In principe elke dag. Maar soms natuurlijk weleens een uitzondering, wanneer we pizza, patat of pannenkoeken eten bijvoorbeeld, zo'n 5x in de maand denk ik geen groente.
Ik eet nooit bewust groente. Denk daar gewoon niet over na. Doe weleens een paar blaadjes sla op een wrap of ik maak weleens een broccolisoep maar dat is omdat ik het lekker vind en niet omdat ik dan denk: he, ik moet groente eten. Wij eten ongeveer 3 keer per week in een restaurant en de rest van de week eten we van de keurslager of traiteur. Niet perse ongezond hoor, maar ik ga echt niet denken: hoeveel gram groente zit er in deze uiensoep. Het gasfornuis gaat hier misschien eens in de 2 weken aan.
Wow klinkt ontzettend luxe zeg, maar ik zou het koken echt ontzettend missen als ik zo zou eten! Haha als ik een keer voor 2 dagen kook begint het bij mij alweer te kriebelen. Ik eet idd ook geen groenten omdat het moet. Maar gelukkig houd ik er zo van dat ik het eigenlijk altijd wel eet.
Iedere dag groente. Wij nemen nu ook meer groenten, omdat we aardappelen laten staan. Mijn moeder is ook eigenwijs, wil graag afvallen, maar zal geen koek of taart laten staan of meer bewegen. Ze vindt dat wij ook moeilijk doen met de suikerinname bij onze dochter, terwijl wij vroeger ook niet veel mochten snoepen. Moeders, zucht!
Valt wel mee hoor Islah. Zijn gewoon lui. Ik fiets elke dag op weg van werk naar huis langs 2 keurslagers en die koken echt fantastisch! Daar kan ik niet tegenop koken (qua tijd en geld) Voor ongeveer 8 euro voor 2 personen eten we de meest geweldige lasagne of stamppotjes met worst. Vers gemaakt die dag. Hou trouwens wel van koken en kan het ook best wel gek genoeg. Maar heb daar maar sporadisch zin in. Dan ga ik ineens met een hele lijst naar de AH en staat er 's avonds een culinair hoogstandje op tafel. Maar dan ben ik weer even genezen daarna
Haha. Hier minimaal 5 dagen pw agv. Weetje oma.s hoeven niet meer het voorbeeld te geven. Kinderen de deur uit en gaan makkelijker leven. Dat is het grote verschil.
Hier inderdaad iedere dag wel iets aan groenten. Meestal is dat een groot deel van de avondmaaltijd. In het geval dat we een keer patatjes op pannenkoeken eten o.i.d. dan hebben we eerder op de dag wel iets van komkommer, tomaatjes of sla op. Ik denk dat er weinig dagen zijn dat we echt geen groenten eten.
Zo een beetje dagelijks, af en toe een uitzondering. Als we pizza eten ofzo. Hoewel ik altijd pizza eet met veel groente
Haha, grappig zeg. Toch wel fijn om te weten dat 't gewoon kan als het moet. En 8 euro voor 2 personen valt echt mee voor lekker eten.
Wij eten elke dag groente. Als we iets eten waar geen groeten door het gerecht heen zitten dan eten dan eten we er een salade bij waar veel groente door heen zit. Als we pannenkoeken eten maar ik er sowieso 1 hartige voor onze dochter en zet nog losse komkommer en tomaat op tafel. Soms ook stukjes fruit.
5x per week. Aardappel, groente en vis of vlees. Vis minstens 2x per week. Dochter eet elke dag groente.
Meestal 7x per week. Soms 6x per week. Het voelt niet compleet zonder groente, al is het maar wat komkommer en tomaat 😅
Elke dag.. Sowieso knabbelen de kinderen elke dag een bakje met komkommer en/of tomaat/ paprika. En ze krijgen kerstomaatjes in hun schoolbakje.
Hier ook elke dag, sporadisch een keer niet. Pannenkoeken voorzie ik van een verse soep (met veel groenten) vooraf. Op de bbq gooien we lekker coyrgettes, aubergine, uien en paprika met italiaanse kruiden in een groentebakmandje van weber, genieten. Of maiskolven erop, ook lekker. Ik vind groenten dan ook heerlijk, lust ook alles behalve bieten .
7 dagen in de week. Wij hebben een keer in de week een slechte maaltijd, maar dan eten we die dag veel rauwkorst. Ik eet sowieso elke avond een schaaltje bleekselderij voor de vitamientjes 😊
Elke dag. We eten sowieso bijna nooit patat of pizza. Snap nooit zo goed dat mensen dat elke week kunnen eten. Als we bijvoorbeeld een keer risotto eten maak ik er een salade bij. Naast de groente Savonds eten we ook elke dag rond 16.00 een bakje rauwkost.