hoe vaak in bad?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by guusje27, Jan 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hier helaas ook maar 1 keer in de weeg inverband eczeem en erg droge huid we smeren haar daarna wle in met cetamacrgol zalf
    maar je merk echt gelijk dat ze in bad is geweest
    wel jammer want ze vin dhet prachtig in bad en slaapt er ook heerlijk van maargoed hier dus 1 keer

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Siem gaat elke dat of met mij of met mijn man onder de douche!
    Echt een ritueel...na het douchen kleed de ander hem aan en geeft hem de fles...dan zie je onder het flesje geven die heerlijke rozige wangetjes en moeie (nl woord?!?!) oogjes...zo lief!

En dan valt hij ook als een blok in slaap...hier ook geen last van droge huid ofzo...Anders zouden we het ook niet doen!

Liefs

3. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    mijn dochter gaat elke avond in bad en het hoort ook bij haar bedritueel. Als het een keer niet gaat als we weg moeten...etc... dan gaat ze niet natuurlijk.
    Het is gekomen doordat dit het enige moment was dat ze rustig was en ik van haar kon genieten de eerst 3 maanden (veel krampen ivm KMA). Nu hoort het nog steeds bij ons relax momentje... ;)
    Haar huidje kan het hebben dus dat scheelt.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Ik probeer om de dag, maar vaak is het 2 á 3x per week (of in bad of met 1 van ons onder de douche). Nu in de winter gebruik ik vaak balneum, daar haar huid toch iets droger is.
    Op die jonge leeftijd ook maar 1x per week. Als ik geluk had was ze een half uurtje wakker tussen het voeden door, maar meestal lag ze binnen een kwartier alweer te slapen. Ondanks het vele spugen, even met een washandje snel wassen/opfrissen en weer in bed.

5. MissT

MissT Niet meer actief

Ik doe mijn meisje ook elke avond in badje. Ze vind het heeeerlijk en wordt er lekker suf van!
    Ze heeft geen last van een droog huidje, dus het kan best :)

6. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

Jun 13, 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Mijn zoontje gaat heerlijk elke dag in bad, niet elke dag in de sop maar wel in het warme water! Het is een heel ritueel geworden vóór ze laatste fles van 19.30..hij slaapt er super op door tot 07.00!

7. wou dat ons meisje ook elke dag kon of om de dag maar kan helaas niet ze krijgt er echt zo,n droog huidje van net fijne schuurpapier wordt haar huidje dan ..

8. Makamba

Makamba Actief lid

Apr 26, 2010
    233
    0
    0
    Gelderland
    Hier zo goed als elke dag! Elke ochtend gaan we samen onder de douche, hebben namelijk 2 douchekoppen. 1 op hem en het badje gericht en 1 op mij.

9. silly88

silly88 Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,429
    0
    0
    ik deed om de dag omdat ie het zo leuk vond, maar vanaf een maand of 2 was dat ineens over. tegenwoordig is het altijd huilen met aankleden . duurt hem te lang geloof ik, en vooral romper en shirtje aantrekken vind ie vervelend

10. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Om de dag. Ook omdat milan er zo lekker rustig van wordt.

Share This Page