Hoe vaak in bad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roossies, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roossies

Roossies Lid

23 apr 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe vaak gaan jullie baby/dreumessen in bad?
    Bij ons gaat ie nog steeds 3x per week in bad...soms 4 keer...
    De rest is washandjeswerk ;)

Hoe doen julle dat ?

2. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Mijn zoontje gaat om de dag in bad of mee onder de douche

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    3x/week. Elke ochtend & avond met washandje

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    3 of 4 keer per week. Dan gaat hij 's avonds met paps en grote zus. San heeft mama even haar handen vrij :D

5. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook zo'n 3 keer per week, vaker wanneer hij 's nachts of 's ochtends doorgelekt is...

Ik heb een kinderstoeltje (gewoon een hoge van plastic voor aan de eettafel) voor hem in de badkamer staan omdat samen douchen of hem vast moeten houden lastig gaat wegens gezondheidsproblemen. Ideaal!

6. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Hier 5x per week, alleen de dagen dat ze naar go gaat, gaat ze niet in bad, andere dagen wel. Ze vind het altijd erg leuk en ik vind het ook altijd wel lekker fris.

7. Wilsy

Wilsy Actief lid

9 jan 2016
    360
    0
    16
    Nederland
    Om de dag gaat ze in bad of onder de douche.
    Alleen vorige week was ze verkouden en smeerde ze snot over haar hele gezicht en in haar haren. Toen ging ze iedere dag 2 of 3 keer even snel haren uitspoelen of wassen.

8. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

4 keer per week. Soms meer. Als papa hem wast dan word het douchen. Was ik hem dan gaat hij in bad. Als hij boven vrij mag bewegen pakt hij zelf zijn bad en sleept die naar de douche, gooit zijn bad eentjes erin en kijkt me net zo lang aan tot ik m begin te vullen.

9. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ivy gaat om de dag in badje, in de ochtend

10. Verliefd91

Verliefd91 Bekend lid

29 mei 2014
    863
    13
    18
    Vanwege d'r eczeem maximaal 2 keer per week in badje, elke avond wassen met een washandje.

11. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.788
    491
    83
    Zo'n 3 keer in de week, ook al zou hij het liefst elke dag wel willen :D Alleen heeft hij ook een gevoelig huidje, dus daarom niet vaker. Of hij moet heel vies zijn geworden met buiten spelen of doorlekken of iets dergelijks, dan gaat hij uiteraard die dag ook gewoon :)

12. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ergens tussen de 3-6 keer per week.
    Maar net hoeveel zin we hebben, soms zijn we bij opa en oma en die hebben een lekker groot bad, dus dan gaat hij daar in bad.
    Als we gewerkt hebben gaat hij vaak met 1 van ons in de douche, maar hangt weer af van de tijd dat we douchen en anders gaat hij gewoon in het babybadje en speelt hij lekker even.
    Dus hier is het heel wisselend eigenlijk.

Zoontje vind het prima om elke dag te gaan, maar als hij niet vies is (spaghetti in z'n haren ofzo) dan vind ik elke dag niet nodig.

13. Veera

Veera Niet meer actief

1x in de week, onder de douche

14. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Om de dag, allebei. Als de jongste is doorgelekt, verkouden/koorts dan vaker. De oudste gaat ook vaker als ze helemaal onder het zand zit of iets dergelijks.

15. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mijn zoon gaat elke dag na het avondeten onder de douche. Toen hij kleiner was ging hij elke dag in bad.
    Mijn dochter gaat om en om in bad. Dus ene dag in bad en de andere dag wassen met een washandje. Wanneer ze met de pot mee gaat eten zal ze ook elke dag in bad/onder de douche gaan.

16. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Meestal 1x per week, maximaal 2x per week. In verband met eczeem en een zeer droge huid kan het niet vaker. Overigens heb ik ook niet het gevoel dat vaker nodig is. Hij is niet vies en heeft geen vet haar. Hij vindt het wel leuk om in bad te spelen :)

17. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Elke dag. Maar ik zie nu dat ik daar een uitzondering in ben :D

18. tjejfromsverige

tjejfromsverige Actief lid

6 jul 2015
    295
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat dacht ik ook toen ik de reacties las, maar hier ook dus dagelijks.
    Soppen hem niet in, maar voegen vaak wat druppels babyolie in het badje tenzij hij mee onder de douche gaat.

19. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Als baby ging ze elke dag in bad.
    Ene dag haartjes wassen en washandje met zeep, andere dan alleen washandje met water.
    Nu gaat ze 3a 4 onder de douche per week... Andere dag washandje of gewoon lekker spoelen onder de douche

20. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hier ook elke dag. Altijd in de ochtend.

Deel Deze Pagina