Klappertanden na het slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by HappyRabbits, Oct 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Onze kleine man doet dit nu al een paar dagen: klappertanden (met één tandje ;)). Nadat hij wakker wordt en we hem uit zijn slaapzakje halen en vervolgens aankleden, gaat hij klappertanden, heel even maar. Hij doet dit na alle slaapjes. Ik vroeg me af of hij het dan ineens koud heeft of zoiets, maar dan zou hij het toch al eens vaker gedaan moeten hebben, dacht ik. Ik zei het laatst tegen mijn vriend en toen gaf deze aan dat het hem ook al was opgevallen. Nu is kleine man wel verkouden, maar hij voelt niet koud aan als we hem uit bed halen, ook niet bezweet waardoor hij ineens snel afkoelt. Suikerspiegel? Hij eet goed en genoeg.
    Herkent iemand dit? Wat kan het zijn?

2. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Hmm ik denk dat het normaal is. Helemaal nu het wat kouder word. Als ik uit mijn warme bed kom krijg ik ook rillingen.
    Geen ervaring en weet het niet zeker hoor, maar ik denk dat het geen kwaad kan

3. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

Sep 10, 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Ik heb het zelf ook als ik te kort geslapen heb en dus nog moe ben

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Me2, alleen mijn kind (gelukkig) niet. Ik denk dat het gewoon 'de rillingen' zijn inderdaad. Sommige mensen zijn erg gevoelig voor temperatuurwisselingen of schommelingen in de lucht.

5. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

Jul 21, 2013
    1,164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook vaak, duurt vaak niet zo lang. Ze is erg snel koud, maar ook snel weer op temperatuur.

Share This Page