In welke buggy zakken kindjes niet zo onderuit? En is niet te smal? Wij hebben een Koelstra Prenatal buggy, maar kan mijn zoontje de hele tijd goed zetten. Ook is de buggy met een winterjas aan erg smal. In de kinderwagen zakt hij ook wel iets onderuit, maar minder dan bij de buggy. Wil onze buggy weer terug op marktplaats zetten en een betere zoeken.
Biny, heb je daar goede ervaringen mee? Boommm, daar heb ik ook over nagedacht, maar mijn mutsy evo vind ik erg vervelend in en uitklappen en veel ruimte in beslag nemen. Buggy is voor af en toe in de auto. Bij wandelingen gebruiken we gewoon nog de draagzak. Iemand ervaring met de chicco liteway? Zoontje kan daar wel goed in zitten heb ik net gezien, maar blijven ze rechtop?
Nee heb er geen ervaring mee, heb er wel naar gekeken en hoor er veel mensen positief over. Ik heb zelf wel een Chico liteway en mijn zoontje leek er ook heel goed in te zitten... duurt en kwartier en daarna zit hij onderuit gezakt en hij is inmiddels bijna 2 dus zit al een tijd goed natuurlijk... Dus nee voor dat specifieke punt zou ik de chicco niet aanraden. Verder rijd ie overigens prima enzo
Ik had de chicco in bruikleen. Maar wat een vreselijke buggy was dat. Mijn dochter wou er niet in en huilde alleen maar omdat ze steeds onderuit zakte. Wij hebben de quinny zapp 2 xtra. Ik vind het een ideaal ding. Hier in de stad zie ik die buggy's overal dus ik denk dat het wel een goede buggy is.
Ik had ook een mutsy evo en daarnaast een nuna pepp voor in de auto. Vanaf dat mijn dochter 1 was. Zij zat er altijd goed in, maar dat zegt natuurlijk niks over jouw kind.
Mijn vriendin heeft de mutsy nexo. Mooi ding zeg! Comfort van kinderwagen maar gemak van buggy. Hij is wel prijzig.
Ik ben blij dat wij maar een goedkope hebben van prenatal. Ze zit er bijna nooit in. Ook niet als we een ochtend naar bv Avifauna gaan. Dus ben blij dat we niet teveel geld hebben uitgegeven.
Die ook gehad, maar ook daar zakte mijn zoontje in weg... Je moet goed kijken of er echt een hoek zit tussen het zithedeelte en de rugleuning ipv dat het schuin in mekaar over gaat. Zodra het wat schuin in mekaar overloopt zakken ze weg
Wij hebben de quinny zapp. Zit ze goed rechtop in! Heb hem 2de hands gekocht want gebruik hem amper. Doorgaans de mutsy evo welke ik niet lastig vind om in te klappen.
Haha ik kan mijn reactie hier nergens vinden haha, maar inderdaad joie literax 4 ! Heerlijke wagen, rijd soepel, kan in de Mazda 5 met alle stoelen in gebruik is in 1 hand in en uit te klappen, stevig, en niet het echte buggy gevoel, kan in ligstand Het bekerhoudertje en het "tasje" eraan is ook echt ideaal, Ik ben alleen maar vol lof over deze mooie fijne wagen