hey dames, het is nu bijna 2 jaar geleden toen ik mijn onderwerp plaatste (Help ik zit in de put...bedrogen) Nu is het weer zover... Even een update over de afgelopen jaren... 1x mijn man zijn bedrog kwam uit toen ik smsjes op zijn gsm had terug gevonden... 2x 2jaar later met dezelfde vrouw toen ik per ongeluk zijn gsm in de wasmachine had gestopt. Toen ik deze weer opstartte verschenen er weer smsjes en nu de 3x... Eerst en vooral voel ik me enorm verdrietig, woedend, depressief, leeg, .... en een enorme idioot!!! Zo gaat het verhaal...ik moet het aan iemand kwijt want kan het verder aan niemand vertellen In december 2015 is het begonnen mijn man ging ervoor regelmatig (neem 2x per maand) op stap met zijn vrienden. Niets mis mee en kwam op een redelijk uur thuis (2u-4u). Nu eind december werd het al elk weekend dus vrijdag en zaterdag en kwam zeer laat thuis en bovenop dronken. (Nu moet je weten mijn man drinkt NOOIT) Dus dat vond ik al zeer raar. Na meer uitleg zei hij dat hij zich niet zo goed meer in zijn vel voelde en dat hij vond dat de toekomst naar niets ging. ik liet hem gewoon zijn gang gaan denkend dat alles wel snel in orde zou komen... Toen kwam nieuwjaar...mijn man wou weer op stap met zijn vrienden. Ik vond het geen probleem indien hij op een normaal uur zou thuis komen... meneer belt me op om 7u 's ochtends dronken om te zeggen dat hij te veel op had en niet meer kon rijden dus zou hij bij een vriend blijven slapen. 10 min later belde ik hem op maar hij nam niet meer op. Hij zei achteraf dat hij zijn gsm in de auto had vergeten... Daarna bijna elke dag ruzie. hij vond dat hij tijd nodig had en voelde zich niet goed. hij zei dit te wijten aan een midlifecrisis. hij ging ook dat weekend met zijn vrienden naar zee voor 2 dagen...dus je kan het al raden weer ruzie...op een dag ergens begin Januari belde hij me na zijn werk op om te zeggen dat ze met zijn alle van het werk naar de kerstmarkt zouden gaan en daarna iets eten. Hij zou nog snel over huis komen om zich om te kleden. Eenmaal thuis zei hij dat hij nog zijn collega (vrouw) moest ophalen omdat haar auto stuk was en ze met nieman,d anders kon meerijden aangezien wij enkel bij haar in de buurt woonden. Ik was hiervoor al heel boos want ik vond zoiets niet gepast. Hij zei dat er niets aan de hand was en ik me geen zorgen moest maken (aangezien dit al in het verleden gebeurde rook ik al onraad) maar gaf er verder geen aandacht aan. mijn man was die dag op een redelijk uur thuis dus dat stelde me gerust...de verdere dagen was er veel ruzie omdat meneer altijd slechtgezind was en hij voelde zich niet goed meer in zijn vel... hij vertelde me ook dat hij een tijdje nodig had voor zijn eigen om na te denken. ik vond dit niet kunnen omdat hij een gezin heeft we zijn al 14jaar samen en hebben 2 kinderen je kan niet zomaar weggaan om na te denken.... midden januari had hij zijn nieuwjaarreceptie van het werk...HIj gaf aan dat hij er niet veel zin in had maar toch even ging om zijn gezicht te laten zien. Hij zei dan ook dat hij vroeg thuis zou zijn. Om 1u snachts belde hij me op om e zeggen dat het wat later zou worden omdat ze nog steeds niets gegeten hadden. Ik zei nog tegen hem kom niet te laat thuis want we hadden de dag erop iets gepland met de kinderen. 's ochtends om 7u niemand te zien, ik maar bellen maar geen gehoor. 10u, 11 u, 12u nog steeds niets...ik maar bellen en bellen... om 13u stuurde ik een sms als je binnen 30min niet antwoord dan bel ik naar je werk om te vragen waar je bent en nog geen 15min later was hij opeens thuis. Ik was woedend en ons uitstapje konden we vergeten. Hele grote ruzie ontstaan en heeft hij zijn kleren gepakt. Hij is toen een weekje bij zijn ouders gaan logeren. Na die week zei hij dat hij nog steeds moest nadenken en hij zou dan bij zijn vriend logeren zodat hij alles op een rijtje kon zetten. hij kwam wel elke dag eens langs voor de kinderen maar wij zelf maakte telkens maar ruzie. ik vond dat hij me in de steek liet en was er heel verdrietig van...zelf gaf hij aan dat er niets aan de hand was en we nog steeds samen waren en me nooit in de steek zou laten hij houdt van me maar hij had gewoon wat tijd voor zichzelf nodig...toch voelde het niet goed bij mij...iets klopte niet. telkens ik hem belde nam hij nooit op en belde veel later terug of als ik smsje stuurde kwam er altijd heel laat reactie op. maar ik liet hem verder met rust alles zou goed komen verzekerde hij me...ik vroeg hem regelmatig is er iemand anders? maar daarop antwoordde hij steeds dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat hij daarover nooit niet zou twijfelen. weken gingen voorbij...intussen in een zware depressie geraakt...we zijn half februari...hij beloofde dat hij nog een weekje nodig had en hij zou terug naar huis komen ook deden we meer samen en met de kinderen hij was zeer lief en vroeg me ook op date die dagen waren heel gezellig. we konden ook terug goed praten. op een dag werd onze zoon heel ziek met hoge koorts. de fles siroop was bijna op dus ik belde hem op na het werk om te vragen of hij even langs de apotheek kon passeren. Toen hij deze bracht zag in aan de sticker van de apotheek dat deze niet van onze buurt kwam maar wel van raar maar waar zijn collega!!!! ik vroeg ernaar en hij zei me dat hij een andere weg had genomen omdat er file was dus daardoor daar langs passeerde. ik vertrouwde het zaakje niet meer. dus werd vooral op mijn hoede. hij bekende dat hij in die tijd hij niet thuis woonde op stap een meisje had gekust maar het daarbij gebleven was. echter geloofde ik er niets van maar ja... op een dag hoorde ik hem beneden stilletjes telefoneren en hoorde ik hem zeggen "straks zal ik langskomen" toen ik hem hiermee confronteerde zei hij dat het zijn broer was... ondertussen kwam hij weer thuis wonen nu zag ik aan zijn kleren dat deze allemaal gestreken waren en netjes geplooid (wat hij zelf nooit niet zou doen) dus weer ruzie en hij zei hierop dat de vriendin van zijn vriend waar hij logeerde dit heeft gedaan in ruil voor betaling. ik geloofde er niets van... ik confronteerde hem ermee dat ik niet blind was en dat hij zeker een affaire had met zijn collega...na veel 5en en 6en gaf hij toe dat hij een paar keer met haar op stap is geweest en hij haar gekust had maar dat het daarmee gebleven was. na heel veel geruzie en hij bleef maar zeggen dat er niets was en dat ik de enige was voor hem en hij dat nooit meer zou doen... ik nam zijn gsm en zag dat en een nummer geblokkeerd was ik typte die in in mijn gsm en zag op whatsapp de profielfoto ...van zijn collega...hij zei dat hij niets meer met haar te maken wou hebben en haar daarom blokkeerde. na veel gepraat en ruzie overtuigde hij mij dat er niets aan de hand was...tot gisteren!!!!! de bel ging...ik verwachtte geen bezoek dus was een beetje verbaasd...ik doe de deur open en daar staat een vrouw met plastiek zakjes vast met kleren...ik keek naar haar en ze kwam me echt heel bekend voor maar kon het niet goed thuis brengen en toen viel mijn euro... het was de collega!!!! OMG ik wist niet meer wat te doen. Ze vroeg kunnen we praten?? ik liet haar binnen. Heel mijn lichaam trilde, ik wist niet hoe ik me moest gedragen... ze mankte een beetje en ze zei dat ze net geopereerd was en ze nog wat pijn had. eenmaal in de zetel vertelde ze me dat ze de vriendin was van mijn man en ze vond dat ik moest weten wat er aan de hand was...Blijkt dat mijn man en zij al een 2 maanden een relatie hebben en mijn man al 1maand bij haar woonde maar de laatste week was hij plots verdwenen zonder haar iets te laten weten. hij zei haar dat we waren gescheiden en hij een plaats nodig had om te wonen. 2 dagen geleden had hij haar nog bezocht in het ziekenhuis en zei hij dat hij bij zijn neef logeerde (terwijl hij eigenlijk terug thuis was) ze zei dat haar nonkel hem had gevolgd tot bij mij dus in de straat en hij zei waarschijnlijk zal hij wel terug bij zijn vrouw zitten... ik wist echt niet meer wat te zeggen ik wou roepen en huilen maar eigenlijk was ik echt in shock. toen begon ze me ja maar ik zie hem graag... dat was de druppel ik kon het niet meer aan en zette haar buiten!!! ik stortte gelijk in!!! Nu zijn uitleg is dat hij helemaal niet met haar samenwoonden wel dat hij een paar keer bij haar is blijven slapen (maar hij had wel de sleutels van haar appartement en zij had zijn kleren....??????) hij zegt dat het helemaal niets voorstelde en dat hij tot inkeer is gekomen dat ik de enige vrouw ben voor hem. ik geloof er dus helemaal niets meer van al het vertrouwen is weer weg en ik zit nog steeds met mijn depressie die er allemaal maar op achteruit gaat. Ik weet met mezelf geen blijf meer ik voel me verraden, vernederd, belachelijk gemaakt... ik weet niet meer wat gedaan... lig dagen in bed en eet niet of nauwelijks... ik beng de kinderen naar school kom thuis dan huilen, huilen, huilen en slapen tot het terug tijd is om de kinderen op te halen...zo zijn mijn dagen nu gevuld. in het weekend kom ik al helemaal niet meer mijn bed uit. Mijn man blijft me maar zeggen dat ik de enige ben voor hem en hij alles zal doen voor me dat hij er heel veel spijt van heeft. Wat ik vooral voel is hoe een idioot ik ben!! ik voel me waardeloos zomaar aan de kant geschoven zomaar vervangbaar... Alvast mijn excuses voor het heeeeeel lange verhaal maar moest het echt kwijt!!! Thanks dames om te luisteren
wauw, wat n verhaal. Ik zou hem de deur wijzen. Hij heeft bewezen dat hij niet te vertrouwen is. maar dat zeggen is natuurlijk makkelijker dan voor jou om te doen. Sterkte!
Wat je moet doen? - hem als de wiedeweerga buiten de deur zetten incl kleding en alle andere spullen van hem; - hem vertellen dat jullie tot elkaar veroordeeld zijn vanwege de kinderen en dat je een goed ouderschapsplan wilt in hun belang; - voor jezelf opkomen en je niet tot het bot toe laten vernederen door weer bij hem te blijven. Wees sterk, zoek hulp en bedenk dat je vele vele malen beter verdient dan dit. Niemand heeft het recht om je zo te vernederen.
Meid toch. Wat zal jij je ellendig voelen. Gooi het er maar uit hoor. Je bent echt veel te lief en goed voor deze man. Hij besodemietert je al jaren. Lijkt me hoog tijd worden dat je hem eruit zet en voor jezelf en je kinderen kiest. Zoek hulp bij het algemeen maatschappelijk werk. Die is er voor jou en kan je helpen om alles op een rij te zetten. Heel veel sterkte!
Dit....en ik adviseer niet snel uit elkaar te gaan maar er zijn grenzen en hij heeft die grens ruimschoots overschreden! Hoop dat je iets van een sociaal netwerk om je heen hebt want het zal niet makkelijk zijn maar kom op, lees je verhaal eens goed...wat zou je advies zijn als het iemand anders betrof. Sterkte!
Heftig. Maar kom je bed uit en pakje problemen aan. Ja zeer moeilijk maar alleen jij kan nu nog wat doen of weg wezen of er samen verder vechten. Zoek iemand waar mee je kunt praten. Maar blijf niet in je bed liggen je wereld vergaat niet je leven dat heb je zelf verder in de hand heel veel sterkte en kracht toe gewenst.
Vast niet wat je wilt horen maar na 3x is het toch wel genoeg geweest? Kan je hem nog vertrouwen? Volgens mij ben jij veel meer waard dan een man die je zo bedonderd. Denk je ook aan een soa test? Sterkte!
Ik zou hem nevernooitniet meer kunnen vertrouwen. Dit is immers al de 3e keer? Bovendien woonde hij nu al samen met een ander vrouw en had hij tegen haar gezegd dat jullie gescheiden waren? Ik zou dat laatste nu dan ook waar maken en gaan scheiden. Hoe erg ook. Hoeveel kansen geef je iemand nog? Hoe kun je hem ooit nog weer vertrouwen? Het wordt tijd dat je voor jezelf en je kinderen kiest nu. Je zult zien dat je er dan uiteindelijk beter uitkomt dan door bij hem te blijven. Hij heeft het 3x geprobeerd. Een 4e x zou hem echt niet meer tegenhouden hoor! Hij wil jou waarschijnlijk niet kwijt, omdat hij weet dat jij hem wel weer zult vergeven waardoor hij na een affaire altijd jou heeft om weer huilend en smekend naar terug te keren. Kies voor jezelf! Anders zul je bij hem altijd het onderspit gaan delven en moeten accepteren dat hij af en toe een bijvrouw heeft.
Ik heb echt geen goed woord over voor die man! Eruitzetten en snel. Meisje toch, zo moet je jezelf echt niet laten behandelen. Je bent echt zo veel meer waard!
Ik ben normaal echt van aan je relatie werken en heb zelf ook overspel mee gemaakt wat goed gekomen is. Maar in dit geval zeg ik : schop hem de deur uit die vent is echt niet goed bij zijn hoofd en niet te vertrouwen.
Dit inderdaad! Ik ben er helemaal voor om te vechten voor je relatie (zeker als er kinderen in het spel zijn) maar dit kan zo niet langer... Na 3 keer vreemdgaan, en dan ook nog de manier waarop. Kies voor jezelf, en ga verder zonder deze slappe zak!
Ook hier zijn we er weer bovenop gekomen na bedrog. Maar in dit geval? Ik begon er niet eens meer aan. Je bent meer waard dan dit! Schop hem eruit en kies voor jezelf en de kinderen. Sterkte meid!
Wat een hufter. Je verdient meer dan dit Namoli. Ik weet dat we de vorige keer erover nog contact hadden maar toen had ik er al een verkeerd gevoel over (hij ontkende het toen steeds). Ik snap dat het in jouw situatie nog een groter stap is om te scheiden, maar ook al heb je geen contact meer met je familie, er valt altijd wel iets te regelen. Heel veel sterkte lieverd.
Na 3x is het genoeg. Jij mag er ook zijn kom uit bed en laat zien dat je sterk bent. hij verdiend jou niet.
Ach meis, wat zit je middenin een heftige tijd zeg. Alles is denk ik al gezegd. Heel veel sterkte meis!
Meis wat doe je jezelf en vooral de kinderen aan, ik snap dat het moeilijk is juist omdat hij de vader is van je kinderen. Maar het is een keer genoeg toch 1 keer is al teveel maar 3 keer is echt veel te veel. Ik zou hem geen eens een kans meer geven, meteen de deur uit werken met als zijn spullen. Als jullie zoveel ruzie hebben en hij je maar blijft bedonderen dan zou ik maar eens heel snel aan jezelf en de kinderen denken. Ik wens je in elk geval heel erg veel sterkte toe en dat je maar de juiste keus mag maken. Dikke knuffel voor jou
Wat een heftig verhaal! Ik wil jou en je kinderen heel veel sterkte wensen! En zet die man de deur uit! Hij is het niet waard