Dochter gaat 2 dagen per week, heel soms 3. Ik vind dit ideaal, zo raken ze het goed gewend, 1 vind ik te weinig!
Vanaf dat ik weer moest werken (3 maanden) ging mijn zoon 2 dagen naar de creche. Ik vind dat normaal. 3 dagen zou voor een periode nog ok zijn maar meer dan 3 zou ik echt niet structureel willen.
Vanaf 7 maanden ging mijn zoontje één hele dag en twee halve dagen naar de opvang. Sinds drie weken gaat hij vier halve dagen. Dat laatste heeft voor- en nadelen. Ik vind het niet leuk om hem vier keer per week weg te brengen maar omdat het halve dagen zijn hebben we ook nog een halve dag samen op de dagen dat ik werk. Eerst zag ik hem op woensdag en soms op vrijdag maar anderhalf uur per dag. Dat vond ik vreselijk. Ik vind drie hele dagen naar de opvang echt het maximale. Niet dat een kind er iets aan overhoudt als hij meer gaat maar meer dan de helft van de week naar de opvang zou ik echt erg vinden. Ik zou hem echt te erg missen en dan is hij onderhand vaker op de opvang dan thuis.