Hoe vaak/ hoeveel dagen gaat jou kindje naar de opvang?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Avastar, 27 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Een dag kdv. 1 dag oma. De derde dag dat ik werk is papa thuis en andere week opa en oma.

2. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    1 week 2 dagen en de andere week 3 dagen. Mijn ouders komen om de week oppassen. Soms als ik extra moet werken of ik heb een afspraak staan en ze kan dan echt niet mee gaat ze ook naar de gastouder. 2 dagen is niet zoveel. Mijn dochter heeft het bij de gastouder reuze naar haar zin. Gaat ze vanaf dat ze 6 maanden was al heen. Dus ik voel mij ook niet bezwaard om haar een dagje extra te brengen als dat nodig is.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben een aupair die 40 uur per week werkt, verdeeld over 4 dagen.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gemiddeld 2x in de week naar de oppas oma
    Heel soms 3x.

Werk ook in de weekenden dus, dan is mijn man thuis om voor de kleine te zorgen

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Dochter gaat 2 dagen per week, heel soms 3.
    Ik vind dit ideaal, zo raken ze het goed gewend, 1 vind ik te weinig!

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Vanaf dat ik weer moest werken (3 maanden) ging mijn zoon 2 dagen naar de creche.
    Ik vind dat normaal. 3 dagen zou voor een periode nog ok zijn maar meer dan 3 zou ik echt niet structureel willen.

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Vanaf 7 maanden ging mijn zoontje één hele dag en twee halve dagen naar de opvang. Sinds drie weken gaat hij vier halve dagen. Dat laatste heeft voor- en nadelen. Ik vind het niet leuk om hem vier keer per week weg te brengen maar omdat het halve dagen zijn hebben we ook nog een halve dag samen op de dagen dat ik werk. Eerst zag ik hem op woensdag en soms op vrijdag maar anderhalf uur per dag. Dat vond ik vreselijk. Ik vind drie hele dagen naar de opvang echt het maximale. Niet dat een kind er iets aan overhoudt als hij meer gaat maar meer dan de helft van de week naar de opvang zou ik echt erg vinden. Ik zou hem echt te erg missen en dan is hij onderhand vaker op de opvang dan thuis.

Deel Deze Pagina