Mijn dochtertje is nu 4 1/2 maand, dus over anderhalve maand mag ze in het buggy-gedeelte van onze maxi cosi. Ik vind het eigenlijk maar niets dat ik haar dan niet meer zie en dus wil ik graag dat ze naar me toe kijkt in plaats van van me af. Wie heeft er een wandelwagen/buggy waarbij het kindje naar je kijkt en welke was het ??
Volgens mij zijn er echt een hele hoop kinderwagens waarbij je je kindje naar je toe kan laten kijken (en ook van je af kan laten kijken). Heb even wat merken gezocht, maar er zijn er vast veeeeel meer ! - Bugaboo cameleon, frog, gecco. - Stokke explory - Joolz one grand - Firstwheels city - Teutonia Cosmo - Mutsaerts style - Happy Baby Kees K1 - Koelstra Lantinique
Quinny buzz kan beide kanten uit. Ukkie kijkt trouwens liever van me af; hij vindt de straat véél interessanter dan mama!
Ik heb een Mutsy en daar kan je de byggy gedeelte ook naar je toe zetten, ik vind het zelf veel makkelijker en ik kan hem dan ook beter in de gaten houden en Jayden vind het ook fijner want nu ziet hij mij.
Thanks voor de tips! Goh ik zou juist denken dat baby's graag richting mams willen kijken... als ik zie hoe verlegen mijn kleintje nu al reageert op vreemde gezichten!
Hier een mutsy. Eerst met het gezicht naar mams, maar ze vindt de omgeving veel boeiender! Wanneer we ergens zijn waar het erg druk is, zit ze wel met haar gezicht naar mij toe. En als er een hele harde koude wind staat (maar ach, dat duurt weer even voordat het zover is!)
Ik heb een wat oudere Teutonia (uit 2000 of 2001) en het is heel gemakkelijk om het zitje van richting te veranderen. Yelena kijkt ook altijd naar mij als we wandelen. Schijnt ook goed te zijn voor de band met mama
Dan moet je wel een ongelofelijke hoeveelheid wandelen wil niet naar je kijken de band negatief beïnvloeden. Ik laat mijn zoontje lekker naar de straat kijken, hij kijkt graag om zich heen en ziet mama al de hele dag