Ieuuw ik ben echt dol op rauwkost...eet het ook dagelijks, maar elke dag een bak bleekselderij zou ik toch niks vinden.
Elke dag. Patat eten we alleen met een stukje vlees en groenten. Patat met alleen snacks eten we denk ik 1 x per jaar en dan nog voegt dat ons niet Verder doen we echt overal groente in en bij. Ik vind dat erg belangrijk. Als we een dagje weg gaan en ik weet van te voren dat het ff crisis word wbt groente dan neem ik een bak vol fruit mee.
Elke dag. Echt zelden dat we een keer geen groenten eten. En altijd minimaal 1 keer rauwkost overdag, meestal 2 keer.
6 tot 7 dagen per week. Normaal elke dag groente maar als ik een makkelijke dag heb is het ook wel eens een groenteloze pasta.
Elke dag, en ook wel meer als 1 keer, in de middag eten we ook altijd wel iets van rauwkost, salade of soep. Alleen de kinderen eten erg weinig groenten. Bij friet eten we altijd wel iets van salade of witte bonen ( dan doen we voor die ene keer alsof dat gezond is, maar dat is nog niet eens eens per maand ) en door de pannenkoeken doe ik wortel of courgette om de kids te foppen.
Zelf eet ik tussen de 500 en 700 gram minimaal per dag Kinderen elke dag bij het avond eten. Ik heb altijd 2 a 3 soorten groenten erbij.
Sinds kort iedere dag aangezien ik ben begonnen iedere ochtend een groene smoothie te maken. Voel me aanzienlijk fitter! Koken deed ik zowieso wel bijna dagelijks maar niet in alle gerechten zit voldoende groente. Die smoothie is echt een super groot succes!
Ik 7 dagdn per week, de rest minstens 6. Als ze een keer pizza eten zoals vandaag eet ik een salade. Bij de friet zit altijd een salade of dopertjes oid. En tussendoor tomaatjes, komkommer etc
Hier meerdere keren per dag, toch snel 3x iets van groente. Bij de lunch, tussendoor en bij het avondeten. Een dag helemaal geen groente kan ik me echt niet voorstellen!
5 a 6x per week eten wij groenten. Vaak eet ik 's-middags een salade of iets van groente bij mijn lunch.
Ongeveer 5 á 6 keer per week. Als wij iets van pasta/rijst eten dan gaat er altijd een groentepakket bij in, ik doe er eigenlijk nooit een salade bij. Ik kom niet aan de hoeveelheid die het voedingscentrum adviseert. Zal het eens gaan bijhouden.
Meestal 6 keer per week. Maar soms gebeurd het ook wel dat we te moe zijn en er een pizza in gooien. 5 keer per week is wel echt het minimum. Maar wel alleen bij de avondmaaltijd. Het gebeurd zelden dat ik zin heb om groentesoep of wraps te maken voor de lunch.
6 dagen zeker.. Zelf bij de friet maak ik salade . Geen tijd dan plakjes komkommer Er liggen trouwen altijd snoep tomaatjes en komkommertjes binnen handbereik en deze worden ook goed gegeten tussendoor
6 dagen per week, de hoeveelheden houden we echt niet bij.. Op dagen zonder of met minder groente eten we wat meer fruit.
Hier iedere dag. Zelfs als we een "zaterdagmaaltijd" eten (zelfgemaakt broodje hamburger, pulled pork of iets dergelijks) eten we er salade of een goed gevulde tomaten- of groentesoep bij. Oké, die enkele keer dat we friet eten hebben we er geen groenten bij maar dat is misschien eens per maand.
Avond eten met groente 6 keer in de week een enkele keer 5 keer. Maar we eten eigenlijk elke dag wel iets van rauwkost , groente etc.